Wizytówki ZTM – ZTM Warszawa

Wizytówki ZTM

Punkty Obsługi Pasażerów, to jedne z wizytówek firmy, które towarzyszą mieszkańcom stolicy od czasów utworzenia ZTM, czyli od 20 lat.  Wszyscy pasażerowie odwiedzający POP-y mogą liczyć na to, że zostaną fachowo i szybko obsłużeni, a pracownicy pomogą im w  zakupie odpowiedniego rodzaju biletu, udzielą wyczerpujących informacji oraz wyjaśnią  wątpliwości.

Codziennie w POP-ach, zlokalizowanych przy ul. Żelaznej 61 oraz na stacjach metra: Centrum, Świętokrzyska, Ratusz Arsenał, Dworzec Gdański, Plac Wilsona, Marymont oraz Młociny,  do dyspozycji pasażerów  pozostaje kilkudziesięciu przeszkolonych pracowników, którzy sprzedają i przyjmują zwroty biletów, odwołania od wezwań wystawionych za jazdę bez biletu oraz skargi i wnioski, a także kodują i przekodowują bilety na spersonalizowanej Warszawskiej Karcie Miejskiej, Elektronicznej Legitymacji Studenckiej, Elektro­nicznej Legitymacji Uczniowskiej lub Miejskiej Karcie Płatniczej CitiBank.

Wszystkie placówki są czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 20.00, a w trzech z nich (Centrum, Ratusz Arsenał i Młociny) można załatwić formalności również w soboty. W niedzielę wszystkie placówki są nieczynne.

Kampania „Bilety ZTM –  bliżej, niż myślisz”, informująca o możliwościach zakupu biletów w stolicy rozpoczęła się 1 lutego br. Turyści odwiedzający Warszawę oraz mieszkańcy dowiedzą się, gdzie i w ilu punktach można kupić bilety, i za pośrednictwem jakich technologii oraz urządzeń można zapłacić za przejazd. Akcja potrwa do 24 lutego br.

Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019

MobileMS
APACHE LICENSE, VERSION 2.