Utrzymanie w czystości przystanków lokalnego transportu zbiorowego w Warszawie będących we władaniu Zarządu Transportu Miejskiego – ZTM Warszawa

Utrzymanie w czystości przystanków lokalnego transportu zbiorowego w Warszawie będących we władaniu Zarządu Transportu Miejskiego

Data ogłoszenia: 15 kwietnia 2014

Termin składania ofert/wniosków: 20 czerwca 2014, 10:00

Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony

Zamówienie obejmuje następujące czynności i prace, zwane dalej „pracami”: a) utrzymanie w czystości przystanków lokalnego transportu zbiorowego w Warszawie, będących we władaniu Zarządu Transportu Miejskiego, zwanych dalej „przystankami” w ilości i o łącznej powierzchni: – część A (rejon I) – około 731 przystanków o łącznej powierzchni około 116.216 m2 (zlecana średnia powierzchnia tygodniowego sprzątania będzie wynosiła 302.000 m2 ±20%), – część B (rejon II) – około 771 przystanków o łącznej powierzchni około 108.722 m2 (zlecana średnia powierzchnia tygodniowego sprzątania będzie wynosiła 267.000 m2 ±20%), – część C (rejon III) – około 707 przystanków o łącznej powierzchni około 128.000 m2 (zlecana średnia powierzchnia tygodniowego sprzątania będzie wynosiła 365.000 m2 ±20%), – część D (rejon IV i VII) – około 803 przystanków o łącznej powierzchni około 155.800 m2 (zlecana średnia powierzchnia tygodniowego sprzątania będzie wynosiła 620.000 m2 ±20%), – część E (rejon V i VI) – około 802 przystanków o łącznej powierzchni około 150.655 m2 (zlecana średnia powierzchnia tygodniowego sprzątania będzie wynosiła 420.000 m2 ±20%); b) sprzątanie pętli tramwajowych i autobusowych, zwanych dalej „pętlami”, w ilości i o łącznej powierzchni do sprzątania: – część A (rejon I) – 12 pętli o łącznej powierzchni do sprzątania 48.000 m2 ±20%, – część B (rejon II) – 12 pętli o łącznej powierzchni do sprzątania 35.000 m2 ±20%, – część C (rejon III) – 14 pętli o łącznej powierzchni do sprzątania 55.000 m2 ±20%, – część D (rejon IV i VII) – 7 pętli o łącznej powierzchni do sprzątania 23.500 m2 ±20%, – część E (rejon V i VI) – 14 pętli o łącznej powierzchni do sprzątania 56.000 m2 ±20%; c) odśnieżanie oraz likwidację gołoledzi na przystankach w okresie zimowym, d) mycie wiat przystankowych w ilości: – część A (rejon I) około 310 ±20%, – część B (rejon II) około 280 ±20%, – część C (rejon III) około 457 ±20%, – część D (rejon IV i VII) około 468 ±20%, – część E (rejon V i VI) około 474 ±20%; e) mycie zadaszeń przystankowych w ilości: – część A (rejon I) – 2 – część D (rejon IV i VII) – 4 f) koszenie terenów zielonych na pętlach w ilości i o łącznej powierzchni: – część A (rejon I) na około 12 pętlach na około 28.000 m2 ±20%, – część B (rejon II) na około 12 pętlach na około 15.000 m2 ±20%, – część C (rejon III) na około 13 pętlach na około 31.000 m2 ±20%, – część D (rejon IV i VII) na około 7 pętlach na około 11.500 m2 ±20%, – część E (rejon V i VI) na około 12 pętlach na około 26.500 m2 ±20%; g) bieżące opróżnianie z odpadów i usuwanie nieczystości z koszy ustawionych na przystankach i pętlach z bieżącym wywożeniem i unieszkodliwianiem odpadów na wysypisku: – część A (rejon I) z ok. 1.000 ±20% koszy (zlecana średnia ilość opróżnień koszy będzie wynosiła tygodniowo 6.600 ±20%), – część B (rejon II) z ok. 1.100 ±20% koszy (zlecana średnia ilość opróżnień koszy będzie wynosiła tygodniowo 7 600 ±20%), – część C (rejon III) z ok. 1.150 ±20% koszy (zlecana średnia ilość opróżnień koszy będzie wynosiła tygodniowo 7.850 ±20%), – część D (rejon IV i VII) z ok. 1.300 ±20% koszy (zlecana średnia ilość opróżnień koszy będzie wynosiła tygodniowo 11 800 ±20%), – część E (rejon V i VI) z ok. 1.250 ±20% koszy (zlecana średnia ilość opróżnień koszy będzie wynosiła tygodniowo 9 000 ±20%); h) zakupienie i dostarczenie przez Wykonawcę koszy betonowych, wykonanych według projektu stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ: – część A (rejon I): 50 ±20% sztuk koszy betonowych,- część B (rejon II): 20 ±20% sztuk koszy betonowych, – część C (rejon III): 50 ±20% sztuk koszy betonowych, – część D (rejon IV i VII): 50 ±20% sztuk koszy betonowych, – część E (rejon V i VI): 50 ±20% sztuk koszy betonowych; i) rozstawienie przez Wykonawcę koszy betonowych w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego – w terminie do 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy, j) uzupełnianie brakujących lub wymiana zużytych wkładów metalowych do koszy betonowych, k) konserwacja, naprawa i wymiana uszkodzonych koszy metalowych i betonowych, l) ustawianie betonowych koszy w przypadku ich przewrócenia lub przestawienia w inne miejsce nie przekroczy 5 % w danym rejonie. Zmiany lokalizacji wynikać mogą z przeprowadzonych remontów przystanków, dewastacji jak i przestawień przez osoby do tego nieupoważnione. m) każdorazowa wymiana worków plastikowych na odpady w koszach, n) mycie koszy metalowych i betonowych oraz wkładów metalowych w koszach betonowych, o) naprawa mocowań i koszy metalowych, znajdujących się obecnie na przystankach (nie objętych gwarancją), p) zmiana lokalizacji koszy wg pisemnej dyspozycji Zamawiającego, jednakże nie przekroczy 5 % w danym rejonie, zmiany lokalizacji wynikać mogą z przeprowadzonych remontów przystanków, dewastacji jak i przestawień przez osoby do tego nieupoważnione. q) Okresowe czyszczenie studzienek kanalizacyjnych stanowiących elementy odwodnienia nawierzchni jezdni i chodników na pętlach.

Ogłoszeniepdf (205 KB)
SIWZpdf (8 MB)
Informacja o odwołaniupdf (428 KB)
Treść odwołaniapdf (4 MB)
Odpowiedź na odwołaniepdf (388 KB)
Zmiana ogłoszeniapdf (1 MB)
odpowiedzi na zapytaniapdf (82 KB)
Odpowiedzi na zapytaniapdf (649 KB)
Informacja o odwołaniupdf (412 KB)
Treść odwołaniapdf (1 MB)
Zmiana ogłoszeniapdf (85 KB)

Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019

MobileMS
APACHE LICENSE, VERSION 2.