Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

kontakt

METRO MŁOCINY - linia M1

obsługuje osoby głuche

    W punkcie znajduje się stanowisko tłumacza języka migowego (PJM/SJM) - czynne w dni robocze w godz. 8:00-16:00

Lokalizacja: węzeł komunikacyjny Młociny - hala dworca autobusowego

punkt usytuowany na poziomie terenu – dogodny dostęp dla osób niepełnosprawnych i osób z wózkami dziecięcymi

Godziny otwarcia:

pon. - pt.: 07:00 - 20:00
sob.: 09:30 - 16:30
niedz.: nieczynne

Obsługa:

  • sprzedaż biletów
  • wnioski o zwrot biletu kodowanego na WKM
  • informacja
  • sprzedaż rozkładów jazdy
  • personalizacja WKM
  • odwołania od wystawionych wezwań za jazdę bez ważnego biletu
  • przyjmowanie skarg i wniosków
  • przekodowanie biletów
  • zwroty biletów kartonikowych
  • stanowisko tłumacza języka migowego (PJM/SJM) - w dni robocze w godz. 8.00-16.00
  • wydawanie abonamentów w strefie płatnego parkowania niestrzeżonego

Ułatwienia dla niepełnosprawnych:

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Bilety dostępne niemal wszędzie

Bilety dostępne niemal wszędzie

Obecnie kupić bilety kartonikowe lub doładować Warszawską Kartą Miejską można niemal na każdym kroku. Na stołecznych ulicach stoi coraz więcej automatów biletowych, w bardzo wielu pojazdach komunikacji miejskiej można spotkać biletomaty mobilne, a tradycjonaliści w dalszym ciągu mogą wybrać się do saloniku prasowego lub jednego z Punktów Obsługi Pasażerów. Najnowszy numer iZTM poświęcamy sieci sprzedaży biletów.  więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską