Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 5-letni udokumentowany ogólny staż pracy przy wykształceniu średnim (4-letni przy wykształceniu wyższym)
- minimum rok doświadczenia przy eksploatacji infrastruktury technicznej polegającej na utrzymaniu lub sprawdzaniu lub wykonywaniu lub nadzorze instalacji, urządzeń i systemów po stronie inwestora lub wykonawcy
- wiedza merytoryczna związana ze stanowiskiem
- samodzielne prowadzenie spraw / dokumentacji
- znajomość programów biurowych (MS Office)
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego
- zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe techniczne w obszarze: inżynieria środowiska, elektryka, energetyka, teletechnika, informatyka, automatyka lub pokrewne
- minimum rok stażu pracy przy eksploatacji infrastruktury technicznej, w szczególności parkingów, pętli autobusowych lub budynków ekspedycji
- doświadczenie wprowadzeniu spraw związanych z przygotowywaniem zamówień publicznych oraz nadzorem nad ich realizacją
- prawo jazdy kat. B – kierowanie samochodem służbowym
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej
- odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność, odporność na stres, gotowość do doskonalenia zawodowego
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowe
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kompleksowe prowadzenie spraw związanych z eksploatacją urządzeń i systemów oraz instalacji
- teletechnicznych, elektroenergetycznych i automatyki budynkowej na obiektach Warszawskiego Transportu Publicznego, w szczególności parkingach Parkuj i Jedź, w tym:
- przygotowanie dokumentacji dot. udzielenia zamówienia publicznego
- bieżący nadzór, kontrola i rozliczanie zleceń/umów
- prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla ZTM
- utrzymywanie należytego stanu technicznego ww. instalacji poprzez:
- uczestnictwo w odbiorach technicznych instalacji po jej wykonaniu, rozbudowie, remoncie lub naprawie
- uczestnictwo przy kontrolach okresowych
- sporządzanie planów kontroli okresowych, planów napraw i wymian, zamierzeń remontowych oraz zapewnienie pełnej realizacji tych planów
- systematyczna kontrola jakości prac eksploatacyjnych i konserwacyjnych
- udział w pracach związanych z likwidacją skutków awarii i zakłóceń
- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
- bieżące działania zapewniające bezpieczeństwo użytkownikom instalacji oraz zapewniające realizację celów przypisanych instalacjom
- realizację zadań pokontrolnych
- zlecanie i rozliczanie prac realizowanych przez podmioty zewnętrzne
- przygotowywanie, opiniowanie i realizacja zamówień publicznych (w tym umów i specyfikacji) w zakresie prac rozwojowych, inwestycyjnych oraz eksploatacyjnych obiektów
- przygotowanie i realizacja umów oraz specyfikacji
- bezpośrednia kontrola obiektów w zakresie prowadzonych zadań
- podejmowanie inicjatywy oraz poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań technicznych w obiektach administrowanych przez ZTM oraz w zakresie modernizacji i rozwoju tych obiektów
Termin składania ofert: 20 listopada 2024 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: