Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Linia S1 wróciła do Otwocka

Linia S1 wróciła do Otwocka

Od niedzieli 2 września pociągi Szybkiej Kolei Miejskiej dojeżdżają do stacji Otwock. Na linii grodziskiej w dalszym ciągu funkcjonuje komunikacja zastępcza.

Linia kolejowa nr 7 była modernizowana w kilku miejscach. Od lipca pociągi SKM linii S1 dojeżdżały tylko do Świdra, a od 4 sierpnia, omijały również Olszynkę Grochowską. Od 2 września wróciły na dłuższą trasę, dlatego przestała kursować zastępcza linia autobusowa ZS7.

Linia grodziska dalej w remoncie

Prace modernizacyjne cały czas trwają na linii kolejowej nr 447 (tzw. linii grodziskiej). W dalszym ciągu funkcjonuje tam komunikacja zastępcza, czyli linie autobusowe: ZP i 717 uruchamiane przez Zarząd Transportu Miejskiego oraz linie autobusowe: ZB, ZG i ZM, organizowane przez Koleje Mazowieckie. W szczycie komunikacyjnym autobusy linii 127, 177 (na trasie skróconej Skorosze – P+R Al. Krakowska), 178 i 517 w dalszym ciągu kursują ze zwiększoną częstotliwością, a linie 191 i 716 obsługiwane są autobusami przegubowymi.

Honorowanie biletów

Od niedzieli 2 września pociąg przyspieszony Kolei Mazowieckich RE8 „Radomiak” jeździ trasą okrężną przez Centralną Magistralę Kolejową, z pominięciem m.in. przystanku Warszawa Służewiec. Od tego dnia na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Służewiec w pociągach SKM wprowadzone zostało honorowanie biletów Kolei Mazowieckich, które zostały wydane do stacji Warszawa Służewiec ze stacji położonych na odcinkach Radom - Dęblin i Radom - Skarżysko-Kamienna oraz ze stacji Warszawa Służewiec do jednej ze stacji położonych na odcinkach Radom - Dęblin i Radom - Skarżysko-Kamienna.

opublikowano 31 sierpnia 2018r.
ostatnia aktualizacja 24 września 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Metro odkrywa Warszawę

Metro odkrywa Warszawę

Budowa metra to nie tylko wielkie wyzwanie inwestycyjne i szansa na wygodniejszy oraz sprawniejszy transport dla mieszkańców i gości stolicy. To także znakomita okazja do zajrzenia w głąb ziemi i wydobycia skarbów, które od wielu lat tam przechowuje. Budowa metra to przecież gruntowne przekopywanie Warszawy wzdłuż i wszerz, a więc gratka dla archeologów. Znalezione ostatnio szczątki prehistorycznego zwierzęcia to tylko jeden z wielu fragmentów przeszłości, odsłoniętych przez koparki. Co jeszcze udało się znaleźć podczas budowy warszawskiego metra? Co znalezione przedmioty mówią nam o historii Warszawy? więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską