Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 5-letni udokumentowany ogólny staż pracy (3-letni w przypadku wykształcenia wyższego)
- minimum 3 miesiące doświadczenie w obszarze merytorycznym – przygotowanie i prowadzenie umów, eksploatacja obiektów budowlanych i systemów nadzoru
- samodzielne prowadzenie spraw
- samodzielne prowadzenie dokumentacji
- znajomość regulacji prawnych w obszarze merytorycznym, w szczególności wybranych zagadnień prawa zamówień publicznych
- znajomość programów biurowych (MS Office)
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w kierunkach: administracja, zarządzanie, transport, kierunki techniczne (w szczególności budownictwo, energetyka, elektryka, telekomunikacja lub pokrewne)
- minimum 5-letni udokumentowany ogólny staż pracy
- minimum rok doświadczenia w obszarze eksploatacji instalacji i systemów budynkowych branży elektrycznej, teletechnicznej lub automatyki
- prawo jazdy kat. B
- świadectwo kwalifikacyjne do 1 kV
- prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem zamówień oraz nadzorem nad ich realizacją
- znajomość zasad sporządzania umów w oparciu o prawo zamówień publicznych oraz kodeks cywilny
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy
- umiejętność współpracy z podległymi pracownikami, firmami zewnętrznymi i użytkownikami administrowanych obiektów,
- odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność, odporność na stres, gotowość do doskonalenia zawodowego, dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór, eksploatacja oraz kontrola systemów i instalacji budynkowych, w tym elektrycznych, teletechnicznych i automatyki, znajdujących się na obiektach administrowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego, w szczególności parkingów Parkuj i Jedź oraz pętli autobusowych
- utrzymywanie należytego stanu technicznego ww. systemów i instalacji m.in. poprzez: uczestnictwo w odbiorach technicznych instalacji po jej wykonaniu, rozbudowie, remoncie lub naprawie; systematyczną kontrolę jakości prac eksploatacyjnych i konserwacyjnych; prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
- zlecanie i rozliczanie prac realizowanych przez podmioty zewnętrzne
- przygotowywanie, opiniowanie i realizacja zamówień publicznych w zakresie prac rozwojowych, inwestycyjnych oraz eksploatacyjnych obiektów
- podejmowanie inicjatywy oraz poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych w obiektach administrowanych przez ZTM oraz w zakresie modernizacji i rozwoju tych obiektów
- przygotowanie i realizacja umów oraz specyfikacji
Termin składania ofert: 19 kwietnia 2024 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: