Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum pięcioletni udokumentowany ogólny staż pracy przy wykształceniu średnim (trzyletni przy wykształceniu wyższym)
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- umiejętność pisania i redagowania pism
- umiejętność tworzenia zestawień i analiz
- znajomość podstaw prawa pracy, księgowości, finansów, PZP
- podstawowa znajomość specyfiki WTP, topografii aglomeracji warszawskiej i układu komunikacyjnego
- umiejętność pracy samodzielnej, jak i w zespole
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodyscyplina, sumienność, terminowość
- cierpliwość i otwartość w komunikacji międzyludzkiej
- utrzymywanie wysokiej efektywności pracy w sytuacji działania pod presją w trudnych i zmiennych warunkach
- umiejętność poszukiwania i interpretowania informacji oraz formułowania wniosków
- doskonała znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w obszarze: Administracja, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Logistyka
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej/ samorządowej
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze związanym z transportem publicznym
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność obsługi platformy zakupowej oraz programu SignUM
- gotowość do doskonalenia zawodowego
- dyspozycyjność – doraźnie praca w weekend lub święto
- utrzymywanie wysokiej jakości obsługi oraz spełnianie obowiązujących w tym zakresie procedur
- dążenie do osiągnięcia wyznaczonych celów pomimo pojawiających się trudności
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa korespondencji działu oraz pilotowanie obiegu dokumentów działowej
- udział w procesie weryfikacji kompetencji pracowników operatorów zewnętrznych
- prowadzenie rejestru pracowników operatorów zewnętrznych
- redagowanie pism, raportów i notatek służbowych
- obsługa kadrowo-administracyjna pracowników działu
- sporządzanie i rozliczanie umów zleceń
- tworzenie zestawień, analiz, sprawozdań
- prowadzenie rejestru umów
- obsługa platformy zakupowej
- prowadzenie spraw budżetowych oraz majątkowych działu
- obsługa skarg związanych z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej
- gospodarka mundurowa działu
- archiwizacja dokumentów
Termin składania ofert: 4 marca 2024 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: