Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

ostatnie zmiany

ZP, 517, 717
S1, S10 
R1 

Zakończenie modernizacji linii kolejowej nr 447 Warszawa Zachodnia - Grodzisk Mazowiecki

od 06.11.2018 (wtorek)

W związku z otwarciem dla ruchu obu krawędzi peronowych stacji Pruszków, a tym samym przywrócenia podstawowej liczby pociągów na odcinku Warszawa Zachodnia – Pruszków:

1. Od dnia 6.11.2018 r. likwidacji ulega linia SKM S10;

2. Od dnia 8.11.2018 r. zmianie ulega rozkład jazdy linii SKM S1 oraz R1 uruchamianej przez Koleje Mazowieckie;

3. Od dnia 10.11.2018 r.:

Linia ZP kończy kursowane (ostatni dzień kursowania to 9.11.2018).

Likwidacji ulegają przystanki:

  • KOŚCIUSZKI 04;
  • POWSTAŃCÓW 02;
  • GRZYMAŁY-SOKOŁOWSKIEGO 71.

Dla linii 717 przywraca się funkcjonowanie przystanków:

  • RONDO ZESŁAŃCOW SYBERYSJKICH 02 i 05;
  • BERESTECKA 01 i 02;
  • ŚMIGŁOWCA 01 i 02;
  • POPULARNA 01 i 02;

Dla linii 517 utrzymuje się funkcjonowanie przystanków PKP WKD Al. JEROZOLIMSKIE 01 i 02.

Odwołuje się poniższe zasady honorowania biletów ZTM - KM:

1. Bilety KM (wszystkich rodzajów do odpowiednich stacji, strefowe lub sieciowe) będą ważne w:

  • pociągach SKM na odcinku Warszawa Wschodnia – Pruszków;
  • autobusach linii ZP oraz 717 na całej trasie.

2. Bilety ZTM (wszystkich rodzajów) honorowane będą:

  • w pociągach KM wszystkich linii na odcinku Warszawa Wschodnia – Warszawa Zachodnia;
  • w pociągach KM  linii R1 na odcinku Warszawa Wschodnia – Pruszków;
  • w pociągach przyspieszonych RE1 na odcinku Warszawa Wschodnia – Warszawa Ursus Niedźwiadek
Od dnia 10.11.2018 r. na linii obowiązują standardowe zasady honorowania biletów zgodne z ofertą "Wspólny Bilet ZTM-KM".

opublikowano 6 listopada 2018r.
ostatnia aktualizacja 19 listopada 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Metro odkrywa Warszawę

Metro odkrywa Warszawę

Budowa metra to nie tylko wielkie wyzwanie inwestycyjne i szansa na wygodniejszy oraz sprawniejszy transport dla mieszkańców i gości stolicy. To także znakomita okazja do zajrzenia w głąb ziemi i wydobycia skarbów, które od wielu lat tam przechowuje. Budowa metra to przecież gruntowne przekopywanie Warszawy wzdłuż i wszerz, a więc gratka dla archeologów. Znalezione ostatnio szczątki prehistorycznego zwierzęcia to tylko jeden z wielu fragmentów przeszłości, odsłoniętych przez koparki. Co jeszcze udało się znaleźć podczas budowy warszawskiego metra? Co znalezione przedmioty mówią nam o historii Warszawy? więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską