Bądź na bieżąco – korzystaj z portalu głosowego – ZTM Warszawa

Bądź na bieżąco – korzystaj z portalu głosowego

Informacyjny portal głosowy Zarządu Transportu Miejskiego będzie, od 1 marca br., obsługiwany przez firmę PRIMESPEECH Łukasz Brocki. Firma wygrała przetarg (ogłoszony 27 grudnia 2011 roku) na świadczenie usługi portalu głosowego w ramach Infolinii ZTM.

Firma PRIMESPEECH Łukasz Brocki spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na świadczenie usługi portalu głosowego.

System, będący w dyspozycji PRIMESPEECH:

Portal głosowy został uruchomiony przez ZTM w 2008 r. System umożliwia uzyskanie informacji bez konieczności kontaktu z konsultantem. Dzwoniąc na Infolinię ZTM (czynną całą dobę), pod nr tel. (22) 194-84, osoby korzystające z komunikacji miejskiej mogą uzyskać informacje dotyczące: rozkładów jazdy, tras i połączeń, taryfy przewozowej, ulg biletowych oraz aktualności. Istnieje również możliwość zgłoszenia skargi na kierowców i kontrolerów.

Liczba połączeń obsłużonych przez portal głosowy wyniosła w 2011 roku prawie 286 tys. Najwięcej informacji – średnio 37 proc. – dotyczyło rozkładu jazdy komunikacji miejskiej. Na drugim miejscu znalazły się pytania o ulgi biletowe (średnio 5 proc.), taryfę przewozową (średnio 4,6 proc.) i aktualności ZTM (średnio 0,4 proc.).

Ostatnia aktualizacja 3 czerwca 2019

MobileMS
APACHE LICENSE, VERSION 2.