Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

ostatnie zmiany

177, 220, 249

Stałe zmiany w układzie komunikacyjnym od 1.10 br.

od 01.10.2018 (poniedziałek)

Od dnia 1.10.2018 r. od początku kursowania linii dziennych zostają wprowadzone następujące stałe zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej:

ZMIANY TRAS LINII 

Linia 177 zostaje skierowana na nową trasę stałą:
URSUS-RATUSZ - pl. Czerwca 1976 r. - Traktorzystów - Szamoty - Posag 7 Panien - Czerwona Droga - Orłów Piastowskich - Warszawska - Gierdziejewskiego - Balicka - Lalki - Cierlicka - Kościuszki - Bohaterów Warszawy - pl. Tysiąclecia - Bohaterów Warszawy - Sławka - Pużaka - Kompanii Kordian - Spisaka - Aleje Jerozolimskie (powrót: Aleje Jerozolimskie - Bodycha - Spisaka) - Starodęby - Skoroszewska - Prystora - Ryżowa - Bodycha - WKD OPACZ (powrót: Bodycha - Aleje Jerozolimskie - Ryżowa)

Uruchomiona zostaje nowa linia zwykła stała 220, kursująca na trasie:
NOWE BEMOWO - Powstańców Śląskich - Piastów Śląskich - Żołnierzy Wyklętych - Wrocławska - Radiowa - Urbanowicza (d. Kaliskiego) - Lazurowa - al. 4 Czerwca 1989 r. - Poczty Gdańskiej - Dzieci Warszawy - Skoroszewska - Prystora - Ryżowa - Środkowa - Szyszkowa - al. Krakowska - P+R AL. KRAKOWSKA

UWAGA! W związku z remontem pętli autobusowej P+R AL. KRAKOWSKA, do odwołania obowiązuje następujący przebieg trasy w rejonie tej pętli:
NOWE BEMOWO - ... - Szyszkowa - al. Krakowska - P+R AL. KRAKOWSKA 62 (krańcowy) - al. Krakowska - zawrotka na skrzyżowaniu z ul. Malowniczą - al. Krakowska - P+R AL. KRAKOWSKA 06 - al. Krakowska - Szyszkowa - ... - NOWE BEMOWO

Uruchomiona zostaje nowa linia zwykła stała 249, kursująca jednokierunkowo na trasie:
OS. GÓRCZEWSKA - Górczewska - Lazurowa - Szeligowska - Rayskiego - Coopera - Górczewska - OS. GÓRCZEWSKA

ZMIANY PRZYSTANKOWE 

1. Zostają wprowadzone zmiany w zespole przystankowym SKOROSZEWSKA:

  • Wznowione zostaje funkcjonowanie przystanku 03, zlokalizowanego na ul. Skoroszewskiej, za skrzyżowaniem z ul. Dzieci Warszawy, w kierunku ul. Prystora. Przystanek będzie obowiązywał jako stały dla linii 220.

2. Zostają wprowadzone zmiany w zespole przystankowym WKD OPACZ:

  • Wznowione zostaje funkcjonowanie przystanku 03, zlokalizowanego na ul. Bodycha, za skrzyżowaniem z ul. Ryżową, w kierunku Alej Jerozolimskich. Przystanek będzie obowiązywał jako krańcowy dla linii 177.

3. Zostają wprowadzone zmiany w zespole przystankowym NOWE WŁOCHY:

  • Uruchomiony zostaje przystanek 06 zlokalizowany w al. 4 Czerwca 1989 r., za skrzyżowaniem z ul. Chrościckiego, w kierunku ul. Połczyńskiej. Przystanek będzie obowiązywał jako stały dla linii 220.

4. Zostają wprowadzone zmiany w zespole przystankowym CHEŁMOŃSKIEGO:

  • Wznowione zostaje funkcjonowanie przystanku 01, zlokalizowanego na ul. Skoroszewskiej, za skrzyżowaniem z ul. Prystora, w kierunku ul. Dzieci Warszawy. Przystanek będzie obowiązywał jako warunkowy dla linii 220.

5. Zostają wprowadzone zmiany w zespole przystankowym CHRZANÓW:

  • Uruchomiony zostaje przystanek 04 zlokalizowany na ul. Rayskiego, za skrzyżowaniem z ul. Szeligowską, w kierunku ul. Górczewskiej. Przystanek będzie obowiązywał jako warunkowy dla linii 249.

6. Powstaje nowy zespół przystankowy COOPERA-PRZYCHODNIA:

  • Uruchomiony zostaje przystanek 02 zlokalizowany na ul. Coopera, za skrzyżowaniem z ul. Batalionów Chłopskich, w kierunku ul. Górczewskiej. Przystanek będzie obowiązywał jako warunkowy dla linii 249.

7. Powstaje nowy zespół przystankowy COOPERA:

  • Uruchomiony zostaje przystanek 02 zlokalizowany na ul. Coopera, w rejonie posesji Coopera 8a, w kierunku ul. Górczewskiej. Przystanek będzie obowiązywał jako warunkowy dla linii 249.

opublikowano 25 września 2018r.
ostatnia aktualizacja 15 października 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Metro zmienia Warszawę

Metro zmienia Warszawę

Metro ma „właściwości miastotwórcze”. Dzielnice Warszawy, do których dociera, rozwijają się szybciej, przyciągają biznes i nowych mieszkańców. Tak było na Ursynowie i Bielanach, to samo dzieje się na Woli oraz Pradze, dlatego naszym Czytelnikom postanowiliśmy przybliżyć, co zmieniło się w stolicy po wybudowaniu centralnego odcinka II linii metra. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską