Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 4-letni udokumentowany ogólny staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
- znajomość zagadnień związanych z administrowaniem budynkami i lokalami
- doświadczenie w sprawowaniu nadzoru nad podwykonawcami, w szczególności nad firmami sprzątającymi, remontowymi i ochroniarskimi
- doświadczenie w sprawowaniu nadzoru nad pracami naprawczymi i remontowymi
- umiejętność optymalizacji procesów i kosztów zarządzania majątkiem
- doświadczenie w zarządzaniu flotą samochodów firmowych
- doświadczenie w prowadzeniu procesów zamówień publicznych (zakupy)
- dobra znajomość spraw związanych z organizacją i nadzorem procesu obiegu dokumentów
- umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej
- umiejętność sporządzania zestawień, rejestrów, analiz i rozliczeń
- bardzo dobra znajomość programów biurowych MS Office (Word, Excel, Outlook)
- zdolność radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu
- dobra umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole
- odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, komunikatywność
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze merytorycznym
- doświadczenie w kierowaniu zespołem
- doświadczenie w zarządzaniu dużym budynkiem biurowym
- doświadczenie w organizowaniu i nadzorowaniu pracy personelu sprzątającego
- umiejętność sporządzania umów
- znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy
- gotowość do doskonalenia zawodowego
- postępowanie zgodne z zasadami etyki zawodowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór nad administrowaniem nieruchomościami ZTM w tym m.in.: prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości, obsługą sal konferencyjnych, ubezpieczeniem majątku ZTM oraz zapewnieniem pożądanego stanu technicznego mienia ZTM
- nadzór i optymalizacja procesu zarządzania majątkiem pozostającym w dyspozycji działu
- zarządzanie flotą samochodową ZTM
- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi, zapytaniami ofertowymi, przetargami w zakresie zadań działu oraz nadzór nad prawidłową realizacją zawartych umów
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie zadań sekcji
- zarządzenie zespołem pracowników w tym: organizacja pracy sekcji, planowanie i wdrażanie procesów usprawniających pracę
- bieżące śledzenie i wdrażanie zmian w przepisach dotyczących wykonywanej pracy
Termin składania ofert: 4 października 2024 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: