Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje

Jeżeli chcesz regularnie - co miesiąc - otrzymywać od nas wszystkie najważniejsze informacje dotyczące komunikacji miejskiej na swoją skrzynkę pocztową, podaj nam swój adres e-mail. Newsletter to rodzaj biuletynu, który zawiera zebrane informacje o zmianach i nowościach a także sygnalizuje zmiany na kolejne dni.

W zwrotnym mailu otrzymasz link aktywacyjny, który należy kliknąć aby zasubskrybować newsletter.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

Administratorem danych jest Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dystrybucji newslettera iZTM. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do danych oraz poprawiania treści danych osobowych go dotyczących. Podanie danych jest dobrowolne.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

iZTM 11 (93)

  • Prosto z mostu... Łazienkowskiego
  • Średnica do remontu - zmiany w kursowaniu pociągów
  • Kolejne etapy zmian na Bródnie
  • Wiemy, kto zbuduje metro
  • Prawie połowa wiat gotowa
  • Naładujesz baterię i otrzymasz informacje
  • Zostaw samochód na Stokłosach i przesiądź się do metra
  • Autobusem przez most Łazienkowski
  • Historia jednej niedzieli z mostem w tle
  • Najbardziej przyjazny most
  • Nowy most w 198 dni
  • Jasna, długa, prosta - nasza Trasa Łazienkowska
  • Zbudujmy komunikację, jakiej oczekujemy
  • Krótka historia o dekorowaniu pojazdów komunikacji miejskiej (część II)
  • Gdzie autobus nie wjedzie, tam... tramwaj poślą
  • Nic nadzwyczajnego

iZTM 10 (92)

  • Pierwszy pociąg do Falenicy - 10 lat SKM Warszawa
  • Które linie wrócą na most Łazienkowski?
  • Pierwsza linia cmentarna już od 10 października
  • Autobusy pojadą Baletową
  • POP Świętokrzyska na linii M2 otwarty
  • Metro Wierzbno - sobota bez głowicy południowej, a niedziela bez północnej
  • Za jazdę bez biletu zapłacisz również kartą
  • Pierwszy pociąg do Falenicy - 10 lat SKM Warszawa
  • Kamienie milowe w rozwoju SKM
  • Ochotnik z przymusu
  • Do każdego pasażera z uśmiechem
  • Dzień niepodobny do dnia
  • Krótka historia o dekorowaniu pojazdów komunikacji miejskiej (część I)
  • Jak Tosia i Michaś stali się Kłapodziobami Wylewnymi

iZTM 9 (91)

  • Przywróciliśmy pociągi Warszawie
  • Komunikacja po wakacjach
  • Remont torów na Bródnie i Pradze-Północ
  • Nowa linia 221 na ulicy Rydygiera
  • Więcej pociągów na pierwszej linii metra
  • Od września więcej „elek”. Kursują w Kampinosie i Kobyłce
  • Już ponad 500 nowoczesnych wiat na warszawskich ulicach
  • Jak korzystać ze „Wspólnego biletu”
  • Pociągi to też komunikacja miejska
  • „Wspólne” podróże po aglomeracjach Europy
  • Warszawskie trolejbusy (cz. II)
  • Podróż nie tylko autobusem!

iZTM 8 (90)

  • Autobusy na wtyczkę
  • Tramwaje nie pojadą Grójecką. Zmiany w komunikacji
  • Weekendowe zamknięcia stacji I linii metra
  • 9000 więcej pasażerów dzięki nowej bramce
  • Autobusem nad Wisłę
  • Po hologram tylko z PIT-em
  • Pierwszy POP w centrum handlowym
  • Pasażerowie kupują coraz więcej biletów
  • Autobusy na wtyczkę
  • Idealnie cichy autobus
  • Rozwój technologii nieemisyjnych napędów autobusowych
  • W Polsce i Europie
  • Warszawskie trolejbusy (cz. I)

iZTM 7 (89)

  • Po sąsiedzku - sprawdzamy komunikację podmiejską
  • Komunikacja jedzie na wakacje
  • Autobusem na plażę
  • Służewiec i część Bemowa bez tramwajów
  • POP-y w wakacje
  • 125 i 135 dowożą do metra
  • 119 nie pojedzie przejazdem kolejowym w Aninie
  • 112 i 184 zostają na swoich trasach
  • „Elekryki”już na Trakcie Królewskim
  • Inauguracja kampanii społecznej „Bądźmy Razem Bezpieczni”
  • Po sąsiedzku - sprawdzamy komunikację podmiejską
  • „Radzę miń”czy Radzymir?
  • Otradno znaczy przyjemnie
  • Koleją elektryczną do szkalu Andriollego
  • Miasto na ziemi z Jerozolimy
  • Papier i letnisko
  • Miasto, do którego dojeżdżały trolejbusy
  • Od zaminowanej grobli do ogniska w Opaleniu
  • Z Palmir do Truskawia. Muzeum i puszczańska przyroda
  • „Siedemsetką”do pałacu
  • Zapraszamy nad podwarszawski „Balaton”
  • Opowieść o kolejce domowej
  • Jak szejkowie zbudowali tramwaj

iZTM 6 (88)

  • Bądź życzliwym pasażerem zamiast być monsterem
  • Czerwiec bez tramwajów na Jagiellońskiej
  • Jakość na najwyższym poziomie
  • Przewodnicy na „Warsie”
  • Europejska Rywalizacja Rowerowa zakończona. Jest podium!
  • Bilet długookresowy zakodujesz na Karcie Mazowieckiej
  • Bądź życzliwym pasażerem zamiast być monsterem
  • Dzień dobry w komunikacji miejskiej
  • Jesteśmy w stanie nauczyć się życzliwości
  • Jak to się robi za granicą?
  • Po szynach do ujścia Turii

iZTM nr 5 (87)

  • Noc Muzeów 2015
  • Co dalej z autobusami na Bemowie, Woli i Bielanach?
  • Krócej czekamy na tramwaj
  • „Siedemnastką”na Tarchomin
  • Ulica Światowida stanie się wielkomiejską aleją
  • Na wiślanych falach
  • Maj miesiącem rywalizacji na rowerach
  • Czapka nadzoru ruchu do kolekcji
  • Pierwsza wiata seryjna - nowoczesna i komfortowa
  • R-2 i 236 innych placówek, „ogórki”oraz linia A – czyli Warszawska Noc Muzeów 2015
  • Schemat specjalnej bezpłatnej komunikacji muzealnej
  • Noc Muzeów spędzę na pl. Defilad i w „muzeum na szynach”
  • Noce z „ogórkami”
  • Największa przed wojną, pierwsza po wojnie - zajezdnia „Praga”
  • 60 lat tramwajów przy Woronicza
  • Opowieść o regulowaniu zegarków. Historia Elektrycznej Kolei Dojazdowej - cześć II
  • Mała sieć - wielkie znaczenie

iZTM nr 4 (86)

  • Wszystko zaczęło się na Wilanowskiej
  • Święta Wielkiej Nocy – zmiany w komunikacji miejskiej
  • 151 i 411 wróciły do centrum
  • Co dalej z autobusami na Bemowie, Bielanach i Woli?
  • Otwarcie ofert na budowę metra przesunięte
  • Autobusy z… Internetu
  • Samochód? Lepiej używać niż mieć!
  • Warszawska Karta Płatnicza, czyli dwa w jednym
  • Nie pozwól złodziejowi zrobić się w jajo!
  • Metropoliten dla Wielkiej Warszawy
  • Od SKM do metra głębokiego: projekty, które zakończyły się fiaskiem
  • Podzielony Ursynów, tarcze na wzór londyński i oświetlenie w żyletkach, czyli jak budowano pierwszy odcinek I linii metra
  • Przez Leningrad do warszawskiego metra. „Prowadziłem pierwszy pociąg w stronę Kabat”
  • Kierownik wszystkich stacji metra w Polsce
  • Opowieść o sile i świetle. Historia Elektrycznej Kolei Dojazdowej - cześć I

iZTM numer specjalny

  • Metro zmienia Warszawę
  • Ogromny sukeces miasta
  • Spacerem po stacjach II linii metra
  • Czego nie widzi pasażer
  • Co nowego w metrze?
  • Punkty Obsługi Pasażerów
  • Jak metro zmienia Warszawę

iZTM nr 3 (85)

  • Rowerowy 2015
  • Tak dojedziemy do metra
  • Zamknięty most Łazienkowski - zmiany w komunikacji
  • Zamknięty most Łazienkowski - z Gocławia ekspresem do metra
  • Cztery miesiące bez tramwajów na Wołoskiej
  • Autobusy po uruchomieniu tramwaju na Bemowie - weź udział w konsultacjach
  • Budują tunel w Międzylesiu - zmiany w komunikacji
  • Jak organizator z organizatorem
  • Znów kręcą w Warszawie
  • Nowe hasła w podręcznym słowniku rowerzysty
  • Rozliczamy rowerowy 2014
  • Na rowerze tylko z głową
  • Nie daj się! Oznakuj rower
  • Smaruj rower z nami. Wiosenny serwis krok po kroku

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pracownik chętniej wykonuje swoje obowiązki kiedy czuje, że pracodawca o niego dba i stara się odpowiadać na jego potrzeby. Zarząd Transportu Miejskiego udostępnił możliwość zakupu benefitu, jakiego na rynku jeszcze nie było. Dzięki ofercie, przygotowanej przez agenta mobilności, przedsiębiorcy mogą dofinansować swoim pracownikom zakup biletu komunikacji miejskiej. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską