Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

aktualności

Budowa trasy S8 w Nadarzynie

Budowa trasy S8 w Nadarzynie

Drogowcy budują trasę szybkiego ruchu w miejscowości Nadarzyn. Od soboty, 1 grudnia, zmieniły się tu trasy autobusów linii 703, 711 i 733.

Objazdy dla autobusów zostały wytyczone ulicami:

703: P+R AL. KRAKOWSKA – (…) – Na Skraju – północna jezdnia lokalna al. Katowickiej – wiadukt nad Katowicką S8 na wysokości Centrum Mody – południowa jezdnia lokalna al. Katowickiej – Rolna – (…) – KOSÓW

711: P+R AL. KRAKOWSKA – (…) – Na Skraju – północna jezdnia lokalna al. Katowickiej – Warszawska – Komorowska – Jodłowa – Pruszkowska – Warszawska – (powrót: północna jednia lokalna al. Katowickiej – Na Skraju) – WARSZAWSKA

733, w kierunku Młochów:  P+R AL. KRAKOWSKA – (…) – jezdnia główna al. Katowickiej – zjazd na węźle PASZKÓW – północna jezdnia lokalna al. Katowickiej – Warszawska – Mszczonowska – (…) – Południowa – wjazd przez węzeł MŁOCHÓW – jezdnia główna al. Katowickiej – zjazd na węźle Siestrzeń – Przy Trasie – Żelechowska – Przy Trasie – Rozalińska – Młochowska – Przemysłowa – Młochowska - (…) – MŁOCHÓW,

w kierunku P+R Al. Krakowska: MŁOCHÓW – (…) – Al. Kasztanowa – przejazd na wprost przez węzeł MŁOCHÓW – Południowa – Grodziska – (…) – Mszczonowska – Warszawska – północna jezdnia lokalna al. Katowickiej – Na Skraju – wiadukt nad al. Katowicką na DW 721 – Braci Leśnej – wjazd na jezdnię główną al. Katowickiej w węźle PASZKÓW – jezdnia główna al. Katowickiej – (…) – P+R AL. KRAKOWSKA.

opublikowano 30 listopada 2018r.
ostatnia aktualizacja 10 grudnia 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Dziesięć lat linii lokalnych

Dziesięć lat linii lokalnych

Dziesięć lat temu na trasy w aglomeracji warszawskiej wyruszyły autobusy linii lokalnych. Chyba mało kto wtedy przypuszczał, jak wielki sukces odniosą. To było coś nowego, a jednocześnie oferta, której potrzebowali mieszkańcy podwarszawskich gmin. Nic dziwnego, że po Lesznowoli, która pierwsza włączyła się we współpracę z Zarządem Transportu Miejskiego, dołączały kolejne samorządy i linie dowozowe powstają w dalszym ciągu – dziś jest ich 48. Tego jubileuszu nie byłoby bez dobrej współpracy ZTM z władzami podwarszawskich gmin. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską