Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje

Jeżeli chcesz regularnie - co miesiąc - otrzymywać od nas wszystkie najważniejsze informacje dotyczące komunikacji miejskiej na swoją skrzynkę pocztową, podaj nam swój adres e-mail. Newsletter to rodzaj biuletynu, który zawiera zebrane informacje o zmianach i nowościach a także sygnalizuje zmiany na kolejne dni.

W zwrotnym mailu otrzymasz link aktywacyjny, który należy kliknąć aby zasubskrybować newsletter.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

Administratorem danych jest Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dystrybucji newslettera iZTM. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do danych oraz poprawiania treści danych osobowych go dotyczących. Podanie danych jest dobrowolne.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

iZTM 8 (90)

  • Autobusy na wtyczkę
  • Tramwaje nie pojadą Grójecką. Zmiany w komunikacji
  • Weekendowe zamknięcia stacji I linii metra
  • 9000 więcej pasażerów dzięki nowej bramce
  • Autobusem nad Wisłę
  • Po hologram tylko z PIT-em
  • Pierwszy POP w centrum handlowym
  • Pasażerowie kupują coraz więcej biletów
  • Autobusy na wtyczkę
  • Idealnie cichy autobus
  • Rozwój technologii nieemisyjnych napędów autobusowych
  • W Polsce i Europie
  • Warszawskie trolejbusy (cz. I)

iZTM 7 (89)

  • Po sąsiedzku - sprawdzamy komunikację podmiejską
  • Komunikacja jedzie na wakacje
  • Autobusem na plażę
  • Służewiec i część Bemowa bez tramwajów
  • POP-y w wakacje
  • 125 i 135 dowożą do metra
  • 119 nie pojedzie przejazdem kolejowym w Aninie
  • 112 i 184 zostają na swoich trasach
  • „Elekryki”już na Trakcie Królewskim
  • Inauguracja kampanii społecznej „Bądźmy Razem Bezpieczni”
  • Po sąsiedzku - sprawdzamy komunikację podmiejską
  • „Radzę miń”czy Radzymir?
  • Otradno znaczy przyjemnie
  • Koleją elektryczną do szkalu Andriollego
  • Miasto na ziemi z Jerozolimy
  • Papier i letnisko
  • Miasto, do którego dojeżdżały trolejbusy
  • Od zaminowanej grobli do ogniska w Opaleniu
  • Z Palmir do Truskawia. Muzeum i puszczańska przyroda
  • „Siedemsetką”do pałacu
  • Zapraszamy nad podwarszawski „Balaton”
  • Opowieść o kolejce domowej
  • Jak szejkowie zbudowali tramwaj

iZTM 6 (88)

  • Bądź życzliwym pasażerem zamiast być monsterem
  • Czerwiec bez tramwajów na Jagiellońskiej
  • Jakość na najwyższym poziomie
  • Przewodnicy na „Warsie”
  • Europejska Rywalizacja Rowerowa zakończona. Jest podium!
  • Bilet długookresowy zakodujesz na Karcie Mazowieckiej
  • Bądź życzliwym pasażerem zamiast być monsterem
  • Dzień dobry w komunikacji miejskiej
  • Jesteśmy w stanie nauczyć się życzliwości
  • Jak to się robi za granicą?
  • Po szynach do ujścia Turii

iZTM nr 5 (87)

  • Noc Muzeów 2015
  • Co dalej z autobusami na Bemowie, Woli i Bielanach?
  • Krócej czekamy na tramwaj
  • „Siedemnastką”na Tarchomin
  • Ulica Światowida stanie się wielkomiejską aleją
  • Na wiślanych falach
  • Maj miesiącem rywalizacji na rowerach
  • Czapka nadzoru ruchu do kolekcji
  • Pierwsza wiata seryjna - nowoczesna i komfortowa
  • R-2 i 236 innych placówek, „ogórki”oraz linia A – czyli Warszawska Noc Muzeów 2015
  • Schemat specjalnej bezpłatnej komunikacji muzealnej
  • Noc Muzeów spędzę na pl. Defilad i w „muzeum na szynach”
  • Noce z „ogórkami”
  • Największa przed wojną, pierwsza po wojnie - zajezdnia „Praga”
  • 60 lat tramwajów przy Woronicza
  • Opowieść o regulowaniu zegarków. Historia Elektrycznej Kolei Dojazdowej - cześć II
  • Mała sieć - wielkie znaczenie

iZTM nr 4 (86)

  • Wszystko zaczęło się na Wilanowskiej
  • Święta Wielkiej Nocy – zmiany w komunikacji miejskiej
  • 151 i 411 wróciły do centrum
  • Co dalej z autobusami na Bemowie, Bielanach i Woli?
  • Otwarcie ofert na budowę metra przesunięte
  • Autobusy z… Internetu
  • Samochód? Lepiej używać niż mieć!
  • Warszawska Karta Płatnicza, czyli dwa w jednym
  • Nie pozwól złodziejowi zrobić się w jajo!
  • Metropoliten dla Wielkiej Warszawy
  • Od SKM do metra głębokiego: projekty, które zakończyły się fiaskiem
  • Podzielony Ursynów, tarcze na wzór londyński i oświetlenie w żyletkach, czyli jak budowano pierwszy odcinek I linii metra
  • Przez Leningrad do warszawskiego metra. „Prowadziłem pierwszy pociąg w stronę Kabat”
  • Kierownik wszystkich stacji metra w Polsce
  • Opowieść o sile i świetle. Historia Elektrycznej Kolei Dojazdowej - cześć I

iZTM numer specjalny

  • Metro zmienia Warszawę
  • Ogromny sukeces miasta
  • Spacerem po stacjach II linii metra
  • Czego nie widzi pasażer
  • Co nowego w metrze?
  • Punkty Obsługi Pasażerów
  • Jak metro zmienia Warszawę

iZTM nr 3 (85)

  • Rowerowy 2015
  • Tak dojedziemy do metra
  • Zamknięty most Łazienkowski - zmiany w komunikacji
  • Zamknięty most Łazienkowski - z Gocławia ekspresem do metra
  • Cztery miesiące bez tramwajów na Wołoskiej
  • Autobusy po uruchomieniu tramwaju na Bemowie - weź udział w konsultacjach
  • Budują tunel w Międzylesiu - zmiany w komunikacji
  • Jak organizator z organizatorem
  • Znów kręcą w Warszawie
  • Nowe hasła w podręcznym słowniku rowerzysty
  • Rozliczamy rowerowy 2014
  • Na rowerze tylko z głową
  • Nie daj się! Oznakuj rower
  • Smaruj rower z nami. Wiosenny serwis krok po kroku

iZTM nr 2 (84)

  • Sekretne życie czerwonego autobusu
  • Warszawska Karta Miejska 2015 - warto pamiętać
  • Decyzja GIODO wstrzymana. Ponownie nawiązujemy współpracę z Ministerstwem Finansów
  • „Wspólny Bilet ZTM-KM-WKD” od 1 stycznia 2015 r
  • SKM S1 - zmiana rozkładu jazdy
  • Linia 151 połączyła Gocław z metrem
  • Komunikacja miejska zagrała dla WOŚP
  • Przyszłość komunikacji w warszawskiej aglomeracji
  • Otwarte drzwi ZTM-u
  • Ludzie z pasją
  • Przystanek - XXI wiek
  • Vademecum warszawskich autobusów
  • Historia wąskotorowej kolei jabłonowskokarczewskiej
  • Muszlą do metra w mieście poławiaczy pereł
  • Veturilo na wesele. „Musi mocno padać, żebym się zniechęciła”
  • O Veturilo dla tych, którzy „chcieliby, ale się boją”
  • Historia wąskotorowej kolei jabłonowsko-karczewskiej - część II
  • Hybrydowym tramwajem w Góry Harz

iZTM nr 12/1 (83)

  • Zmieniamy się dla Was
  • Nowy rozkład SKM
  • Autobusy pojadą ulicą Rydygiera
  • Defibrylatory we wszystkich radiowozach ZTM
  • Hotspoty w autobusach
  • Powrót komunikacji na Prostą, Świętokrzyską i Targową
  • „Warszawa +”czyli tańsze podróżowanie po aglomeracji
  • Przystanki dla Warszawy
  • Veturilo - znaczy sukces
  • Warszawa wygrała Rowerową Rywalizację Miast
  • Stare Bielany ulubioną stacją war szawiaków
  • Metro częściej
  • Konsultacje społeczne
  • Projekty europejskie
  • Końcowa konferencja projektu INVOLVE
  • Zarządzanie mobilnością na pr zykładzie Służewca
  • „eLki” dowożą do kolei w Otwocku
  • Rusza II linia metra
  • Kolejny etap budowy II linii metra
  • Tramwaj na Tarchomin
  • Rozwój infrastruktur y rowerowej
  • Przystanki na żądanie dla tramwajów
  • Jazz Duo na warszawskich torach
  • Krótkie autobusy na osiedlach
  • Elektryczne autobusy
  • Tylko legalne kontrakty
  • 433 uratowane portfele, telefony i dokumenty
  • Nie płacz kiedy odjadę...
  • Tramwajem z Francji do Holandii pr zez Belgię

iZTM nr 11 (82)

  • Nowe przystanki dla Warszawy
  • Komunikacja cmentarna na 6
  • Tramwaje wróciły na Targową
  • Zobacz metro zanim pojedziesz
  • Metro jeździ częściej
  • Obsługa na najwyższym poziomie
  • Jabłonna i Nadarzyn w systemie „Warszawa+”
  • Nowe trasy autobusów w Wawrze
  • Pewna epoka w warszawskiej komunikacji się kończy
  • Trzy rodzaje wiat
  • Wzór dla innych
  • Zaprojektowana w sposób kompletny
  • Warszawskie wiaty
  • Jak uchronić przystanki przed wandalami?
  • Wiaty w liczbach
  • Kolej w wojskowej służbie
  • Tych tramwajów nie powinno już być

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Komunikacja pod specjalnym nadzorem

Komunikacja pod specjalnym nadzorem

Być może niektórzy z Was nie zdają sobie nawet z tego sprawy jak ważny jest sprawny nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem komunikacji miejskiej. To dzięki wiedzy i doświadczeniu Dyżurnych ZTM stołeczny transport publiczny jest w stanie poradzić sobie nawet w najtrudniejszych warunkach. W każdej nieprzewidzianej sytuacji. A dzięki nowym narzędziom, które Dyżurny ZTM ma obecnie do swojej dyspozycji, takie zadania jak kontrole temperatury w pojazdach czy uruchamianie linii zastępczych stają się znacznie łatwiejsze. To właśnie nadzór nad komunikacją miejską i wszystkie nowości z nim związane jakie udało nam się wdrożyć w Zarządzie Transportu Miejskiego są tematem aktualnego numeru naszego magazynu iZTM. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską