Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

kontakt

METRO ŚWIĘTOKRZYSKA 2 - linia M2

   W punkcie znajduje się stanowisko tłumacza języka migowego (PJM/SJM) - czynne w dni robocze w godz. 8:00-16:00

Lokalizacja: pawilon handlowy 1011, u zbiegu ulic Świętokrzyskiej i Marszałkowskiej, głowica wschodnia stacji metra

Godziny otwarcia:

pon. - pt.: 12:00 - 19:00
sob. - niedz.: nieczynne

Obsługa:

  • sprzedaż biletów
  • wnioski o zwrot biletu kodowanego na WKM
  • informacja
  • sprzedaż rozkładów jazdy
  • personalizacja WKM
  • odwołania od wystawionych wezwań za jazdę bez ważnego biletu
  • przyjmowanie skarg i wniosków
  • przekodowanie biletów
  • zwroty biletów kartonikowych
  • wydawanie abonamentów w strefie płatnego parkowania niestrzeżonego

Ułatwienia dla niepełnosprawnych:

Punkt dostępny dla osób niepełnosprawnych.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Bilety dostępne niemal wszędzie

Bilety dostępne niemal wszędzie

Obecnie kupić bilety kartonikowe lub doładować Warszawską Kartą Miejską można niemal na każdym kroku. Na stołecznych ulicach stoi coraz więcej automatów biletowych, w bardzo wielu pojazdach komunikacji miejskiej można spotkać biletomaty mobilne, a tradycjonaliści w dalszym ciągu mogą wybrać się do saloniku prasowego lub jednego z Punktów Obsługi Pasażerów. Najnowszy numer iZTM poświęcamy sieci sprzedaży biletów.  więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską