Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

kontakt

<u>ŻELAZNA 61</u><p>punkt przy siedziebie ZTM<p>obsługuje osoby głuche

ŻELAZNA 61

punkt przy siedziebie ZTM

obsługuje osoby głuche

Lokalizacja: ul. Żelazna 61

punkt usytuowany na poziomie terenu – dogodny dostęp dla osób niepełnosprawnych i osób z wózkami dziecięcymi więcej

<u>LOTNISKO CHOPINA ✈</u>

LOTNISKO CHOPINA ✈

Lokalizacja: terminal A - hala przylotów - wyjście 2

punkt usytuowany na poziomie terenu – dogodny dostęp dla osób niepełnosprawnych i osób z wózkami dziecięcymi więcej

<u>DWORZEC WSCHODNI - LUBELSKA</u>

DWORZEC WSCHODNI - LUBELSKA

Lokalizacja: dworzec autobusowy od strony ul. Lubelskiej

punkt usytuowany na poziomie terenu – dogodny dostęp dla osób niepełnosprawnych i osób z wózkami dziecięcymi więcej

<u>METRO IMIELIN</u> - linia M1

METRO IMIELIN - linia M1

Lokalizacja: pawilon 020-024

punkt usytuowany w przejściu podziemnym w północnej części stacji, bliżej ulicy Indiry Gandhi; w tej części stacji nie ma windy ani pochylni dla wózków – utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych i osób z wózkami dziecięcymi więcej

<u>METRO SŁUŻEW</u> - linia M1

METRO SŁUŻEW - linia M1

Lokalizacja: pawilon 020-024

punkt usytuowany w przejściu podziemnym w północnej części stacji, bliżej ulicy Wałbrzyskiej; w tej części stacji nie ma windy ani pochylni dla wózków – utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych i osób z wózkami dziecięcymi więcej

<u>METRO CENTRUM</u> - linia M1<p>obsługuje osoby głuche

METRO CENTRUM - linia M1

obsługuje osoby głuche

Lokalizacja: pawilon 2010 B

punkt usytuowany na antresoli handlowej nad peronami metra w kierunku Młocin, na którą można dostać się windą bezpośrednio z poziomu terenu i peronu metra więcej

<u>METRO CENTRUM 2</u> - linia M1

METRO CENTRUM 2 - linia M1

Lokalizacja: pawilon 2002 H

punkt usytuowany na antresoli handlowej nad peronami metra w kierunku Młocin, na którą można dostać się windą bezpośrednio z poziomu terenu i peronu metra więcej

<u>METRO ŚWIĘTOKRZYSKA</u> - linia M1

METRO ŚWIĘTOKRZYSKA - linia M1

Lokalizacja: pawilon 1000 G

punkt usytuowany w środkowej części galerii handlowej (przejście podziemne), do której można dostać się windą bezpośrednio z poziomu terenu i peronu metra; winda w części południowej stacji – bliżej ulicy Świętokrzyskiej więcej

<u>METRO RATUSZ ARSENAŁ</u> - linia M1

METRO RATUSZ ARSENAŁ - linia M1

Lokalizacja: pawilon 09

punkt usytuowany w galerii handlowej (przejście podziemne), do której można dostać się windą bezpośrednio z poziomu terenu i peronu metra; winda w części południowej – bliżej placu Bankowego więcej

<u>METRO DWORZEC GDAŃSKI</u> - linia M1

METRO DWORZEC GDAŃSKI - linia M1

Lokalizacja: pawilon 20

punkt usytuowany w łączniku (przejście podziemne) między stacją metra a stacją kolejową, do którego można dostać się windą bezpośrednio z poziomu terenu, peronu metra i peronów kolejowych więcej

<u>METRO PLAC WILSONA</u> - linia M1

METRO PLAC WILSONA - linia M1

Lokalizacja: pawilon 1002

punkt usytuowany w galerii handlowej (przejście podziemne), do której można dostać się windą bezpośrednio z poziomu terenu i peronu metra; winda w części południowej – bliżej placu Wilsona więcej

<u>METRO MARYMONT</u> - linia M1

METRO MARYMONT - linia M1

Lokalizacja: pawilon 1012

punkt usytuowany w galerii handlowej (przejście podziemne), do której można dostać się windą bezpośrednio z poziomu terenu i peronu metra więcej

<u>METRO MŁOCINY</u> - linia M1<p>obsługuje osoby głuche

METRO MŁOCINY - linia M1

obsługuje osoby głuche

Lokalizacja: węzeł komunikacyjny Młociny - hala dworca autobusowego

punkt usytuowany na poziomie terenu – dogodny dostęp dla osób niepełnosprawnych i osób z wózkami dziecięcymi więcej

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Sekretne życie czerwonego autobusu

Sekretne życie czerwonego autobusu

W tym numerze chcemy pokazać Wam z bliska miejskie autobusy. Jeżdżą po Warszawie już blisko 100 lat, a przez ten czas dokonała się prawdziwa rewolucja w komunikacji miejskiej. W połączeniu z tramwajami, metrem i SKM tworzą one jeden z najważniejszych elementów stołecznej infrastruktury, wykorzystywanej przez cały rok, w dzień i w nocy. Jak wyglądała ich przeszłość, co się dzieje na zapleczu warszawskiej zajezdni, co przyniosły ostatnie lata i co nas czeka w najbliższej przyszłości… o tym piszemy w Temacie Numeru. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską