Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Jak jeździć po Bródnie

Jak jeździć po Bródnie

Trwa budowa II linii metra na Bródnie. Ulica L. Kondratowicza, główna arteria osiedla, pod którą powstaną dwie stacje podziemnej kolei, jest wyłączona z ruchu. Jak dojechać do najważniejszych miejsc na Bródnie sprawdzić można na naszych planach.

Budowa stacji metra zmieniła trasy codziennych podróży – dla pieszych, komunikacją miejską i samochodem. Do ważnych miejsc i instytucji takich jak urząd dzielnicy Targówek, Szpital Bródnowski, Cmentarz Bródnowski, kościół p.w. św. Włodzimierza czy do pawilonów handlowych na ul. L. Kondratowicza można dostać się teraz inną drogą niż przed rozpoczęciem budowy. Jakie wybrać linie Warszawskiego Transportu Publicznego, którędy do nich dojść i dokąd można dojechać samochodem pokazują przygotowane plany.

Szczegóły zmian w ruchu sprawdzić można TUTAJ, a mapę i opis tras pojazdów WTP TUTAJ.

Cmentarz Bródnowski brama północnaUrząd Dzielnicy TargówekKościół p.w. św. WłodzimierzaPawilony handloweCmentarz Bródnowski brama zachodniaCmentarz Bródnowski brama głównaSzpital Bródnowski

opublikowano 16 kwietnia 2019r.
ostatnia aktualizacja 16 kwietnia 2019r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Dziesięć lat linii lokalnych

Dziesięć lat linii lokalnych

Dziesięć lat temu na trasy w aglomeracji warszawskiej wyruszyły autobusy linii lokalnych. Chyba mało kto wtedy przypuszczał, jak wielki sukces odniosą. To było coś nowego, a jednocześnie oferta, której potrzebowali mieszkańcy podwarszawskich gmin. Nic dziwnego, że po Lesznowoli, która pierwsza włączyła się we współpracę z Zarządem Transportu Miejskiego, dołączały kolejne samorządy i linie dowozowe powstają w dalszym ciągu – dziś jest ich 48. Tego jubileuszu nie byłoby bez dobrej współpracy ZTM z władzami podwarszawskich gmin. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską