Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje

Jeżeli chcesz regularnie - co miesiąc - otrzymywać od nas wszystkie najważniejsze informacje dotyczące komunikacji miejskiej na swoją skrzynkę pocztową, podaj nam swój adres e-mail. Newsletter to rodzaj biuletynu, który zawiera zebrane informacje o zmianach i nowościach a także sygnalizuje zmiany na kolejne dni.

W zwrotnym mailu otrzymasz link aktywacyjny, który należy kliknąć aby zasubskrybować newsletter.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

Administratorem danych jest Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dystrybucji newslettera iZTM. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do danych oraz poprawiania treści danych osobowych go dotyczących. Podanie danych jest dobrowolne.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

iZTM 12 (94)

  • Dworzec Południowy - "rozsupłamy" ten węzeł
  • Wspólny bilet wrócił na linię wołomińską
  • Kiss and Ride. Nowe strefy w Warszawie
  • Linia M jak Mikołaj
  • Dworzec Południowy - "rozsupłamy" ten węzeł
  • Jak nie z(a)gubić się w węzłach przesiadkowych
  • Przesiadamy się w Polsce
  • Przesiadamy się w Europie
  • Warszawskie "akwaria" (cz. I)
  • Kolejką linową do pracy i po zakupy
  • Gry i zabawy dla dzieci

iZTM 11 (93)

  • Prosto z mostu... Łazienkowskiego
  • Średnica do remontu - zmiany w kursowaniu pociągów
  • Kolejne etapy zmian na Bródnie
  • Wiemy, kto zbuduje metro
  • Prawie połowa wiat gotowa
  • Naładujesz baterię i otrzymasz informacje
  • Zostaw samochód na Stokłosach i przesiądź się do metra
  • Autobusem przez most Łazienkowski
  • Historia jednej niedzieli z mostem w tle
  • Najbardziej przyjazny most
  • Nowy most w 198 dni
  • Jasna, długa, prosta - nasza Trasa Łazienkowska
  • Zbudujmy komunikację, jakiej oczekujemy
  • Krótka historia o dekorowaniu pojazdów komunikacji miejskiej (część II)
  • Gdzie autobus nie wjedzie, tam... tramwaj poślą
  • Nic nadzwyczajnego

iZTM 10 (92)

  • Pierwszy pociąg do Falenicy - 10 lat SKM Warszawa
  • Które linie wrócą na most Łazienkowski?
  • Pierwsza linia cmentarna już od 10 października
  • Autobusy pojadą Baletową
  • POP Świętokrzyska na linii M2 otwarty
  • Metro Wierzbno - sobota bez głowicy południowej, a niedziela bez północnej
  • Za jazdę bez biletu zapłacisz również kartą
  • Pierwszy pociąg do Falenicy - 10 lat SKM Warszawa
  • Kamienie milowe w rozwoju SKM
  • Ochotnik z przymusu
  • Do każdego pasażera z uśmiechem
  • Dzień niepodobny do dnia
  • Krótka historia o dekorowaniu pojazdów komunikacji miejskiej (część I)
  • Jak Tosia i Michaś stali się Kłapodziobami Wylewnymi

iZTM 9 (91)

  • Przywróciliśmy pociągi Warszawie
  • Komunikacja po wakacjach
  • Remont torów na Bródnie i Pradze-Północ
  • Nowa linia 221 na ulicy Rydygiera
  • Więcej pociągów na pierwszej linii metra
  • Od września więcej „elek”. Kursują w Kampinosie i Kobyłce
  • Już ponad 500 nowoczesnych wiat na warszawskich ulicach
  • Jak korzystać ze „Wspólnego biletu”
  • Pociągi to też komunikacja miejska
  • „Wspólne” podróże po aglomeracjach Europy
  • Warszawskie trolejbusy (cz. II)
  • Podróż nie tylko autobusem!

iZTM 8 (90)

  • Autobusy na wtyczkę
  • Tramwaje nie pojadą Grójecką. Zmiany w komunikacji
  • Weekendowe zamknięcia stacji I linii metra
  • 9000 więcej pasażerów dzięki nowej bramce
  • Autobusem nad Wisłę
  • Po hologram tylko z PIT-em
  • Pierwszy POP w centrum handlowym
  • Pasażerowie kupują coraz więcej biletów
  • Autobusy na wtyczkę
  • Idealnie cichy autobus
  • Rozwój technologii nieemisyjnych napędów autobusowych
  • W Polsce i Europie
  • Warszawskie trolejbusy (cz. I)

iZTM 7 (89)

  • Po sąsiedzku - sprawdzamy komunikację podmiejską
  • Komunikacja jedzie na wakacje
  • Autobusem na plażę
  • Służewiec i część Bemowa bez tramwajów
  • POP-y w wakacje
  • 125 i 135 dowożą do metra
  • 119 nie pojedzie przejazdem kolejowym w Aninie
  • 112 i 184 zostają na swoich trasach
  • „Elekryki”już na Trakcie Królewskim
  • Inauguracja kampanii społecznej „Bądźmy Razem Bezpieczni”
  • Po sąsiedzku - sprawdzamy komunikację podmiejską
  • „Radzę miń”czy Radzymir?
  • Otradno znaczy przyjemnie
  • Koleją elektryczną do szkalu Andriollego
  • Miasto na ziemi z Jerozolimy
  • Papier i letnisko
  • Miasto, do którego dojeżdżały trolejbusy
  • Od zaminowanej grobli do ogniska w Opaleniu
  • Z Palmir do Truskawia. Muzeum i puszczańska przyroda
  • „Siedemsetką”do pałacu
  • Zapraszamy nad podwarszawski „Balaton”
  • Opowieść o kolejce domowej
  • Jak szejkowie zbudowali tramwaj

iZTM 6 (88)

  • Bądź życzliwym pasażerem zamiast być monsterem
  • Czerwiec bez tramwajów na Jagiellońskiej
  • Jakość na najwyższym poziomie
  • Przewodnicy na „Warsie”
  • Europejska Rywalizacja Rowerowa zakończona. Jest podium!
  • Bilet długookresowy zakodujesz na Karcie Mazowieckiej
  • Bądź życzliwym pasażerem zamiast być monsterem
  • Dzień dobry w komunikacji miejskiej
  • Jesteśmy w stanie nauczyć się życzliwości
  • Jak to się robi za granicą?
  • Po szynach do ujścia Turii

iZTM nr 5 (87)

  • Noc Muzeów 2015
  • Co dalej z autobusami na Bemowie, Woli i Bielanach?
  • Krócej czekamy na tramwaj
  • „Siedemnastką”na Tarchomin
  • Ulica Światowida stanie się wielkomiejską aleją
  • Na wiślanych falach
  • Maj miesiącem rywalizacji na rowerach
  • Czapka nadzoru ruchu do kolekcji
  • Pierwsza wiata seryjna - nowoczesna i komfortowa
  • R-2 i 236 innych placówek, „ogórki”oraz linia A – czyli Warszawska Noc Muzeów 2015
  • Schemat specjalnej bezpłatnej komunikacji muzealnej
  • Noc Muzeów spędzę na pl. Defilad i w „muzeum na szynach”
  • Noce z „ogórkami”
  • Największa przed wojną, pierwsza po wojnie - zajezdnia „Praga”
  • 60 lat tramwajów przy Woronicza
  • Opowieść o regulowaniu zegarków. Historia Elektrycznej Kolei Dojazdowej - cześć II
  • Mała sieć - wielkie znaczenie

iZTM nr 4 (86)

  • Wszystko zaczęło się na Wilanowskiej
  • Święta Wielkiej Nocy – zmiany w komunikacji miejskiej
  • 151 i 411 wróciły do centrum
  • Co dalej z autobusami na Bemowie, Bielanach i Woli?
  • Otwarcie ofert na budowę metra przesunięte
  • Autobusy z… Internetu
  • Samochód? Lepiej używać niż mieć!
  • Warszawska Karta Płatnicza, czyli dwa w jednym
  • Nie pozwól złodziejowi zrobić się w jajo!
  • Metropoliten dla Wielkiej Warszawy
  • Od SKM do metra głębokiego: projekty, które zakończyły się fiaskiem
  • Podzielony Ursynów, tarcze na wzór londyński i oświetlenie w żyletkach, czyli jak budowano pierwszy odcinek I linii metra
  • Przez Leningrad do warszawskiego metra. „Prowadziłem pierwszy pociąg w stronę Kabat”
  • Kierownik wszystkich stacji metra w Polsce
  • Opowieść o sile i świetle. Historia Elektrycznej Kolei Dojazdowej - cześć I

iZTM numer specjalny

  • Metro zmienia Warszawę
  • Ogromny sukeces miasta
  • Spacerem po stacjach II linii metra
  • Czego nie widzi pasażer
  • Co nowego w metrze?
  • Punkty Obsługi Pasażerów
  • Jak metro zmienia Warszawę

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Elektrycznie znaczy ekologicznie

Elektrycznie znaczy ekologicznie











Warszawa została sygnatariuszem Inicjatywy Wdrożenia Zeroemisyjnych Autobusów, ale rozwiązania proekologiczne w warszawskiej komunikacji miejskiej są wdrażane już od jakiegoś czasu. Po stołecznych ulicach jeżdżą autobusy elektryczne, a ich udział w taborze będzie się zwiększał. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską