Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje

Jeżeli chcesz regularnie - co miesiąc - otrzymywać od nas wszystkie najważniejsze informacje dotyczące komunikacji miejskiej na swoją skrzynkę pocztową, podaj nam swój adres e-mail. Newsletter to rodzaj biuletynu, który zawiera zebrane informacje o zmianach i nowościach a także sygnalizuje zmiany na kolejne dni.

W zwrotnym mailu otrzymasz link aktywacyjny, który należy kliknąć aby zasubskrybować newsletter.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

Administratorem danych jest Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dystrybucji newslettera iZTM. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do danych oraz poprawiania treści danych osobowych go dotyczących. Podanie danych jest dobrowolne.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

iZTM 6 (88)

  • Bądź życzliwym pasażerem zamiast być monsterem
  • Czerwiec bez tramwajów na Jagiellońskiej
  • Jakość na najwyższym poziomie
  • Przewodnicy na „Warsie”
  • Europejska Rywalizacja Rowerowa zakończona. Jest podium!
  • Bilet długookresowy zakodujesz na Karcie Mazowieckiej
  • Bądź życzliwym pasażerem zamiast być monsterem
  • Dzień dobry w komunikacji miejskiej
  • Jesteśmy w stanie nauczyć się życzliwości
  • Jak to się robi za granicą?
  • Po szynach do ujścia Turii

iZTM nr 5 (87)

  • Noc Muzeów 2015
  • Co dalej z autobusami na Bemowie, Woli i Bielanach?
  • Krócej czekamy na tramwaj
  • „Siedemnastką”na Tarchomin
  • Ulica Światowida stanie się wielkomiejską aleją
  • Na wiślanych falach
  • Maj miesiącem rywalizacji na rowerach
  • Czapka nadzoru ruchu do kolekcji
  • Pierwsza wiata seryjna - nowoczesna i komfortowa
  • R-2 i 236 innych placówek, „ogórki”oraz linia A – czyli Warszawska Noc Muzeów 2015
  • Schemat specjalnej bezpłatnej komunikacji muzealnej
  • Noc Muzeów spędzę na pl. Defilad i w „muzeum na szynach”
  • Noce z „ogórkami”
  • Największa przed wojną, pierwsza po wojnie - zajezdnia „Praga”
  • 60 lat tramwajów przy Woronicza
  • Opowieść o regulowaniu zegarków. Historia Elektrycznej Kolei Dojazdowej - cześć II
  • Mała sieć - wielkie znaczenie

iZTM nr 4 (86)

  • Wszystko zaczęło się na Wilanowskiej
  • Święta Wielkiej Nocy – zmiany w komunikacji miejskiej
  • 151 i 411 wróciły do centrum
  • Co dalej z autobusami na Bemowie, Bielanach i Woli?
  • Otwarcie ofert na budowę metra przesunięte
  • Autobusy z… Internetu
  • Samochód? Lepiej używać niż mieć!
  • Warszawska Karta Płatnicza, czyli dwa w jednym
  • Nie pozwól złodziejowi zrobić się w jajo!
  • Metropoliten dla Wielkiej Warszawy
  • Od SKM do metra głębokiego: projekty, które zakończyły się fiaskiem
  • Podzielony Ursynów, tarcze na wzór londyński i oświetlenie w żyletkach, czyli jak budowano pierwszy odcinek I linii metra
  • Przez Leningrad do warszawskiego metra. „Prowadziłem pierwszy pociąg w stronę Kabat”
  • Kierownik wszystkich stacji metra w Polsce
  • Opowieść o sile i świetle. Historia Elektrycznej Kolei Dojazdowej - cześć I

iZTM numer specjalny

  • Metro zmienia Warszawę
  • Ogromny sukeces miasta
  • Spacerem po stacjach II linii metra
  • Czego nie widzi pasażer
  • Co nowego w metrze?
  • Punkty Obsługi Pasażerów
  • Jak metro zmienia Warszawę

iZTM nr 3 (85)

  • Rowerowy 2015
  • Tak dojedziemy do metra
  • Zamknięty most Łazienkowski - zmiany w komunikacji
  • Zamknięty most Łazienkowski - z Gocławia ekspresem do metra
  • Cztery miesiące bez tramwajów na Wołoskiej
  • Autobusy po uruchomieniu tramwaju na Bemowie - weź udział w konsultacjach
  • Budują tunel w Międzylesiu - zmiany w komunikacji
  • Jak organizator z organizatorem
  • Znów kręcą w Warszawie
  • Nowe hasła w podręcznym słowniku rowerzysty
  • Rozliczamy rowerowy 2014
  • Na rowerze tylko z głową
  • Nie daj się! Oznakuj rower
  • Smaruj rower z nami. Wiosenny serwis krok po kroku

iZTM nr 2 (84)

  • Sekretne życie czerwonego autobusu
  • Warszawska Karta Miejska 2015 - warto pamiętać
  • Decyzja GIODO wstrzymana. Ponownie nawiązujemy współpracę z Ministerstwem Finansów
  • „Wspólny Bilet ZTM-KM-WKD” od 1 stycznia 2015 r
  • SKM S1 - zmiana rozkładu jazdy
  • Linia 151 połączyła Gocław z metrem
  • Komunikacja miejska zagrała dla WOŚP
  • Przyszłość komunikacji w warszawskiej aglomeracji
  • Otwarte drzwi ZTM-u
  • Ludzie z pasją
  • Przystanek - XXI wiek
  • Vademecum warszawskich autobusów
  • Historia wąskotorowej kolei jabłonowskokarczewskiej
  • Muszlą do metra w mieście poławiaczy pereł
  • Veturilo na wesele. „Musi mocno padać, żebym się zniechęciła”
  • O Veturilo dla tych, którzy „chcieliby, ale się boją”
  • Historia wąskotorowej kolei jabłonowsko-karczewskiej - część II
  • Hybrydowym tramwajem w Góry Harz

iZTM nr 12/1 (83)

  • Zmieniamy się dla Was
  • Nowy rozkład SKM
  • Autobusy pojadą ulicą Rydygiera
  • Defibrylatory we wszystkich radiowozach ZTM
  • Hotspoty w autobusach
  • Powrót komunikacji na Prostą, Świętokrzyską i Targową
  • „Warszawa +”czyli tańsze podróżowanie po aglomeracji
  • Przystanki dla Warszawy
  • Veturilo - znaczy sukces
  • Warszawa wygrała Rowerową Rywalizację Miast
  • Stare Bielany ulubioną stacją war szawiaków
  • Metro częściej
  • Konsultacje społeczne
  • Projekty europejskie
  • Końcowa konferencja projektu INVOLVE
  • Zarządzanie mobilnością na pr zykładzie Służewca
  • „eLki” dowożą do kolei w Otwocku
  • Rusza II linia metra
  • Kolejny etap budowy II linii metra
  • Tramwaj na Tarchomin
  • Rozwój infrastruktur y rowerowej
  • Przystanki na żądanie dla tramwajów
  • Jazz Duo na warszawskich torach
  • Krótkie autobusy na osiedlach
  • Elektryczne autobusy
  • Tylko legalne kontrakty
  • 433 uratowane portfele, telefony i dokumenty
  • Nie płacz kiedy odjadę...
  • Tramwajem z Francji do Holandii pr zez Belgię

iZTM nr 11 (82)

  • Nowe przystanki dla Warszawy
  • Komunikacja cmentarna na 6
  • Tramwaje wróciły na Targową
  • Zobacz metro zanim pojedziesz
  • Metro jeździ częściej
  • Obsługa na najwyższym poziomie
  • Jabłonna i Nadarzyn w systemie „Warszawa+”
  • Nowe trasy autobusów w Wawrze
  • Pewna epoka w warszawskiej komunikacji się kończy
  • Trzy rodzaje wiat
  • Wzór dla innych
  • Zaprojektowana w sposób kompletny
  • Warszawskie wiaty
  • Jak uchronić przystanki przed wandalami?
  • Wiaty w liczbach
  • Kolej w wojskowej służbie
  • Tych tramwajów nie powinno już być

iZTM nr 10 (81)

  • Kontrolerzy - zwykli ludzie
  • Autobusy wracają na Prostą, Świętokrzyską i Targową
  • Wygodniej na Targówku, Bródnie i w Rembertowie
  • Połączenie ze stacją w Otwocku
  • Ułatwienie dla pasażerów dojeżdzających do Mińska Maz.
  • Karty dla dzieci z rodzin wielodzietnych
  • Tłumy na Ostrobramskiej
  • Kontroler - praca dla dobra nas wszystkich
  • Normalni ludzie wykonują normalną pracę
  • Eliza: Nic mnie już nie zdziwi
  • Tomasz: Nasi pasażerowie są kochani
  • Karolina: Jesteśmy zwykłymi ludźmi
  • Michał: Poznaję nowych ludzi
  • Sławomir: Ludzie rzadko rozumieją nasz zawód
  • Przemysław Saleta w roli kontrolera
  • Pracowity dzień kontrolera
  • Jak powinna wyglądać kontrola biletów?
  • Od Targówka aż do Marek zaiwania samowarek (część II)
  • Chcieliśmy być nowocześni, więc... zlikwidowaliśmy tramwaje

iZTM nr 9 (80)

  • #metro2
  • Zmiany rozkładów jazdy po wakacjach
  • Utrudnienia na liniach SKM
  • Zacieśnienie współpracy z Łomiankami
  • Nowe stacje Veturilo
  • Ewolucja, a nie rewolucja
  • Dyskusje, które zmieniają komunikację
  • Liczba głosów oddanych w ramach konsultacji społecznych według linii
  • Zmiany po uruchomieniu II linii metra
  • Postaw na komunikację miejską... nie tylko 22 września
  • Od Targówka aż do Marek zaiwania samowarek… (część I)
  • Cel - 1435 milimetrów
  • Z wizytą u dyrektora

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Metro zmienia Warszawę

Metro zmienia Warszawę

Metro ma „właściwości miastotwórcze”. Dzielnice Warszawy, do których dociera, rozwijają się szybciej, przyciągają biznes i nowych mieszkańców. Tak było na Ursynowie i Bielanach, to samo dzieje się na Woli oraz Pradze, dlatego naszym Czytelnikom postanowiliśmy przybliżyć, co zmieniło się w stolicy po wybudowaniu centralnego odcinka II linii metra. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską