Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje

Jeżeli chcesz regularnie - co miesiąc - otrzymywać od nas wszystkie najważniejsze informacje dotyczące komunikacji miejskiej na swoją skrzynkę pocztową, podaj nam swój adres e-mail. Newsletter to rodzaj biuletynu, który zawiera zebrane informacje o zmianach i nowościach a także sygnalizuje zmiany na kolejne dni.

W zwrotnym mailu otrzymasz link aktywacyjny, który należy kliknąć aby zasubskrybować newsletter.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

Administratorem danych jest Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dystrybucji newslettera iZTM. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do danych oraz poprawiania treści danych osobowych go dotyczących. Podanie danych jest dobrowolne.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

iZTM 12 (118)

  • Bilety dostępne niemal wszędzie
  • Porozumienie z Łomiankami i Czosnowem podpisane
  • Nowe biletomaty
  • Stacjonarne automaty biletowe w systemie otwartym
  • „eLki” w nowym standardzie
  • Pierwszy przegubowy elektryk w stolicy
  • Gdzie można kupić bilet? Prawie wszędzie
  • Bilet przez komórkę? To proste!
  • Uczniowie nie potrzebują biletów. I lubią komunikację miejską
  • Elektryki obok dorożek

iZTM 11 (117)

  • Odkorkuj się i jedź
  • Nowa trasa linii 518
  • Dwie nowe linie autobusowe
  • Nowy POP przy metrze Politechnika
  • Wychowanie komunikacyjne – nowość na stronie ZTM
  • Jednolite stroje dla pracowników ZTM
  • Elektryczne autobusy z dofinansowaniem
  • Za nami kolejna akcja „Znicz”
  • 10 lat odkorkowywania Warszawy
  • Samochody zjadą do podziemia
  • Miejskie parkingi w Utrechcie
  • 136. rocznica uruchomienia belgijskich tramwajów konnych

iZTM 10 (116)

  • Zielona Warszawa - ekologiczna komunikacja
  • Tramwaje wróciły na rondo S. Starzyńskiego
  • Dni Transportu Publicznego. Przeżyjmy to jeszcze raz
  • Wybrano nowy komunikacyjny logotyp
  • Modułowe parkingi – przetarg ogłoszony
  • „Komunikacja miejska – pół żartem pół serio” – konkurs plastyczny
  • Pan Bilecik uczy dzieci
  • Bądź EKO z komunikacją miejską
  • Autobusem na spotkanie z rysiem
  • Misja Smog Off: wygrała zielona Warszawa
  • Kiedy Warszawa stanęła w miejscu

iZTM 9 (115)

  • Kolej grodziska wczoraj i dziś
  • Modernizacja linii grodziskiej. Zmiany w komunikacji
  • Nowy buspas w Alejach Jerozolimskich
  • Zmiany w komunikacji po wakacjach
  • Od 1 września podróż za jeden uśmiech
  • Nowy POP czeka na pasażerów
  • Charakterystyka linii „grodziskiej”
  • Aglomeracja jest ważna, ale z Tłuszcza pociąg też musi dojechać
  • Uważać na wszystko, dużo spać i umieć majsterkować
  • Kolejowa rewolucja zaczęła się w Warszawie

iZTM 8 (114)

  • Elektrycznie znaczy ekologicznie
  • Kolejnych dziesięć elektryków dla stolicy
  • Budowa II linii metra. Zmiany w komunikacji tramwajowej na Woli
  • Zarząd Transportu Miejskiego z certyfikatem jakości ISO 9001
  • Wycieczka po Warszawie w weekend? Najwygodniej z ZTM
  • Otwarcie mostu Śląsko-Dąbrowskiego
  • Warszawa przystąpiła do unijnej Inicjatywy Wdrożenia Zeroemisyjnych Autobusów
  • Warszawiacy doceniają autobusy elektryczne
  • Nowy Ursus dla Warszawy
  • Ikarus, czyli przybysz z nieba

iZTM 7 (113)

  • Warszawa stawia na tramwaje
  • Wakacyjna komunikacja i zmiany remontowe
  • Karty Ucznia dostarczone, można już odbierać
  • Tramwajem przez sześć warszawskich dzielnic
  • Nowe biletomaty na Bielanach i Mokotowie
  • Zabytkowym tramwajem przez Warszawę
  • Tramwaj na Nowodwory to dopiero początek
  • Warszawa „stawia na szyny”. Jak można wyjaśnić to hasło?
  • Brętowo PKM: Jedyny taki przystanek w Polsce
  • Piękna czerwona świnia

iZTM 6 (112)

  • Komunikacja miejska oczami dzieci
  • Komunikacja zastępcza w czasie modernizacji linii Warszawa – Grodzisk
  • Nowa taryfa – nowe możliwości
  • Konferencja Miasto i Transport 2017
  • Jubileuszowy wzór karty miejskiej na 25-lecie ZTM
  • Łatwiejsze przesiadki do II linii metra dzięki P+R Trocka
  • Krowa nie może jeździć metrem. Ale czy na pewno?
  • Rodzice potrafią zapomnieć dziecka z tramwaju
  • Co wiemy o komunikacji?
  • 80 lat pociągów elektrycznych do Grodziska

iZTM 5 (111)

  • Odpocznij i baw się nad Wisłą
  • Radni zdecydowali: bezpłatne przejazdy dla uczniów i tańsze bilety
  • Piechotą po Krakowskim Przedmieściu i Nowym Świecie
  • Zostaw samochód na ekologicznym parkingu
  • Wisło, wróciliśmy!
  • Zagraniczni turyści zazdroszczą nam widoków
  • Co? Gdzie? Kiedy? Zapraszamy na pokłady statków WLT
  • Dzielnica Wisła - podszewka codziennej Warszawy
  • Warszawa w wirze Roku Rzeki Wisły
  • Jak to na Wiśle bywało, czyli śledzie w beczce i piękne parowce

iZTM 4 (110)

  • Komunikacja pod specjalnym nadzorem
  • Budowa stacji Płocka II linii metra
  • Nowy przystanek na Kasprzaka, zmiany na Elekcyjnej
  • Kwietniowe weekendy bez tramwajów na Kijowskiej i Woronicza
  • Nowe Biletomaty na Ursynowie i w Wilanowie
  • Komunikacja pod specjalnym nadzorem. Dla dobra naszych pasażerów
  • Nowa jakość w zarządzaniu komunikacją miejską
  • „Oczkiem” na Pelcowiznę

iZTM 3 (109)

  • Kobiety w komunikacji
  • Tansze i nowe bilety - zmiany w taryfie
  • 318 - nowa linia na Solcu i Powiślu
  • Karta Warszawiaka - jak ją wyrobić, jeśli jeszcze nie rozliczyliśmy podatku
  • „Dwójką” do Nowodworów
  • „Rolą szefów jest wyznaczanie jasnych celów”
  • Czy to na pewno centrala ruchu ZTM?
  • Na stacji metra nigdy nie jesteś sam
  • Trzeba trzymać fason
  • Wydzielona droga dla autobusów BRT w Manchesterze

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Metro zmienia Warszawę

Metro zmienia Warszawę

Metro ma „właściwości miastotwórcze”. Dzielnice Warszawy, do których dociera, rozwijają się szybciej, przyciągają biznes i nowych mieszkańców. Tak było na Ursynowie i Bielanach, to samo dzieje się na Woli oraz Pradze, dlatego naszym Czytelnikom postanowiliśmy przybliżyć, co zmieniło się w stolicy po wybudowaniu centralnego odcinka II linii metra. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską