Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

kontakt

METRO MARYMONT - linia M1

Powiększ zdjęciePowiększ zdjęciePowiększ zdjęcie

Lokalizacja: pawilon 1012

punkt usytuowany w galerii handlowej (przejście podziemne), do której można dostać się windą bezpośrednio z poziomu terenu i peronu metra

Godziny otwarcia:

pon. - pt.: 12:00 - 19:00
sob. - niedz.: nieczynne

Obsługa:

  • sprzedaż biletów
  • wnioski o zwrot biletu kodowanego na WKM
  • informacja
  • sprzedaż rozkładów jazdy
  • personalizacja WKM
  • odwołania od wystawionych wezwań za jazdę bez ważnego biletu
  • przyjmowanie skarg i wniosków
  • przekodowanie biletów
  • zwroty biletów kartonikowych
  • wydawanie abonamentów w strefie płatnego parkowania niestrzeżonego

Uwagi:

Od 24 grudnia 2018 r. do 6 stycznia 2019 r. punkt nieczynny.

Ułatwienia dla niepełnosprawnych:

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Jaki był 2018 rok w komunikacji miejskiej?

Jaki był 2018 rok w komunikacji miejskiej?

Koniec roku nastraja do refleksji i skłania do podsumowań. Mijających 12 miesięcy przyniosło wiele wydarzeń ważnych dla stołecznej komunikacji: Warszawski Transport Publiczny zyskał nowe logo, na ulice wyjechały nowoczesne autobusy o napędzie hybrydowym i gazowym, a pasażerowie mogą taniej podróżować po aglomeracji dzięki Biletom Metropolitalnym i zmianom w Karcie Warszawiaka. Działo się dużo, dlatego postanowiliśmy przypomnieć Państwu, jak mijał komunikacyjnie rok 2018. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską