Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

ostatnie zmiany

L15, L21, L28, N50, 710

Czasowa zmiana trasy linii 710, N50, L15, L21 i L28 - aktualizacja 18.09 br.

od 18.09.2017 (poniedziałek)

Od dnia 18.09.2017 r. od początku kursowania dla linii dziennych i od nocy 22/23.09.2017 r. dla linii N50 ulegają zmiany trasy linii 710 i N50 oraz linii lokalnych L15, L21, i L28:

710 (w obie strony) METRO WILANOWSKA –(…) - Konstancin-Jeziorna: Warszawska – Mirkowska – Bielawska – Warszawska –(…) i dalej swoją trasą.

N50 (od nocy 22/23 tylko w kierunku krańca Skolimów) METRO WILANOWSKA –(…) - Konstancin-Jeziorna: Warszawska – Mirkowska – Bielawska – Warszawska – (...) i dalej swoją trasą.

L15, L21, L28 (w kierunku OS. GRAPA i BOROWINY): KLARYSEW - Mirkowska – Bielawska – Warszawska –(...) i dalej swoimi trasami.
 
Zawiesza się funkcjonowanie przystanków:

  • OS. MIRKÓW 01 i 02
  • MIRKÓW-SZKOŁA 01 i 02

Kursowanie linii 710 i N50 odbywa się według specjalnego rozkładu jazdy.

W związku w wykonaniem odpowiedniej infrastruktury od dn. 19.09.2017r. od początku kursowania uruchamia się przystanki POLNA 51 i 52 obowiązujące dla linii:

  • 710 jako stałe (w obie strony),
  • N50 jako warunkowy (w kierunku krańca Skolimów),
  • L15, L21, L28 jako warunkowy (w kierunku os. Grapa i Borowiny).

    Jednocześnie na wniosek Urzędu Miasta i Gminy Konstancin- Jeziorna dla linii L15, L21 i L28 wprowadza się podjazd do przystanku OSIEDLE MIRKÓW 52 (Klarysew – Mirkowska – /zawrotka na parkingu/ Mirkowska – Bielawska).

    Uruchamia się przystanek:

  • OSIEDLE MIRKÓW 52

    Wznawia się funkcjonowanie przystanków:

Przepraszamy za utrudnienia.

  • MIRKÓW SZKOŁA 01 i 02
  • opublikowano 14 września 2017r.
    ostatnia aktualizacja 18 września 2017r.

    zaplanuj podróż

    kalandarz
    kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

    newsletter

    Kolej grodziska wczoraj i dziś

    Kolej grodziska wczoraj i dziś

    Linia grodziska, chociaż liczy sobie niespełna 30 km długości, pełni niezwykle ważne zadanie, bo jeżdżą po niej pociągi, które codziennie dowożą do pracy w stolicy tysiące ludzi. Remont to doskonała okazja, żeby przybliżyć wszystkim zainteresowanym charakterystykę tej linii. Warto również pamiętać, że ten odcinek torów jest bardzo ważny z punktu widzenia historii kolei w Polsce. więcej

    Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską