Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Krakowskie Przedmieście dla pieszych

Krakowskie Przedmieście dla pieszych

W weekendy ulice Nowy Świat i Krakowskie Przedmieście znów zmieniają się w deptak. Od soboty, 20 kwietnia, do połowy października Trakt Królewski na odcinku od ronda gen. Ch. de Gaulle’a do ul. Senatorskiej, jest przeznaczona dla pieszych i rowerzystów.

Od soboty od godz. 0.00 do nocy z niedzieli na poniedziałek obowiązuje weekendowa organizacja ruchu na Trakcie Królewskim. To oznacza, że na odcinku od ronda gen. Ch. de Gaulle’a do ul. Miodowej powstaje deptak dla mieszkańców i turystów. Zamknięty odcinek ulic oznakowano jako strefa zamieszkania i dopuszczony jest na nim wyłącznie dojazd mieszkańców z identyfikatorami TK do posesji, Pałacu Prezydenckiego, do Zakładu Opiekuńczo–Leczniczego Caritas, zaopatrzenia Centralnej Biblioteki Rolniczej, do ul. Koziej oraz nowożeńców, służb ratunkowych i oczyszczania, a także rowerów.

W weekendy autobusy linii: E-2, 111, 116, 180, 222, 503 i 518, w kierunku północnym, kursują Al. Jerozolimskimi do ul. Kruczej i dalej ulicami: Szpitalna – pl. Powstańców Warszawy – Mazowiecka. W przeciwnym kierunku jadą ulicami Kredytową – Jasną – Zgoda – Krucza. Podobnymi trasami ul. Mazowiecką i z powrotem ulicami Kredytową i Jasną jeżdżą od ul. Świętokrzyskiej także autobusy linii 102, 105 i 178. Autobusy linii 128, 175 oraz nocnej N44 kursują zaś ulicami Marszałkowską i Królewską. Szczegółowe informacji o objazdach dla pojazdów Warszawskiego Transportu Publicznego można znaleźć TUTAJ.

Taka organizacja ruchu obowiązuje w każdy weekend do połowy października, w święta, a także w dni okołoświąteczne tj.: 29 i 30 kwietnia, 2 maja, 21 czerwca oraz 16 sierpnia.

fot. F. Kwiatkowski

opublikowano 18 kwietnia 2019r.
ostatnia aktualizacja 23 kwietnia 2019r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Dziesięć lat linii lokalnych

Dziesięć lat linii lokalnych

Dziesięć lat temu na trasy w aglomeracji warszawskiej wyruszyły autobusy linii lokalnych. Chyba mało kto wtedy przypuszczał, jak wielki sukces odniosą. To było coś nowego, a jednocześnie oferta, której potrzebowali mieszkańcy podwarszawskich gmin. Nic dziwnego, że po Lesznowoli, która pierwsza włączyła się we współpracę z Zarządem Transportu Miejskiego, dołączały kolejne samorządy i linie dowozowe powstają w dalszym ciągu – dziś jest ich 48. Tego jubileuszu nie byłoby bez dobrej współpracy ZTM z władzami podwarszawskich gmin. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską