Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

kontakt

METRO SŁUŻEW - linia M1

Lokalizacja: pawilon 020-024

punkt usytuowany w przejściu podziemnym w północnej części stacji, bliżej ulicy Wałbrzyskiej; w tej części stacji nie ma windy ani pochylni dla wózków – utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych i osób z wózkami dziecięcymi

Godziny otwarcia:

pon. - pt.: 07:00 - 20:00
sob.: 8:30 - 15:30
niedz.: nieczynne

Obsługa:

  • sprzedaż biletów
  • wnioski o zwrot biletu kodowanego na WKM
  • informacja
  • sprzedaż rozkładów jazdy
  • personalizacja WKM
  • odwołania od wystawionych wezwań za jazdę bez ważnego biletu
  • przyjmowanie skarg i wniosków
  • przekodowanie biletów
  • zwroty biletów kartonikowych
  • wydawanie abonamentów w strefie płatnego parkowania niestrzeżonego

Uwagi:


W okresie świąteczno-noworocznym obowiązują zmienione godziny otwarcia punktu:
24 grudnia: nieczynne
25 grudnia: nieczynne
26 grudnia: nieczynne
27 grudnia: 7:00-20:00
28 grudnia: 7:00-20:00
29 grudnia: 8:30-15:30
30 grudnia: nieczynne
31 grudnia: 7:00-15:00
1 stycznia: nieczynne
2 stycznia: 7:00-20:00
3 stycznia: 7:00-20:00
4 stycznia: 7:00-20:00
5 stycznia: 8:30-15:30
6 stycznia: nieczynne.

Ułatwienia dla niepełnosprawnych:


zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Jaki był 2018 rok w komunikacji miejskiej?

Jaki był 2018 rok w komunikacji miejskiej?

Koniec roku nastraja do refleksji i skłania do podsumowań. Mijających 12 miesięcy przyniosło wiele wydarzeń ważnych dla stołecznej komunikacji: Warszawski Transport Publiczny zyskał nowe logo, na ulice wyjechały nowoczesne autobusy o napędzie hybrydowym i gazowym, a pasażerowie mogą taniej podróżować po aglomeracji dzięki Biletom Metropolitalnym i zmianom w Karcie Warszawiaka. Działo się dużo, dlatego postanowiliśmy przypomnieć Państwu, jak mijał komunikacyjnie rok 2018. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską