Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

ostatnie zmiany

111, 116, 174, 175, 178, 180, 195, 222, 503

Organizacja komunikacji miejskiej w czasie trwania wyścigu LEGIA MASTERS

dn. 23.09.2012 (niedziela) od godz. 08:00 do godz. 17:00

       W dn. 23.09.2012 r. w godz. od ok. 8:00 do ok. godz. 17:00, w rejonie pl. Teatralnego i pl. Piłsudskiego odbędzie się wyścig kolarski LEGIA MASTERS. W związku z powyższym w ww. godzinach autobusy linii 111, 116, 174, 175, 178, 180, 195, 222, 503 będą kierowane na poniższe trasy objazdowe:

111:
w obu kierunkach
od pl. Bankowego → Marszałkowska – Królewska i dalej swoją trasą,

116, 222, 503:

  • w kierunku krańców WILANÓW, SPARTAŃSKA, NATOLIN PŁN. od skrzyżowania Miodowa / Kapucyńska: Kapucyńska → al. Solidarności – pl. Bankowy – Marszałkowska – Królewska – Krakowskie Przedmieście i dalej swoimi trasami,
  • w kierunku krańców CHOMICZÓWKA, KONWIKTORSKA, NOWODWORY od skrzyżowania Królewska/pl. Piłsudskiego: Królewska – Marszałkowska – pl. Bankowy – Andersa – Świętojerska – Bonifraterska i dalej swoimi trasami,

174:
w kierunku krańca ZACHĘTA
od skrzyżowania Królewska / Marszałkowska → Marszałkowska – zawrotka na wysokości Ratusza – postój na przystanku technicznym METRO RATUSZ ARSENAŁ 71 – powrót: Marszałkowska – Królewska i dalej swoją trasą,

175:
w kierunku krańca PL.PIŁSUDSKIEGO
od skrzyżowania Królewska / pl. Piłsudskiego → Królewska – Marszałkowska – zawrotka na wysokości Ratusza - postój na przystanku technicznym METRO RATUSZ ARSENAŁ 71 – powrót: Marszałkowska – Królewska i dalej swoją trasą,

178:

  • kierunku krańca PKP URSUS od skrzyżowania Miodowa / Kapucyńska → Kapucyńska – al. Solidarności – pl. Bankowy – Marszałkowska – Królewska i dalej swoją trasą,
  • w kierunku krańca KONWIKTORSKA od skrzyżowania Królewska / Marszałkowska → Marszałkowska – pl. Bankowy – Andersa – Świętojerska – Bonifraterska i dalej swoją trasą,

180:

  • w kierunku krańca WILANÓW od skrzyżowania Miodowa / Kapucyńska: Kapucyńska – al. Solidarności – pl. Bankowy – Marszałkowska – Królewska – Krakowskie Przedmieście i dalej swoją trasą,
  • w kierunku krańca CHOMICZÓWKA od skrzyżowania Królewska / pl. Piłsudskiego: Królewska – Marszałkowska – pl. Bankowy – Andersa – Nowolipki – Zamenhofa – Anielewicza i dalej swoją trasą,

195:
w kierunku krańca PL.PIŁSUDSKIEGO
od skrzyżowania Królewska / pl. Piłsudskiego → Królewska – postój na przystanku ZACHĘTA 54 – powrót: Królewska – Marszałkowska – zawrotka na wysokości Ogrodu Saskiego – Marszałkowska – Królewska i dalej swoją trasą.

 

UWAGA! W zależności od sytuacji, możliwe jest podjęcie decyzji o ewentualnej zmianie tras objazdowych lub wcześniejszym przywróceniu tras podstawowych.

 

ZMIANY PRZYSTANKOWE:

1. Na powyższych trasach objazdowych obowiązują następujące przystanki:

  • dla linii zwykłych: wszystkie napotkane (oprócz przystanków zlokalizowanych bezpośrednio przed skrętem w lewo, z których skręt jest niemożliwy do wykonania) zgodnie z charakterem przystanku;
  • dla linii 503: PL.BANKOWY 03, 04, METRO RATUSZ ARSENAŁ 02, ŚWIĘTOJERSKA 01

2. Jednocześnie zawiesza się funkcjonowanie przystanków:

  • MURANÓW 04,
  • PL.TEATRALNY 01, 02, 04,
  • PL.PIŁSUDSKIEGO 01, 02, 04, 06,
  • KAPITULNA 01, 02,
  • PL.KRASIŃSKICH 02

opublikowano 21 września 2012r.
ostatnia aktualizacja 24 września 2012r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Jaki był 2018 rok w komunikacji miejskiej?

Jaki był 2018 rok w komunikacji miejskiej?

Koniec roku nastraja do refleksji i skłania do podsumowań. Mijających 12 miesięcy przyniosło wiele wydarzeń ważnych dla stołecznej komunikacji: Warszawski Transport Publiczny zyskał nowe logo, na ulice wyjechały nowoczesne autobusy o napędzie hybrydowym i gazowym, a pasażerowie mogą taniej podróżować po aglomeracji dzięki Biletom Metropolitalnym i zmianom w Karcie Warszawiaka. Działo się dużo, dlatego postanowiliśmy przypomnieć Państwu, jak mijał komunikacyjnie rok 2018. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską