Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

kontakt

METRO MŁOCINY - linia M1

obsługuje osoby głuche

    W punkcie znajduje się stanowisko tłumacza języka migowego (PJM/SJM) - czynne w dni robocze w godz. 8:00-16:00

Lokalizacja: węzeł komunikacyjny Młociny - hala dworca autobusowego

punkt usytuowany na poziomie terenu – dogodny dostęp dla osób niepełnosprawnych i osób z wózkami dziecięcymi

Godziny otwarcia:

pon. - pt.: 07:00 - 20:00
sob.: 09:30 - 16:30
niedz.: nieczynne

Obsługa:

  • sprzedaż biletów
  • wnioski o zwrot biletu kodowanego na WKM
  • informacja
  • sprzedaż rozkładów jazdy
  • personalizacja WKM
  • odwołania od wystawionych wezwań za jazdę bez ważnego biletu
  • przyjmowanie skarg i wniosków
  • przekodowanie biletów
  • zwroty biletów kartonikowych
  • stanowisko tłumacza języka migowego (PJM/SJM) - w dni robocze w godz. 8.00-16.00
  • wydawanie abonamentów w strefie płatnego parkowania niestrzeżonego

Ułatwienia dla niepełnosprawnych:

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pracownik chętniej wykonuje swoje obowiązki kiedy czuje, że pracodawca o niego dba i stara się odpowiadać na jego potrzeby. Zarząd Transportu Miejskiego udostępnił możliwość zakupu benefitu, jakiego na rynku jeszcze nie było. Dzięki ofercie, przygotowanej przez agenta mobilności, przedsiębiorcy mogą dofinansować swoim pracownikom zakup biletu komunikacji miejskiej. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską