Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne: rozstrzygnięte

08.05.2012DOSTAWA I URUCHOMIENIE OŚWIETLENIA ORAZ DOSTAWA ZASILANIA DO KONTENERÓW OBSŁUGI NA TYMCZSOWYCH PARKINGACH P+R UTWORZONYCH NA EURO 201216.05.2012
02.05.2012DOSTAWA URZĄDZEŃ SYGNALIZACYJNO – OSTRZEGAWCZYCH DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH ZTM09.05.2012
24.04.2012DOSTAWA WODY DLA PRACOWNIKÓW ZARZĄDU TRANSPORTU MIEJSKIEGO WYNIKAJĄCA Z PRZEPISÓW BHP07.05.2012
12.04.2012ŚWIADCZENIE USŁUGI ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ PASAŻERSKIEJ W FORMIE PRZEPRAWY PROMOWEJ MIĘDZY BRZEGAMI WISŁY19.04.2012
12.04.2012PUBLIAKCJA OGŁOSZEŃ PRASOWYCH20.04.2012
11.04.2012DZIERŻAWA DWÓCH POMOSTÓW PŁYWAJĄCYCH18.04.2012
10.04.2012Budowa przejścia podziemnego pod torami kolejowymi oraz budowa nowego przystanku osobowego Warszawa Ursus Niedźwiadek wraz z infrastrukturą towarzyszącą08.05.2012
05.04.2012REMONT PĘTLI AUTOBUSOWEJ PRZY DWORCU WSCHODNIM19.04.2012
27.03.2012DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK03.04.2012
27.03.2012Świadczenie usługi przewozu regularnego wykonywanej w ramach lokalnego transportu zbiorowego na linii autobusowej funkcjonującej w ramach systemu komunikacji miejskiej łączącego obszar Gminy Miasta Prażmów z Warszawą03.04.2012

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Kolej grodziska wczoraj i dziś

Kolej grodziska wczoraj i dziś

Linia grodziska, chociaż liczy sobie niespełna 30 km długości, pełni niezwykle ważne zadanie, bo jeżdżą po niej pociągi, które codziennie dowożą do pracy w stolicy tysiące ludzi. Remont to doskonała okazja, żeby przybliżyć wszystkim zainteresowanym charakterystykę tej linii. Warto również pamiętać, że ten odcinek torów jest bardzo ważny z punktu widzenia historii kolei w Polsce. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską