Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 5-letni udokumentowany ogólny staż pracy przy wykształceniu średnim (3-letni przy wykształceniu wyższym)
- minimum 6 miesięcy doświadczenia w obszarze sporządzania lub realizacji / rozliczania umów
- wiedza merytoryczna związana ze stanowiskiem
- samodzielne prowadzenie spraw
- samodzielne prowadzenie dokumentacji
- znajomość programów biurowych (MS Office)
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe – administracja, zarządzanie, marketing, ogrodnictwo, rolnictwo, gospodarka przestrzenna, architektura, inżynieria środowiska lub kierunki pokrewne
- minimum rok doświadczenia przy zakładaniu lub eksploatacji terenów zielonych
- doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z przygotowywaniem zamówień publicznych oraz nadzorem nad ich realizacją
- doświadczenie w zakładaniu lub eksploatacji terenów zielonych
- umiejętność sporządzania instrukcji, informacji, wytycznych
- prawo jazdy kat. B – kierowanie samochodem służbowym
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej
- odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność, odporność na stres, gotowość do doskonalenia zawodowego, dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kompleksowe prowadzenie spraw związanych z terenami zielonymi, wycinką drzew oraz z informacją zamieszczoną na obiektach administrowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w szczególności parkingach Parkuj i Jedź, w tym: przygotowanie dokumentacji dot. udzielenia zamówienia publicznego; bieżący nadzór, kontrola i rozliczanie zleceń/umów; prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla ZTM
- prowadzenie spraw związanych z aktualizacją oznakowania obiektów administrowanych przez ZTM, kontrola stanu technicznego nośników informacyjnych, przygotowanie projektów plakatów (wydruk i dystrybucja) oraz bieżący nadzór nad uzupełnianiem zniszczonych i wyeksploatowanych plakatów
- prowadzenie spraw związanych z małą architekturą na administrowanych obiektach (ławki, kosze itd.)
- realizacja drobnych zakupów wyposażenia i materiałów w ramach utrzymywanej infrastruktury
- zlecanie i rozliczanie prac realizowanych przez podmioty zewnętrzne
- przygotowywanie, opiniowanie i realizacja zamówień publicznych (w tym umów i specyfikacji) w zakresie prac rozwojowych, inwestycyjnych oraz eksploatacyjnych obiektów
- przygotowanie i realizacja umów oraz specyfikacji
- bezpośrednia kontrola obiektów w zakresie prowadzonych zadań
- podejmowanie inicjatywy oraz poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań technicznych w obiektach administrowanych przez ZTM oraz w zakresie modernizacji i rozwoju tych obiektów
Termin składania ofert: 4 września 2024 roku
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w poniższym załączniku: