Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje

Jeżeli chcesz regularnie - co miesiąc - otrzymywać od nas wszystkie najważniejsze informacje dotyczące komunikacji miejskiej na swoją skrzynkę pocztową, podaj nam swój adres e-mail. Newsletter to rodzaj biuletynu, który zawiera zebrane informacje o zmianach i nowościach a także sygnalizuje zmiany na kolejne dni.

W zwrotnym mailu otrzymasz link aktywacyjny, który należy kliknąć aby zasubskrybować newsletter.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

Administratorem danych jest Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dystrybucji newslettera iZTM. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do danych oraz poprawiania treści danych osobowych go dotyczących. Podanie danych jest dobrowolne.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

iZTM nr 12/1 (83)

  • Zmieniamy się dla Was
  • Nowy rozkład SKM
  • Autobusy pojadą ulicą Rydygiera
  • Defibrylatory we wszystkich radiowozach ZTM
  • Hotspoty w autobusach
  • Powrót komunikacji na Prostą, Świętokrzyską i Targową
  • „Warszawa +”czyli tańsze podróżowanie po aglomeracji
  • Przystanki dla Warszawy
  • Veturilo - znaczy sukces
  • Warszawa wygrała Rowerową Rywalizację Miast
  • Stare Bielany ulubioną stacją war szawiaków
  • Metro częściej
  • Konsultacje społeczne
  • Projekty europejskie
  • Końcowa konferencja projektu INVOLVE
  • Zarządzanie mobilnością na pr zykładzie Służewca
  • „eLki” dowożą do kolei w Otwocku
  • Rusza II linia metra
  • Kolejny etap budowy II linii metra
  • Tramwaj na Tarchomin
  • Rozwój infrastruktur y rowerowej
  • Przystanki na żądanie dla tramwajów
  • Jazz Duo na warszawskich torach
  • Krótkie autobusy na osiedlach
  • Elektryczne autobusy
  • Tylko legalne kontrakty
  • 433 uratowane portfele, telefony i dokumenty
  • Nie płacz kiedy odjadę...
  • Tramwajem z Francji do Holandii pr zez Belgię

iZTM nr 11 (82)

  • Nowe przystanki dla Warszawy
  • Komunikacja cmentarna na 6
  • Tramwaje wróciły na Targową
  • Zobacz metro zanim pojedziesz
  • Metro jeździ częściej
  • Obsługa na najwyższym poziomie
  • Jabłonna i Nadarzyn w systemie „Warszawa+”
  • Nowe trasy autobusów w Wawrze
  • Pewna epoka w warszawskiej komunikacji się kończy
  • Trzy rodzaje wiat
  • Wzór dla innych
  • Zaprojektowana w sposób kompletny
  • Warszawskie wiaty
  • Jak uchronić przystanki przed wandalami?
  • Wiaty w liczbach
  • Kolej w wojskowej służbie
  • Tych tramwajów nie powinno już być

iZTM nr 10 (81)

  • Kontrolerzy - zwykli ludzie
  • Autobusy wracają na Prostą, Świętokrzyską i Targową
  • Wygodniej na Targówku, Bródnie i w Rembertowie
  • Połączenie ze stacją w Otwocku
  • Ułatwienie dla pasażerów dojeżdzających do Mińska Maz.
  • Karty dla dzieci z rodzin wielodzietnych
  • Tłumy na Ostrobramskiej
  • Kontroler - praca dla dobra nas wszystkich
  • Normalni ludzie wykonują normalną pracę
  • Eliza: Nic mnie już nie zdziwi
  • Tomasz: Nasi pasażerowie są kochani
  • Karolina: Jesteśmy zwykłymi ludźmi
  • Michał: Poznaję nowych ludzi
  • Sławomir: Ludzie rzadko rozumieją nasz zawód
  • Przemysław Saleta w roli kontrolera
  • Pracowity dzień kontrolera
  • Jak powinna wyglądać kontrola biletów?
  • Od Targówka aż do Marek zaiwania samowarek (część II)
  • Chcieliśmy być nowocześni, więc... zlikwidowaliśmy tramwaje

iZTM nr 9 (80)

  • #metro2
  • Zmiany rozkładów jazdy po wakacjach
  • Utrudnienia na liniach SKM
  • Zacieśnienie współpracy z Łomiankami
  • Nowe stacje Veturilo
  • Ewolucja, a nie rewolucja
  • Dyskusje, które zmieniają komunikację
  • Liczba głosów oddanych w ramach konsultacji społecznych według linii
  • Zmiany po uruchomieniu II linii metra
  • Postaw na komunikację miejską... nie tylko 22 września
  • Od Targówka aż do Marek zaiwania samowarek… (część I)
  • Cel - 1435 milimetrów
  • Z wizytą u dyrektora

iZTM nr 8 (79)

  • Europejskie przykłady dla Warszawy
  • Zmiany w taryfie
  • Zamknięta Cierlicka
  • Zmiany w komunikacji na Tarchominie
  • Zmiany tras w Ursusie i Włochach
  • Metro jeździ częściej
  • Wypożyczalnia rowerów transportowych
  • Czerpiąc wzory z Europy
  • Szybciej, krócej, wygodniej
  • W dwie strony
  • Ułatwienia bez wielkich inwestycji
  • Sprintem przez miasto
  • Parkuj z sukcesem
  • Dzieci na rowery
  • Twórcza droga do kompromisu
  • Kolei grójeckiej walka z motoryzacją
  • Tramwajem 100 km na godzinę

iZTM nr 7 (78)

  • Dzień w zajezdni Praga
  • Zmiany rozkładów jazdy w wakacje
  • Zmiany w kursowaniu SKM
  • Na Jana Pawła II bez tramwajów
  • Utrudnienia na Trasie Toruńskiej i Modlińskiej
  • Statki WLT pływają częściej
  • Konsultacje na Żoliborzu
  • Ćwierkaj z ZTM!
  • By jeździć bezpieczniej i pewniej
  • Ekologicznie i tanio
  • Jak drugi dom
  • Tabor i zatrudnienie w warszawskich zajezdniach tramwajowych
  • Na miarę XXI wieku
  • Pierwsza zajezdnia od 1983 roku
  • Annopol 2020
  • Nie toleruj, powiadom!
  • Wzloty i upadki kolei grójeckiej
  • Czy tym tramwajem dojadę w Góry Szwarcwaldzkie?
  • Zabytkowe tramwaje znów dzwonią!

iZTM nr 6 (77)

  • Rower w mieście
  • Zdecydowane zwycięstwo Warszawy
  • Trwają konsultacje społeczne #metro2
  • Metro jeździ częściej
  • Przebudowa Świętokrzystkiej - zmiany w komunikacji
  • Nowe godziny POP Imielin i Marymont
  • Zmiany w kursowaniu pociągów SKM S1
  • 19 nowych stacji Veturilo
  • Zaplanuj weekend z T
  • 11-latek wykłada o komunikacji
  • Ułatwić życie rowerzystom
  • Veturilo w ciągłym ruchu
  • By jeździć lepiej i bezpieczniej
  • Rower w autobusie, metrze i tramwaju
  • Jak bezpiecznie poruszać się rowerem po mieście?
  • Jak kierowca z rowerzystą
  • Zmienia się na lepsze
  • Ułatwienia dla rowerzystów w Warszawie
  • Przykre konsekwencje jazdy bez biletu
  • Liczą się gesty
  • Pomysł narodził się w karczmie
  • Po szynach w cieniu Giraldy

iZTM nr 5 (76)

  • 10 lat w Unii Europejskiej
  • Jakimi liniami dojedziemy do metra?
  • Europejska Rowerowa Rywalizaja ECC2014. Kręcimy już od 1 maja
  • Spotkajmy się na trasie - już po raz szósty!
  • Druga linia metra zmieni oblicze Warszawy
  • Pociągi pojadą pod Wisłą
  • Odcinek centralny i co dalej?
  • Jak przebiega budowa metra?
  • Na torach metra
  • Potrzebny jest metropolitain
  • Zobacz drugą linię metra
  • Parkingi P+R alternatywą dla transportu prywatnego
  • Co nam zostanie po projektach miękkich?
  • Jak dowieźć cegły do Warszawy?
  • Tramwajem w sercu Moraw

iZTM nr 4 (75)

  • Bezpieczeństwo w komunikacji miejskiej
  • Autobusy nie zatrzymują się na przystanku OS. POTOK 04
  • 158, 182, 188 i 523 - zmiany rozkładów od 1 kwietnia
  • Tłumacz języka migowego w POP-ach Centrum i Młociny
  • Zmiany w ulgach od kwietnia
  • Komunikacja miejska wciąż popularna wśród pasażerów!
  • Po torach bezpiecznie do celu
  • Obserwują i radzą - chłopcy radarowcy
  • Trzeba mieć oczy dookoła głowy
  • Przychodzi kierowca do psychologa
  • Kierowca bezpieczny
  • Rowerem bezpiecznie przez miasto - TAK!
  • Ostrożny podróżny
  • ABC Bezpieczeństwa, czyli czym skorupka za młodu nasiąknie
  • Henryk K., Andrzej C., Romuald B. - nie dajmy im się zrobić w jajo
  • Masz mniej niż metr wzrostu? Jedziesz za darmo
  • Przeniesione miast, wspólny tramwaj

iZTM nr 3 (74)

  • Komunikacja jest rodzaju żeńskiego
  • Remont średnicy – SKM S3 na trasach skróconych
  • Z biletem PKP Intercity i Przewozów Regionalnych w komunikacji miejskiej
  • Metro częściej w soboty, więcej autobusów w dni powszednie
  • Za 10 miesięcy dojedziemy tramwajem na Tarchomin
  • „Veturilomania”
  • „Gabryśka”czasem się boi
  • Witam panią prezesową
  • Taryfę znamy perfekcyjnie
  • Moim natchnieniem była kobieta motornicza
  • Prowadzę swoją walkę z wiatrakami
  • Dekada na szynach
  • Miasto zintegrowane z regionem

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Komunikacja miejska oczami dzieci

Komunikacja miejska oczami dzieci

Jeżdżąc każdego dnia komunikacją miejską, nawet nie zastanawiamy się nad tym, jak skomplikowany i fascynujący jest to system. Pewne rzeczy są dla dorosłych oczywiste, jak to, że tramwaj jeździ po szynach, czy to, że trzeba kasować bilety. A gdyby tak spojrzeć na komunikację miejską oczami dzieci i zastanowić się, dlaczego nie wolno przewozić krowy metrem (bo niby właściwie, czemu)? Albo dlaczego jazda tramwajem w deszczu może być niebezpieczna? Albo czym zajmuje się kowboj i co może mieć wspólnego z Warszawą? więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską