POP wystartował na lotnisku – ZTM Warszawa

POP wystartował na lotnisku

Zarząd Transportu Miejskiego, w rekordowo krótkim czasie uruchomił Punkt Obsługi Pasażerów na Lotnisku Chopina. Pierwszych klientów powitaliśmy 1 czerwca, o godz. 7.00.

Jedenasty POP został uruchomiony kilka dni przed rozpoczęciem piłkarskiego EURO 2012. Zlokalizowany w hali przylotów, dobrze oznakowany, jest pierwszą wizytówką ZTM, którą poznają nie tylko kibice, ale wszyscy lądujący w stolicy.

Punkt jest czynny przez 7 dni w tygodniu, w godz. 7.00 – 20.00. W POP-ie można kupić bilety, rozkłady jazdy, wyrobić spersonalizowaną WKM, przekodować bilety, są przyjmowane odwołania od wystawionych wezwań za jazdę bez ważnego biletu oraz zwroty biletów, a także skargi i wnioski. Można uzyskać informacje związane z funkcjonowaniem komunikacji.

8 czerwca, w dniu meczu inaugurującego EURO Polska – Grecja POP będzie czynny w godz. 7.00 – 23.00. W pozostałe dni meczowe (12, 16, 21, 28 czerwca) – w godz. 7.00 – 1.00.

 

Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019

MobileMS
APACHE LICENSE, VERSION 2.