Wileński „najcenniejszy” – ZTM Warszawa

Wileński „najcenniejszy”

zdjęcie POP

Sześć na stacjach metra, trzy na dworcach i jeden poza Warszawą – to pierwsza dziesiątka Punktów Obsługi Pasażerów. W pierwszym półroczu tego roku bilety o najwyższej wartości – ponad 8 mln zł – sprzedano w POP-ie Metro Dworzec Wileński.

Przez sześć miesięcy tego roku. w Punktach Obsługi Pasażerów Zarządu Transportu Miejskiego sprzedano bilety za ponad 53 mln zł. Ranking punktów, pod względem wartości sprzedanych biletów otwierają dwa punkty na stacjach metra – Dworzec Wileński z biletami sprzedanymi za ponad 8,1 mln zł i Centrum (5,8 mln zł), jako trzeci lokuje się ten dworcu Warszawa Centralna (5 mln zł). W pierwszej dziesiątce znalazły się także: Dworzec Zachodni (3,6 mln zł); Ratusz Arsenał (3 mln zł), Politechnika (2,9 mln zł), Dworzec Gdański (2,8 mln zł) i Służew (2,6 mln zł), Dworzec Wschodni (2,1 mln zł) oraz Legionowo ze sprzedażą za prawie 2,2 mln zł. Punkt w Legionowie, podobnie jak punkty w Piasecznie i Łomiankach, zostały uruchomione we współpracy z lokalnymi samorządami, aby ułatwić mieszkańcom kodowanie biletów w ramach oferty „Warszawa+”.

W Warszawie jest 21 POP-ów. Znajdują się one w miejscach często odwiedzanych przez pasażerów – na stacjach metrach, dworcach, lotnisku i w centrum handlowym. Można w nich załatwić wszystkie formalności związane z Warszawskim Transportem Publicznym – kupić bilety, wyrobić Warszawską Kartę Miejską, uzyskać informacje czy złożyć odwołanie od wezwania wystawionego za jazdę bez ważnego biletu. Pierwszy Punkt Obsługi Pasażerów otwarto w 2002 roku na stacji metra Świętokrzyska. Po nim pojawiły się kolejne – w 2003 roku na stacji Ratusz Arsenał i rok później na stacji Plac Wilsona.

Ostatnia aktualizacja 13 września 2019

MobileMS
APACHE LICENSE, VERSION 2.