Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

inwestycje

inwestycje realizowane

Tramwaj na Tarchomin

Tramwaj na Tarchomin

W dniu 26 lutego 2017 r. dokonano oficjalnego otwarcia nowego odcinka trasy tramwajowej na Tarchomin. Dzięki zrealizowanym robotom wydłużono kursowanie tramwajów o dwa nowe zespoły przystankowe: Štefánika i Nowodwory (przystanek końcowy).

Obecnie trwają przygotowania do realizacji kolejnego etapu inwestycji, tj. odcinka od Nowodworów do Winnicy wraz z budową nowego skrzyżowania ul. Światowida z ul. Modlińską. Aktualnie prowadzone są prace projektowe nad zamienną dokumentacją dla układu drogowego ul. Światowida na odcinku od ul. Trakt Nadwiślański do ul. Poetów (Winnica). Równolegle trwają przygotowania do ogłoszenia przetargu na dokumentację projektową budowy skrzyżowania ul. Światowida z ul. Modlińską, która stanowić będzie ciąg dalszy dla ww. projektu zamiennego. Zakończenie inwestycji planuje się na koniec 2019 roku.

tnat_542_new_542

Z pętli tramwajowej „Tarchomin Kościelny” odjeżdżają dwie linie tramwajowe:

- linia tramwajowa nr 2 w kierunku metra Młociny
- linia tramwajowa nr 17 w kierunku Mokotowa

Z krańca "Nowodwory" odjeżdżają tramwaje linii nr 2 w kierunku metra Młociny.

question_01

Masz pytanie - napisz do nas

Dokumenty do pobrania oraz galeria:

Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Grudzień 2014 r.24 Grudzień 2014 r.Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r.

opublikowano 30 stycznia 2015r.
ostatnia aktualizacja 19 maja 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Metro odkrywa Warszawę

Metro odkrywa Warszawę

Budowa metra to nie tylko wielkie wyzwanie inwestycyjne i szansa na wygodniejszy oraz sprawniejszy transport dla mieszkańców i gości stolicy. To także znakomita okazja do zajrzenia w głąb ziemi i wydobycia skarbów, które od wielu lat tam przechowuje. Budowa metra to przecież gruntowne przekopywanie Warszawy wzdłuż i wszerz, a więc gratka dla archeologów. Znalezione ostatnio szczątki prehistorycznego zwierzęcia to tylko jeden z wielu fragmentów przeszłości, odsłoniętych przez koparki. Co jeszcze udało się znaleźć podczas budowy warszawskiego metra? Co znalezione przedmioty mówią nam o historii Warszawy? więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską