Punkt Obsługi Pasażerów Świętokrzyska na I linii metra jest w remoncie. Zapraszamy do punktu Świętokrzyska na II linii metra.
W Punkcie Obsługi Pasażerów Świętokrzyska na I linii metra prowadzone są prace modernizacyjne.
Wszystkie sprawy związane z Warszawskim Transportem Publicznym można załatwić nieopodal – w Punkcie Obsługi Pasażerów Świętokrzyska na II linii metra w pawilonie nr 1011, przy wschodniej głowicy stacji, na wysokości zbiegu ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej. Punkt jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-20.00.
Droga dzieląca nieczynny punkt na I linii metra od punktu na II linii została specjalnie oznakowana czerwonymi strzałkami. Na drzwiach POP-u Świętokrzyska M1 zamieszczono także schemat ułatwiający dojście do punktu na linii M2. Punkt Obsługi Pasażerów Świętokrzyska M1 po zakończeniu prac będzie w pełni odpowiadał potrzebom osób z niepełnosprawnościami. Przy jednym z okienek zostanie obniżony blat, tak by ze stanowiska mogła wygodnie skorzystać osoba o ograniczonej mobilności. Z myślą o niedosłyszących zostanie zainstalowana pętla induktofoniczna. Wszystkie okienka zostaną wyposażone w system głośnomówiący. Otwarcie punktu po remoncie planowane jest na koniec tego roku.
Opublikowano 13 listopada 2019
Ostatnia aktualizacja 13 listopada 2019