Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje prasowe

Poszerzona Marynarska już otwarta

Poszerzona Marynarska już otwarta

W czwartek, 18 kwietnia otwarto wszystkie pasy ruchu na ul. Marynarskiej. Kierowcy mogą jeździć obiema poszerzonymi nitkami tej drogi.

Zakończyła się przebudowa ul. Marynarskiej na odcinku od ul. Rzymowskiego do węzła Marynarska (S79). Do 31 maja robotnicy dokończą jeszcze budowę chodników, dróg rowerowych i posadzą zieleń. Wśród niej znajdzie się 91 drzew w tym m.in. graby kolumnowe i klony oraz ok. 16 000 krzewów tawuły, róży holenderskiej i pięciornika. Przed końcem maja gotowy będzie także wiadukt w ul. Postępu oraz kładka dla pieszych w rejonie ul. Wynalazek. Ich otwarcie nastąpi po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie z nadzoru budowlanego.

Po uruchomieniu południowej jezdni ul. Marynarskiej nie zmieniła się obecna lokalizacja przejść dla pieszych. Otwarty został wyjazd z ul. Wynalazek na ul. Marynarską oraz skręt w ul. Wynalazek z ul. Marynarskiej od strony trasy ekspresowej. Uruchomiono też dwa przystanki autobusowe wybudowane przy jezdni południowej. Swoją trasę zmieniły autobusy linii 402, które pojechały ulicami: Marynarska – Wynalazek – Cybernetyki i zawróciły na rondzie A. Żabczyńskiego.

Po udostępnieniu do ruchu drugiej nitki drogi będzie możliwe dokończenie prac na jezdni północnej. Po Wielkanocy nastąpią czasowe wyłączenia jednego z trzech pasów tej jezdni, a w maju ułożona zostanie na niej ostatnia warstwa nawierzchni.

Inwestycja jest dofinansowywana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Maksymalna kwota dofinansowania wynosi 46,12 mln zł.

opublikowano 17 kwietnia 2019r.
ostatnia aktualizacja 19 kwietnia 2019r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Dziesięć lat linii lokalnych

Dziesięć lat linii lokalnych

Dziesięć lat temu na trasy w aglomeracji warszawskiej wyruszyły autobusy linii lokalnych. Chyba mało kto wtedy przypuszczał, jak wielki sukces odniosą. To było coś nowego, a jednocześnie oferta, której potrzebowali mieszkańcy podwarszawskich gmin. Nic dziwnego, że po Lesznowoli, która pierwsza włączyła się we współpracę z Zarządem Transportu Miejskiego, dołączały kolejne samorządy i linie dowozowe powstają w dalszym ciągu – dziś jest ich 48. Tego jubileuszu nie byłoby bez dobrej współpracy ZTM z władzami podwarszawskich gmin. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską