Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

ostatnie zmiany

135

Przywrócenie podstawowej trasy linii 135

od 23.12.2017 (sobota)

W związku z wdrożeniem stałej organizacji ruchu w rejonie skrzyżowania ulic Sokolej i Zamoyskiego oraz wznowieniem możliwości funkcjonowania przystanków od dnia 23 grudnia br. (sobota) od początku kursowania linii dziennych zostaje przywrócony stały przebieg linii 135:

W kierunku krańca PL. HALLERA:
PKP OLSZYNKA GROCHOWSKA – Chłopickiego – (…) – Grochowska – ZamoyskiegoJagiellońskaOkrzei – Targowa – (…) – Szymanowskiego
– PL. HALLERA

W kierunku krańca PKP OLSZYNKA GROCHOWSKA:
PL. HALLERA – Szymanowskiego – (…) – Targowa – KłopotowskiegoJagiellońskaZamoyskiego – Grochowska – (…) – Chłopickiego– PKP OLSZYNKA GROCHOWSKA

Wznowione zostaje funkcjonowanie przystanków OKRZEI 01 i 02 obowiązujących jako warunkowe (na żądanie) dla linii 135.

Przywrócone zostaje funkcjonowanie przystanków METRO STADION NARODOWY 11 i 12 w nowych, stałych lokalizacjach:
- METRO STADION NARODOWY 11 zlokalizowany w zatoce na ulicy Zamoyskiego na wysokości ulicy Sprzecznej w kierunku ul. Sokolej.
- METRO STADION NARODOWY 12 zlokalizowany w zatoce na ulicy Zamoyskiego pomiędzy ul. Sokolą a ul. Sprzeczną w kierunku ulicy Jagiellońskiej.

Przystanki będą obwiązywać jako stałe na trasie linii 135.

opublikowano 22 grudnia 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Metro odkrywa Warszawę

Metro odkrywa Warszawę

Budowa metra to nie tylko wielkie wyzwanie inwestycyjne i szansa na wygodniejszy oraz sprawniejszy transport dla mieszkańców i gości stolicy. To także znakomita okazja do zajrzenia w głąb ziemi i wydobycia skarbów, które od wielu lat tam przechowuje. Budowa metra to przecież gruntowne przekopywanie Warszawy wzdłuż i wszerz, a więc gratka dla archeologów. Znalezione ostatnio szczątki prehistorycznego zwierzęcia to tylko jeden z wielu fragmentów przeszłości, odsłoniętych przez koparki. Co jeszcze udało się znaleźć podczas budowy warszawskiego metra? Co znalezione przedmioty mówią nam o historii Warszawy? więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską