Punkty Obsługi Pasażerów, to jedne z wizytówek firmy, które towarzyszą mieszkańcom stolicy od czasów utworzenia ZTM, czyli od 20 lat. Wszyscy pasażerowie odwiedzający POP-y mogą liczyć na to, że zostaną fachowo i szybko obsłużeni, a pracownicy pomogą im w zakupie odpowiedniego rodzaju biletu, udzielą wyczerpujących informacji oraz wyjaśnią wątpliwości.
Codziennie w POP-ach, zlokalizowanych przy ul. Żelaznej 61 oraz na stacjach metra: Centrum, Świętokrzyska, Ratusz Arsenał, Dworzec Gdański, Plac Wilsona, Marymont oraz Młociny, do dyspozycji pasażerów pozostaje kilkudziesięciu przeszkolonych pracowników, którzy sprzedają i przyjmują zwroty biletów, odwołania od wezwań wystawionych za jazdę bez biletu oraz skargi i wnioski, a także kodują i przekodowują bilety na spersonalizowanej Warszawskiej Karcie Miejskiej, Elektronicznej Legitymacji Studenckiej, Elektronicznej Legitymacji Uczniowskiej lub Miejskiej Karcie Płatniczej CitiBank.
Wszystkie placówki są czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 20.00, a w trzech z nich (Centrum, Ratusz Arsenał i Młociny) można załatwić formalności również w soboty. W niedzielę wszystkie placówki są nieczynne.
Kampania „Bilety ZTM – bliżej, niż myślisz”, informująca o możliwościach zakupu biletów w stolicy rozpoczęła się 1 lutego br. Turyści odwiedzający Warszawę oraz mieszkańcy dowiedzą się, gdzie i w ilu punktach można kupić bilety, i za pośrednictwem jakich technologii oraz urządzeń można zapłacić za przejazd. Akcja potrwa do 24 lutego br.
Opublikowano 2 lutego 2012
Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019