Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

ostatnie zmiany

N01, N02, N41, N44, N91, 110, 112, 116, 184, 303

Stała zmiana tras linii 184, 303 i N44 oraz zmiany przystankowe na terenie Dzielnicy Bielany

od 07.01.2019 (poniedziałek)

W związku z wnioskiem Urzędu Dzielnicy Bielany od 7 stycznia 2019 r. od początku kursowania linii dziennych wprowadza się jednokierunkowe zmiany tras linii 184, 303 oraz N44:

184
w kierunku Metro Młociny:
SZCZĘŚLIWICE – … – Powstańców Śląskich – al. Reymonta – Kasprowicza – METRO MŁOCINY

303
w kierunku Cm. Północny-Brama Gł.:
PL. WILSONA – … – Perzyńskiego – Żeromskiego – al. Reymonta – Kasprowicza – … – CM. PÓŁNOCNY-BRAMA GŁ.

N44
w kierunku Zajezdnia Żoliborz/Metro Młociny:
DW. CENTRALNY – … – Marymoncka – Żeromskiego – al. Reymonta –Kasprowicza – … – ZAJEZDNIA ŻOLIBORZ/METRO MŁOCINY

Tym samym ww. linie kursują dwukierunkowo przez al. Reymonta.

 

Jednocześnie, w celu uporządkowania nazewnictwa przystanków wprowadza się następujące korekty:

  • przystanek PRZYBYSZEWSKIEGO 01 zmienia nazwę na ANDERSENA 01. Zmiana dotyczy linii 110, 112, 116, 184, 303, N02, N44.
  • dotychczasowy przystanek ANDERSENA 01 zmienia nazwę na ANDERSENA 03. Zmiana dotyczy linii 112, 184, N01, N02, N41, N91.

Likwiduje się przystanek SCHROEGERA 02 w dotychczasowej lokalizacji.

Jednocześnie uruchamia się nowe przystanki:

  • ANDERSENA 04, zlokalizowany w zatoce na al. Reymonta za skrzyżowaniem
    z ul. Żeromskiego i Wólczyńską.
  • SCHROEGERA 02 w nowej lokalizacji, w zatoce na al. Reymonta za skrzyżowaniem
    z ul. Schroegera.
  • METRO WAWRZYSZEW 04 zlokalizowany w zatoce na al. Reymonta
    przed skrzyżowaniem z ul. Kasprowicza.

opublikowano 3 stycznia 2019r.
ostatnia aktualizacja 3 stycznia 2019r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Dziesięć lat linii lokalnych

Dziesięć lat linii lokalnych

Dziesięć lat temu na trasy w aglomeracji warszawskiej wyruszyły autobusy linii lokalnych. Chyba mało kto wtedy przypuszczał, jak wielki sukces odniosą. To było coś nowego, a jednocześnie oferta, której potrzebowali mieszkańcy podwarszawskich gmin. Nic dziwnego, że po Lesznowoli, która pierwsza włączyła się we współpracę z Zarządem Transportu Miejskiego, dołączały kolejne samorządy i linie dowozowe powstają w dalszym ciągu – dziś jest ich 48. Tego jubileuszu nie byłoby bez dobrej współpracy ZTM z władzami podwarszawskich gmin. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską