Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdziecie państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

ostatnie zmiany

199

Czasowa zmiana trasy linii 199 w Ząbkach w związku z budową tunelu przy stacji kolejowej

od 24.02.2014 (poniedziałek) od godz. 09:00 do 24.06.2014 (wtorek)

W związku z kolejnym etapem budowy tunelu drogowego przy stacji kolejowej w Ząbkach od dnia 24.02 br. od ok. godz. 9.00 do odwołania, linia 199 zostaje skierowana (w obu kierunkach) na następującą trasę objazdową:

  • w kierunku pętli REMBERTÓW-AON: od skrzyżowania ulic Piłsudskiego/Kołłątaja zostaje skierowana następującym ciągiem ulic: Piłsudskiego – (na światłach w lewo) Piłsudskiego – Szwoleżerów – al. Marszałka Piłsudskiego i dalej swoją trasą podstawową,
  • w kierunku pętli TARGÓWEK: od skrzyżowania ulic Stefczyka/Sikorskiego zostaje skierowana następującym ciągiem ulic: Stefczyka – Skorupki i dalej trasą obecnie obowiązującą. 

Ponadto zawieszone zostaje funkcjonowanie przystanków:

  • KS. SKORUPKI 01 i 02;
  • SIKORSKIEGO 01.

Uruchomiony zostaje przystanek zastępczy SIKORSKIEGO 51, zlokalizowany na chodniku na ul. Stefczyka za skrzyżowaniem z ul. Sikorskiego w kierunku ul. Skorupki. Charakter przystanku nie ulega zmianie.

opublikowano 19 lutego 2014r.
ostatnia aktualizacja 24 czerwca 2014r.

zaplanuj podróż

kalandarz
Karta Warszawiaka i Karta Młodego Warszawiaka Katalog zniżek Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka

newsletter

#metro2

#metro2

Dobiega końca budowa centralnego odcinka II linii metra. Na zakończenie tej inwestycji czekamy z niecierpliwością nie tylko ze względu na powstanie nowej trasy podziemnej kolejki. Przez ponad trzy lata mieszkańcy Warszawy zmagali się z powodu budowy z ogromem komunikacyjnych utrudnień. Zamknięte dla ruchu zostały przecież kluczowe arterie – Świętokrzyska, Prosta, część ulicy Targowej. Trasy niektórych linii autobusowych i tramwajowych zostały skrócone, część linii zawieszono, kilka połączono z innymi. Trasa WZ i most Śląsko-Dąbrowski stały się komunikacyjnym korytarzem. Znaczna część pasażerów musiała więc diametralnie zmienić swoje dotychczasowe komunikacyjne przyzwyczajenia. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską