Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum dwuletni udokumentowany ogólny staż pracy (przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany)
- dobra znajomość programów biurowych MS Office (Word, Excel, Outlook)
- umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej
- czynne prawo jazdy kat. B
- znajomość topografii aglomeracji warszawskiej
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
- odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, komunikatywność
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe
- minimum roczne doświadczenie w obszarze merytorycznym
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy
- gotowość do doskonalenia zawodowego
- postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kontrola stanu technicznego infrastruktury przystankowej w terenie
- realizacja zadań z zakresu weryfikacji stanu infrastruktury przystankowej w tym w szczególności:
- jakości i poprawności wykonania zleconych prac,
- przygotowania dokumentów niezbędnych do zlecenia wymaganych prac.
- drukowanie rozkładów i ich przygotowywanie do umieszczenia na przystankach
Termin składania ofert: 30 maja 2023 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: