Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum dwuletni udokumentowany ogólny staż pracy
- 1 rok doświadczenia w obszarze merytorycznym
- znajomość prawa przewozowego
- umiejętność obsługi programów biurowych (Word, Excel)
- znajomość procesów windykacyjnych w masowej windykacji (etap przedsądowy, sądowy i komorniczy)
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w obszarze: administracja, prawo, ekonomia
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- sumienność, samodzielność, odpowiedzialność
- doskonała organizacja pracy własnej
- otwartość na zmiany i gotowość do doskonalenia zawodowego
- terminowość i umiejętność pracy pod presją czasu
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- terminowe udzielanie odpowiedzi na reklamacje, skargi i odwołania składane przez pasażerów
- przygotowywanie systemów ratalnych oraz monitorowanie spłacalności
- przygotowywanie wniosku do dyrektora o umorzenie należności
- telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klienta
Termin składania ofert: 3 czerwca 2022 roku, godz. 16:00
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: