Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

_

karta ucznia - informacje dla szkół

Karta Ucznia jest uprawnieniem do bezpłatnych przejazdów wynikających z Uchwały nr XLVII/1138/2017 RADY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY z dnia 6 kwietnia 2017 r. zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe środkami lokalnego transportu zbiorowego w m.st. Warszawie.

Wnioski o Kartę Ucznia dla uczniów Warszawskich szkół podstawowych i gimnazjów działających na terenie m.st Warszawy, a także dla uczniów klas gimnazjalnych w szkołach innego typu przyjmowane są przez szkoły. Zgodnie z ideą Karty Ucznia uprawnienie do bezpłatnych przejazdów uczniowie otrzymują również od Dyrektora placówki. Jest to znaczne ułatwienie dla rodziców, gdyż zgłaszając się bezpośrednio do szkoły nie muszą poświęcać dodatkowego czasu wizytując Punkty Obsługi Pasażerów ZTM.

Dzięki dotychczasowej współpracy w roku szkolnym 2017/2018 wydaliśmy wspólnie ponad 130 tyś kart ucznia, a uczniowie swobodnie mogą korzystać z przysługujących im uprawnień.

Zanim jednak szkoła przystąpi do współpracy niezbędne jest dopełnienie formalności. Wszelkie informacje można uzyskać wysyłając zapytanie na adres ztm@ztm.waw.pl.

Pytania i Odpowiedzi:

1. Jaki wniosek wypełnić?

Aby otrzymać Kartę Ucznia należy wypełnić wniosek o wydanie Warszawskiej Karty Miejskiej, wniosek można pobrać z linku poniżej

Kliknij w tutaj.

2. Co trzeba zrobić jeśli uczniowie korzystają z e-hologramu?

Na wniosku o wydanie spersonalizowanej Warszawskiej Karty Miejskiej należy wpisać E-hologram. Na tej podstawie zostanie przekodowane uprawnienie. Przypominamy, że termin ważności e-hologramu upływa z dniem 30 września, najszybciej i najprościej przedłużyć termin uprawnienia można w stacjonarnych oraz mobilnych automatach biletowych, bez konieczności wizyty w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM.

3. Dzieci w różnym czasie składają wnioski?

Wnioski o wydanie Karty Ucznia mogą być składane w szkołach w terminach ustalonych przez szkołę. Zarząd Transportu Miejskiego zrealizuje wszystkie wnioski jakie zostaną przekazane ze szkół, bez znaczenia na termin ich dostarczenia do ZTM

Wnioski należy przekazywać do kancelarii w siedzibie ZTM znajdującej się przy ul. Żelaznej 61.

4. Dziecko zgubiło kartę.

Wniosek o wydanie kolejnej karty należy złożyć w dowolnym Punkcie Obsługi Pasażerów ZTM, opłata za wydanie duplikatu wynosi 14zł. Proszę pamiętać o zabraniu aktualnego zdjęcia, ważnej legitymacji szkolnej dziecka, oraz dokumentu tożsamości.

5. Dziecko korzysta z innych uprawnień czy musi wymieniać kartę?

Rodzice decydują, z której ulgi skorzysta dziecko. Można pozostać przy dotychczasowym uprawnieniu.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pracownik chętniej wykonuje swoje obowiązki kiedy czuje, że pracodawca o niego dba i stara się odpowiadać na jego potrzeby. Zarząd Transportu Miejskiego udostępnił możliwość zakupu benefitu, jakiego na rynku jeszcze nie było. Dzięki ofercie, przygotowanej przez agenta mobilności, przedsiębiorcy mogą dofinansować swoim pracownikom zakup biletu komunikacji miejskiej. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską