Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje

Jeżeli chcesz regularnie - co miesiąc - otrzymywać od nas wszystkie najważniejsze informacje dotyczące komunikacji miejskiej na swoją skrzynkę pocztową, podaj nam swój adres e-mail. Newsletter to rodzaj biuletynu, który zawiera zebrane informacje o zmianach i nowościach a także sygnalizuje zmiany na kolejne dni.

W zwrotnym mailu otrzymasz link aktywacyjny, który należy kliknąć aby zasubskrybować newsletter.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

Administratorem danych jest Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dystrybucji newslettera iZTM. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do danych oraz poprawiania treści danych osobowych go dotyczących. Podanie danych jest dobrowolne.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

iZTM nr 2 (84)

  • Sekretne życie czerwonego autobusu
  • Warszawska Karta Miejska 2015 - warto pamiętać
  • Decyzja GIODO wstrzymana. Ponownie nawiązujemy współpracę z Ministerstwem Finansów
  • „Wspólny Bilet ZTM-KM-WKD” od 1 stycznia 2015 r
  • SKM S1 - zmiana rozkładu jazdy
  • Linia 151 połączyła Gocław z metrem
  • Komunikacja miejska zagrała dla WOŚP
  • Przyszłość komunikacji w warszawskiej aglomeracji
  • Otwarte drzwi ZTM-u
  • Ludzie z pasją
  • Przystanek - XXI wiek
  • Vademecum warszawskich autobusów
  • Historia wąskotorowej kolei jabłonowskokarczewskiej
  • Muszlą do metra w mieście poławiaczy pereł
  • Veturilo na wesele. „Musi mocno padać, żebym się zniechęciła”
  • O Veturilo dla tych, którzy „chcieliby, ale się boją”
  • Historia wąskotorowej kolei jabłonowsko-karczewskiej - część II
  • Hybrydowym tramwajem w Góry Harz

iZTM nr 12/1 (83)

  • Zmieniamy się dla Was
  • Nowy rozkład SKM
  • Autobusy pojadą ulicą Rydygiera
  • Defibrylatory we wszystkich radiowozach ZTM
  • Hotspoty w autobusach
  • Powrót komunikacji na Prostą, Świętokrzyską i Targową
  • „Warszawa +”czyli tańsze podróżowanie po aglomeracji
  • Przystanki dla Warszawy
  • Veturilo - znaczy sukces
  • Warszawa wygrała Rowerową Rywalizację Miast
  • Stare Bielany ulubioną stacją war szawiaków
  • Metro częściej
  • Konsultacje społeczne
  • Projekty europejskie
  • Końcowa konferencja projektu INVOLVE
  • Zarządzanie mobilnością na pr zykładzie Służewca
  • „eLki” dowożą do kolei w Otwocku
  • Rusza II linia metra
  • Kolejny etap budowy II linii metra
  • Tramwaj na Tarchomin
  • Rozwój infrastruktur y rowerowej
  • Przystanki na żądanie dla tramwajów
  • Jazz Duo na warszawskich torach
  • Krótkie autobusy na osiedlach
  • Elektryczne autobusy
  • Tylko legalne kontrakty
  • 433 uratowane portfele, telefony i dokumenty
  • Nie płacz kiedy odjadę...
  • Tramwajem z Francji do Holandii pr zez Belgię

iZTM nr 11 (82)

  • Nowe przystanki dla Warszawy
  • Komunikacja cmentarna na 6
  • Tramwaje wróciły na Targową
  • Zobacz metro zanim pojedziesz
  • Metro jeździ częściej
  • Obsługa na najwyższym poziomie
  • Jabłonna i Nadarzyn w systemie „Warszawa+”
  • Nowe trasy autobusów w Wawrze
  • Pewna epoka w warszawskiej komunikacji się kończy
  • Trzy rodzaje wiat
  • Wzór dla innych
  • Zaprojektowana w sposób kompletny
  • Warszawskie wiaty
  • Jak uchronić przystanki przed wandalami?
  • Wiaty w liczbach
  • Kolej w wojskowej służbie
  • Tych tramwajów nie powinno już być

iZTM nr 10 (81)

  • Kontrolerzy - zwykli ludzie
  • Autobusy wracają na Prostą, Świętokrzyską i Targową
  • Wygodniej na Targówku, Bródnie i w Rembertowie
  • Połączenie ze stacją w Otwocku
  • Ułatwienie dla pasażerów dojeżdzających do Mińska Maz.
  • Karty dla dzieci z rodzin wielodzietnych
  • Tłumy na Ostrobramskiej
  • Kontroler - praca dla dobra nas wszystkich
  • Normalni ludzie wykonują normalną pracę
  • Eliza: Nic mnie już nie zdziwi
  • Tomasz: Nasi pasażerowie są kochani
  • Karolina: Jesteśmy zwykłymi ludźmi
  • Michał: Poznaję nowych ludzi
  • Sławomir: Ludzie rzadko rozumieją nasz zawód
  • Przemysław Saleta w roli kontrolera
  • Pracowity dzień kontrolera
  • Jak powinna wyglądać kontrola biletów?
  • Od Targówka aż do Marek zaiwania samowarek (część II)
  • Chcieliśmy być nowocześni, więc... zlikwidowaliśmy tramwaje

iZTM nr 9 (80)

  • #metro2
  • Zmiany rozkładów jazdy po wakacjach
  • Utrudnienia na liniach SKM
  • Zacieśnienie współpracy z Łomiankami
  • Nowe stacje Veturilo
  • Ewolucja, a nie rewolucja
  • Dyskusje, które zmieniają komunikację
  • Liczba głosów oddanych w ramach konsultacji społecznych według linii
  • Zmiany po uruchomieniu II linii metra
  • Postaw na komunikację miejską... nie tylko 22 września
  • Od Targówka aż do Marek zaiwania samowarek… (część I)
  • Cel - 1435 milimetrów
  • Z wizytą u dyrektora

iZTM nr 8 (79)

  • Europejskie przykłady dla Warszawy
  • Zmiany w taryfie
  • Zamknięta Cierlicka
  • Zmiany w komunikacji na Tarchominie
  • Zmiany tras w Ursusie i Włochach
  • Metro jeździ częściej
  • Wypożyczalnia rowerów transportowych
  • Czerpiąc wzory z Europy
  • Szybciej, krócej, wygodniej
  • W dwie strony
  • Ułatwienia bez wielkich inwestycji
  • Sprintem przez miasto
  • Parkuj z sukcesem
  • Dzieci na rowery
  • Twórcza droga do kompromisu
  • Kolei grójeckiej walka z motoryzacją
  • Tramwajem 100 km na godzinę

iZTM nr 7 (78)

  • Dzień w zajezdni Praga
  • Zmiany rozkładów jazdy w wakacje
  • Zmiany w kursowaniu SKM
  • Na Jana Pawła II bez tramwajów
  • Utrudnienia na Trasie Toruńskiej i Modlińskiej
  • Statki WLT pływają częściej
  • Konsultacje na Żoliborzu
  • Ćwierkaj z ZTM!
  • By jeździć bezpieczniej i pewniej
  • Ekologicznie i tanio
  • Jak drugi dom
  • Tabor i zatrudnienie w warszawskich zajezdniach tramwajowych
  • Na miarę XXI wieku
  • Pierwsza zajezdnia od 1983 roku
  • Annopol 2020
  • Nie toleruj, powiadom!
  • Wzloty i upadki kolei grójeckiej
  • Czy tym tramwajem dojadę w Góry Szwarcwaldzkie?
  • Zabytkowe tramwaje znów dzwonią!

iZTM nr 6 (77)

  • Rower w mieście
  • Zdecydowane zwycięstwo Warszawy
  • Trwają konsultacje społeczne #metro2
  • Metro jeździ częściej
  • Przebudowa Świętokrzystkiej - zmiany w komunikacji
  • Nowe godziny POP Imielin i Marymont
  • Zmiany w kursowaniu pociągów SKM S1
  • 19 nowych stacji Veturilo
  • Zaplanuj weekend z T
  • 11-latek wykłada o komunikacji
  • Ułatwić życie rowerzystom
  • Veturilo w ciągłym ruchu
  • By jeździć lepiej i bezpieczniej
  • Rower w autobusie, metrze i tramwaju
  • Jak bezpiecznie poruszać się rowerem po mieście?
  • Jak kierowca z rowerzystą
  • Zmienia się na lepsze
  • Ułatwienia dla rowerzystów w Warszawie
  • Przykre konsekwencje jazdy bez biletu
  • Liczą się gesty
  • Pomysł narodził się w karczmie
  • Po szynach w cieniu Giraldy

iZTM nr 5 (76)

  • 10 lat w Unii Europejskiej
  • Jakimi liniami dojedziemy do metra?
  • Europejska Rowerowa Rywalizaja ECC2014. Kręcimy już od 1 maja
  • Spotkajmy się na trasie - już po raz szósty!
  • Druga linia metra zmieni oblicze Warszawy
  • Pociągi pojadą pod Wisłą
  • Odcinek centralny i co dalej?
  • Jak przebiega budowa metra?
  • Na torach metra
  • Potrzebny jest metropolitain
  • Zobacz drugą linię metra
  • Parkingi P+R alternatywą dla transportu prywatnego
  • Co nam zostanie po projektach miękkich?
  • Jak dowieźć cegły do Warszawy?
  • Tramwajem w sercu Moraw

iZTM nr 4 (75)

  • Bezpieczeństwo w komunikacji miejskiej
  • Autobusy nie zatrzymują się na przystanku OS. POTOK 04
  • 158, 182, 188 i 523 - zmiany rozkładów od 1 kwietnia
  • Tłumacz języka migowego w POP-ach Centrum i Młociny
  • Zmiany w ulgach od kwietnia
  • Komunikacja miejska wciąż popularna wśród pasażerów!
  • Po torach bezpiecznie do celu
  • Obserwują i radzą - chłopcy radarowcy
  • Trzeba mieć oczy dookoła głowy
  • Przychodzi kierowca do psychologa
  • Kierowca bezpieczny
  • Rowerem bezpiecznie przez miasto - TAK!
  • Ostrożny podróżny
  • ABC Bezpieczeństwa, czyli czym skorupka za młodu nasiąknie
  • Henryk K., Andrzej C., Romuald B. - nie dajmy im się zrobić w jajo
  • Masz mniej niż metr wzrostu? Jedziesz za darmo
  • Przeniesione miast, wspólny tramwaj

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pracownik chętniej wykonuje swoje obowiązki kiedy czuje, że pracodawca o niego dba i stara się odpowiadać na jego potrzeby. Zarząd Transportu Miejskiego udostępnił możliwość zakupu benefitu, jakiego na rynku jeszcze nie było. Dzięki ofercie, przygotowanej przez agenta mobilności, przedsiębiorcy mogą dofinansować swoim pracownikom zakup biletu komunikacji miejskiej. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską