Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje

Jeżeli chcesz regularnie - co miesiąc - otrzymywać od nas wszystkie najważniejsze informacje dotyczące komunikacji miejskiej na swoją skrzynkę pocztową, podaj nam swój adres e-mail. Newsletter to rodzaj biuletynu, który zawiera zebrane informacje o zmianach i nowościach a także sygnalizuje zmiany na kolejne dni.

W zwrotnym mailu otrzymasz link aktywacyjny, który należy kliknąć aby zasubskrybować newsletter.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

Administratorem danych jest Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dystrybucji newslettera iZTM. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do danych oraz poprawiania treści danych osobowych go dotyczących. Podanie danych jest dobrowolne.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

iZTM nr 8 (79)

  • Europejskie przykłady dla Warszawy
  • Zmiany w taryfie
  • Zamknięta Cierlicka
  • Zmiany w komunikacji na Tarchominie
  • Zmiany tras w Ursusie i Włochach
  • Metro jeździ częściej
  • Wypożyczalnia rowerów transportowych
  • Czerpiąc wzory z Europy
  • Szybciej, krócej, wygodniej
  • W dwie strony
  • Ułatwienia bez wielkich inwestycji
  • Sprintem przez miasto
  • Parkuj z sukcesem
  • Dzieci na rowery
  • Twórcza droga do kompromisu
  • Kolei grójeckiej walka z motoryzacją
  • Tramwajem 100 km na godzinę

iZTM nr 7 (78)

  • Dzień w zajezdni Praga
  • Zmiany rozkładów jazdy w wakacje
  • Zmiany w kursowaniu SKM
  • Na Jana Pawła II bez tramwajów
  • Utrudnienia na Trasie Toruńskiej i Modlińskiej
  • Statki WLT pływają częściej
  • Konsultacje na Żoliborzu
  • Ćwierkaj z ZTM!
  • By jeździć bezpieczniej i pewniej
  • Ekologicznie i tanio
  • Jak drugi dom
  • Tabor i zatrudnienie w warszawskich zajezdniach tramwajowych
  • Na miarę XXI wieku
  • Pierwsza zajezdnia od 1983 roku
  • Annopol 2020
  • Nie toleruj, powiadom!
  • Wzloty i upadki kolei grójeckiej
  • Czy tym tramwajem dojadę w Góry Szwarcwaldzkie?
  • Zabytkowe tramwaje znów dzwonią!

iZTM nr 6 (77)

  • Rower w mieście
  • Zdecydowane zwycięstwo Warszawy
  • Trwają konsultacje społeczne #metro2
  • Metro jeździ częściej
  • Przebudowa Świętokrzystkiej - zmiany w komunikacji
  • Nowe godziny POP Imielin i Marymont
  • Zmiany w kursowaniu pociągów SKM S1
  • 19 nowych stacji Veturilo
  • Zaplanuj weekend z T
  • 11-latek wykłada o komunikacji
  • Ułatwić życie rowerzystom
  • Veturilo w ciągłym ruchu
  • By jeździć lepiej i bezpieczniej
  • Rower w autobusie, metrze i tramwaju
  • Jak bezpiecznie poruszać się rowerem po mieście?
  • Jak kierowca z rowerzystą
  • Zmienia się na lepsze
  • Ułatwienia dla rowerzystów w Warszawie
  • Przykre konsekwencje jazdy bez biletu
  • Liczą się gesty
  • Pomysł narodził się w karczmie
  • Po szynach w cieniu Giraldy

iZTM nr 5 (76)

  • 10 lat w Unii Europejskiej
  • Jakimi liniami dojedziemy do metra?
  • Europejska Rowerowa Rywalizaja ECC2014. Kręcimy już od 1 maja
  • Spotkajmy się na trasie - już po raz szósty!
  • Druga linia metra zmieni oblicze Warszawy
  • Pociągi pojadą pod Wisłą
  • Odcinek centralny i co dalej?
  • Jak przebiega budowa metra?
  • Na torach metra
  • Potrzebny jest metropolitain
  • Zobacz drugą linię metra
  • Parkingi P+R alternatywą dla transportu prywatnego
  • Co nam zostanie po projektach miękkich?
  • Jak dowieźć cegły do Warszawy?
  • Tramwajem w sercu Moraw

iZTM nr 4 (75)

  • Bezpieczeństwo w komunikacji miejskiej
  • Autobusy nie zatrzymują się na przystanku OS. POTOK 04
  • 158, 182, 188 i 523 - zmiany rozkładów od 1 kwietnia
  • Tłumacz języka migowego w POP-ach Centrum i Młociny
  • Zmiany w ulgach od kwietnia
  • Komunikacja miejska wciąż popularna wśród pasażerów!
  • Po torach bezpiecznie do celu
  • Obserwują i radzą - chłopcy radarowcy
  • Trzeba mieć oczy dookoła głowy
  • Przychodzi kierowca do psychologa
  • Kierowca bezpieczny
  • Rowerem bezpiecznie przez miasto - TAK!
  • Ostrożny podróżny
  • ABC Bezpieczeństwa, czyli czym skorupka za młodu nasiąknie
  • Henryk K., Andrzej C., Romuald B. - nie dajmy im się zrobić w jajo
  • Masz mniej niż metr wzrostu? Jedziesz za darmo
  • Przeniesione miast, wspólny tramwaj

iZTM nr 3 (74)

  • Komunikacja jest rodzaju żeńskiego
  • Remont średnicy – SKM S3 na trasach skróconych
  • Z biletem PKP Intercity i Przewozów Regionalnych w komunikacji miejskiej
  • Metro częściej w soboty, więcej autobusów w dni powszednie
  • Za 10 miesięcy dojedziemy tramwajem na Tarchomin
  • „Veturilomania”
  • „Gabryśka”czasem się boi
  • Witam panią prezesową
  • Taryfę znamy perfekcyjnie
  • Moim natchnieniem była kobieta motornicza
  • Prowadzę swoją walkę z wiatrakami
  • Dekada na szynach
  • Miasto zintegrowane z regionem

iZTM nr 2 (73)

  • INVOLVE - czyli wszystko, co chcielibyście wiedzieć o... mobilności
  • Ferie w szkołach – zmiany w komunikacji
  • Od lutego zmiany w ulgach
  • Rozliczyłeś podatek za 2013 r.? Przyjdź z PIT-em
  • Odbierz hologram w sobotę
  • Nie wszystkie bilety trzeba zwracać
  • Objazdy na Głębockiej
  • Kierownicy pociągów sprawdzają bilety w SKM
  • Pojedziemy tramwajem do Wilanowa?
  • Autobus Rowerowy
  • Smart Choices
  • Agent Mobilności
  • Dobrze praktykujemy
  • Po tramwajach zostały tylko rozety
  • Szczyt komunikacyjny przed wschodem słońca

iZTM nr 1 (72)

  • O komunikacji, która była i będzie
  • Pasażerowie mogą już korzystać z nowego przystanku Warszawa Ursus-Niedźwiadek
  • Większość złożonych wniosków została rozpatrzona
  • O Kartę Warszawiaka łatwiej w POP-ach Centrum 2 i Świętokrzyska
  • Jak zakodować Bilet Warszawiaka w biletomacie?
  • Największy warszawski kontrakt PPP podpisany
  • Umowa w sprawie Wspólnego Biletu podpisana
  • Szybszy dojazd z Ursusa na Bielany i łatwiejsze przesiadki na Żeraniu
  • Pasażerowie wybrali – Poligonową kursują linie 135 i 311
  • Jestem miłośnikiem tramwajów
  • Silny kręgosłup komunikacji miejskiej
  • Komunikacyjna układanka o starym roku
  • Na granicy dwóch państw
  • Od 118 lat na tej samej trasie

iZTM nr 12 (71)

  • Rewolucyjne rozwiązanie
  • Autobusy omijają Cierlicką
  • 19115 - zapamiętaj ten numer
  • Most Grota-Roweckiego w remoncie - autobusy na objazdach
  • Kolejny etap zmian w Wawrze
  • Dodatkowy przystanek dla przyspieszonych na Bora-Komorowskiego
  • Ostatni Swing
  • 100% niskiej podłogi
  • Dla Pasażera to tylko... trzy proste kroki
  • Rozliczanie podatku w Warszawie sposobem na tańsze bilety
  • Płać PIT w Warszawie i korzystaj z ulg oraz preferencji
  • Przesiadki niekoniecznie jednorazowe
  • Rodziny z trójką dzieci zaoszczędzą
  • Zwiedzaj Warszawę w czasie weekendu
  • Wykorzystaj „stare” bilety
  • Łatwo zwrócisz stare bilety
  • Uważaj łącząc bilety na jednej karcie!
  • Kup bilet wcześniej
  • Nowy wygląd i kolor biletów „kartonikowych”
  • Planowanie przestrzenne - rezerwujemy miejsce dla komunikacji
  • Warszawiacy przestają tolerować
  • Jak nie dać sie złowić? ZTM i KSP podpowiedzą
  • A moze tramwajem do Szczawna?
  • Lekka kolej miejska w Stuttgarcie

iZTM nr 11 (70)

  • Akcja Znicz
  • Dwójka i 314 częściej
  • Zmiany w rozkładach SKM
  • Przypominamy! Autobusy wróciły na Krakowskie
  • Przy stacji metra Stokłosy zaparkujesz na czterech
  • Wspólny Bilet w 2014 roku - jest porozumienie
  • Czy Wspólny Bilet wróci na linię wołomińską?
  • Jak się robi komunikację miejską
  • Komunikacja miejska w okresie Wszystkich Święty ch
  • POP-y od 1 do 3 listopada
  • Informatorzy ZTM-u pomogą
  • Nie było i nigdy nie będzie dwóch identycznych Akcji Znicz
  • Zanim wyjadą na trasy
  • Autobusowe linie cmentarne zaplanowane na rok 2013 - porównanie wybranych parametrów
  • Na Zaduszki - krótka historiia linii cmentarnych
  • Komunikacja cmentarna w latach 2003-2013
  • Tramwajem na plażę, torem kolejowym…
  • Tam, gdzie zawsze ustępuje samochód

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Metro zmienia Warszawę

Metro zmienia Warszawę

Metro ma „właściwości miastotwórcze”. Dzielnice Warszawy, do których dociera, rozwijają się szybciej, przyciągają biznes i nowych mieszkańców. Tak było na Ursynowie i Bielanach, to samo dzieje się na Woli oraz Pradze, dlatego naszym Czytelnikom postanowiliśmy przybliżyć, co zmieniło się w stolicy po wybudowaniu centralnego odcinka II linii metra. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską