Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

Euro 2012

Przepraszamy

Strona nie istnieje. Sprawdź jeszcze raz adres lub zacznij od www.ztm.waw.pl

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Bądź życzliwym pasażerem zamiast być monsterem

Bądź życzliwym pasażerem zamiast być monsterem

Na łamach Tematu numeru czerwcowego iZTM gościmy: Hałaśnika Głuchawego, Tępacza Ignoranta, Knyszojada Smrodliwego, Kłapodzioba Wylewnego i Zastawiacza Olbrzymiego. Monstery – uosabiające najbardziej uciążliwe zachowania w komunikacji miejskiej – są antybohaterami drugiej edycji kampanii „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”. Kampania rozpoczęła się 20 maja i potrwa do końca roku.  więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską