Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Remont Miodowej – zamknięte skrzyżowanie z Senatorską

Remont Miodowej  – zamknięte skrzyżowanie z Senatorską

Rozpoczął się kolejny etap przebudowy ulicy Miodowej. Zamknięte zostało skrzyżowanie z ulicą Senatorską. W poniedziałek 16 lipca zmieniły się trasy niektórych linii autobusowych.

Zmiany zaczęły obowiązywać w poniedziałek, od początku kursowania linii dziennych. Autobusy linii: 116, 178, 180, 222, 503, 518, N44 w kierunku Chomiczówki, Konwiktorskiej, Bielańskiej, Nowodworów, bądź Zajezdni Żoliborz z Krakowskiego Przedmieścia skręcają w ulicę Królewską, następnie jadą trasą: Królewska – pl. Piłsudskiego – Focha – Moliera – Senatorska i dalej swoimi trasami.

W drodze powrotnej, od skrzyżowania Senatorska/ Bielańska / Wierzbowa jadą natomiast ulicami: Wierzbowa – pl. Piłsudskiego – Królewska – Krakowskie Przedmieście, a następnie wracają na swoje trasy podstawowe.

Trasy linii 128 i 175 zmieniły się tylko w kierunku Szczęśliwic i Lotniska Chopina. Od skrzyżowania Moliera z Senatorską autobusy jadą ulicami: Senatorska – Wierzbowa – pl. Piłsudskiego – Królewska – Krakowskie Przedmieście i dalej swoimi trasami.

W związku z wprowadzeniem tych zmian zawieszone zostało funkcjonowanie przystanków: Hotel Bristol 01 i 02 oraz Pl. Zamkowy 01 i 02, a uruchomiony został przystanek Pl. Piłsudskiego 01.

opublikowano 11 lipca 2018r.
ostatnia aktualizacja 16 lipca 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Metro odkrywa Warszawę

Metro odkrywa Warszawę

Budowa metra to nie tylko wielkie wyzwanie inwestycyjne i szansa na wygodniejszy oraz sprawniejszy transport dla mieszkańców i gości stolicy. To także znakomita okazja do zajrzenia w głąb ziemi i wydobycia skarbów, które od wielu lat tam przechowuje. Budowa metra to przecież gruntowne przekopywanie Warszawy wzdłuż i wszerz, a więc gratka dla archeologów. Znalezione ostatnio szczątki prehistorycznego zwierzęcia to tylko jeden z wielu fragmentów przeszłości, odsłoniętych przez koparki. Co jeszcze udało się znaleźć podczas budowy warszawskiego metra? Co znalezione przedmioty mówią nam o historii Warszawy? więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską