Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

kontakt

METRO CENTRUM - linia M1 -

obsługuje osoby głuche

Powiększ zdjęciePowiększ zdjęciePowiększ zdjęcieW punkcie znajduje się stanowisko tłumacza języka migowego (PJM/SJM) - czynne w dni robocze w godz. 8:00-16:00

Lokalizacja: pawilon 2010 B

punkt usytuowany na antresoli handlowej nad peronami metra w kierunku Młocin, na którą można dostać się windą bezpośrednio z poziomu terenu i peronu metra

Godziny otwarcia:

pon. - sob.: 7:00 - 20:00
niedz.: nieczynne

Obsługa:

  • sprzedaż biletów
  • wnioski o zwrot biletu kodowanego na WKM
  • informacja
  • sprzedaż rozkładów jazdy
  • personalizacja WKM
  • odwołania od wystawionych wezwań za jazdę bez ważnego biletu
  • przyjmowanie skarg i wniosków
  • przekodowanie biletów
  • zwroty biletów kartonikowych
  • stanowisko tłumacza języka migowego (PJM/SJM) - w dni robocze w godz. 8.00-16.00
  • wydawanie abonamentów w strefie płatnego parkowania niestrzeżonego

Ułatwienia dla niepełnosprawnych:

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pracownik chętniej wykonuje swoje obowiązki kiedy czuje, że pracodawca o niego dba i stara się odpowiadać na jego potrzeby. Zarząd Transportu Miejskiego udostępnił możliwość zakupu benefitu, jakiego na rynku jeszcze nie było. Dzięki ofercie, przygotowanej przez agenta mobilności, przedsiębiorcy mogą dofinansować swoim pracownikom zakup biletu komunikacji miejskiej. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską