Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

ostatnie zmiany

L-6, 712

Czasowa zmiana trasy linii 712 i L-6

od 25.02.2019 (poniedziałek)

W związku z modernizacją ul. Szymanowskiego w Klaudynie i brakiem możliwości przejazdu od dnia 25.02.2019 od początku kursowania linii dziennych do odwołanialinie 712, L-6 zostają skierowane na poniższe trasy objazdowe:

w kierunku krańców RYNEK / DZIKIEJ RÓŻY od przystanku LUTOSŁAWSKIEGO 01:
Lutosławskiego – zawrotka przy ulicy Straussa – Lutosławskiego – w lewo w ul. Sikorskiego – zawrotka na rondzie Sikorskiego / Ekologiczna – Sikorskiego i dalej swoją trasą.

w kierunku krańców METRO MŁOCINY / STARE BEMOWO od przystanku LUTOSŁAWSKIEGO 01:
Lutosławskiego – zawrotka przy ulicy Straussa – Lutosławskiego – w lewo w ul. Sikorskiego – Ekologiczna i dalej swoją trasą.

 

Zawiesza się funkcjonowanie przystanków:

  • CZAJKOWSKIEGO 01;
  • VIVALDIEGO 01;
  • SZYMANOWSKIEGO 01;
  • CIEĆWIERZA 01;
  • KLAUDYN 04.

Uruchamia się przystanki tymczasowe:

  • LUTOSŁAWSKIEGO 52 – zlokalizowany na tymczasowym wypłytowaniu przy ul. Lutosławskiego na wysokości posesji nr 73 obowiązujący dla linii 712 i L-6 jako warunkowy;
  • KLAUDYN 56 – zlokalizowany na tymczasowym wypłytowaniu przy ul. Lutosławskiego na wysokości pomiędzy posesjami nr 1 i 3 obowiązujący dla linii 712 jako stały i L-6 jako warunkowy;

Linie 712 i L-6 będą kursować wg specjalnego rozkładu jazdy.

 

Za utrudnienia przepraszamy.

opublikowano 20 lutego 2019r.
ostatnia aktualizacja 22 lutego 2019r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Dziesięć lat linii lokalnych

Dziesięć lat linii lokalnych

Dziesięć lat temu na trasy w aglomeracji warszawskiej wyruszyły autobusy linii lokalnych. Chyba mało kto wtedy przypuszczał, jak wielki sukces odniosą. To było coś nowego, a jednocześnie oferta, której potrzebowali mieszkańcy podwarszawskich gmin. Nic dziwnego, że po Lesznowoli, która pierwsza włączyła się we współpracę z Zarządem Transportu Miejskiego, dołączały kolejne samorządy i linie dowozowe powstają w dalszym ciągu – dziś jest ich 48. Tego jubileuszu nie byłoby bez dobrej współpracy ZTM z władzami podwarszawskich gmin. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską