Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje

Jeżeli chcesz regularnie - co miesiąc - otrzymywać od nas wszystkie najważniejsze informacje dotyczące komunikacji miejskiej na swoją skrzynkę pocztową, podaj nam swój adres e-mail. Newsletter to rodzaj biuletynu, który zawiera zebrane informacje o zmianach i nowościach a także sygnalizuje zmiany na kolejne dni.

W zwrotnym mailu otrzymasz link aktywacyjny, który należy kliknąć aby zasubskrybować newsletter.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

Administratorem danych jest Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dystrybucji newslettera iZTM. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do danych oraz poprawiania treści danych osobowych go dotyczących. Podanie danych jest dobrowolne.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

iZTM 10 (104)

  • Warszawa przyjaźnie mobilna
  • Umowa na budowę zachodniego odcinka metra podpisana
  • Więcej osób podróżuje za darmo
  • Zapraszamy na 2+
  • Marki w pierwszej strefie
  • Bliżej do "Mordoru"
  • Tak było na Dniach Transportu Publicznego
  • Warszawa przyjaźnie mobilna
  • Zostaw samochód w domu i zadbaj o środowisko naturalne
  • Tramwajem nad Dotleniacz

iZTM 9 (103)

  • Po drugiej stronie metra
  • Zmiany po wakacjach
  • Aby nadal korzystać z Karty Warszawiaka trzeba wgrać e-hologram. Ostateczny termin to 30 września
  • Zmiany rozkładu jazdy SKM. Dodatkowe pociągi na Służewiec
  • 2 i 17 wracają na Tarchomin Kościelny
  • Nowy biletomat w Ursusie
  • Metro po godzinach
  • Serce czy mózg?
  • Metro żyje nocą
  • 21 lat wozimy turystów (cz. III)
  • Tramwajem przez Stadt Warschau

iZTM 8 (102)

  • Mijają 72 lata
  • Bez e-hologramu stracą ważność
  • Remont nawierzchni na dwóch parkingach P+R
  • Nowe zadaszenia na stacji Politechnika i Pole Mokotowskie
  • Mijają 72 lata
  • Szlakiem Miejsc Pamięci Powstania Warszawskiego – patriotyczna gra komunikacyjna
  • Ludzie komunikacji w Powstaniu Warszawskim
  • Komunikacja miejska w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego
  • 21 lat wozimy turystów (cz. II)

iZTM 7 (101)

  • Gdzie i jak kupować bilety na komunikację miejską?
  • Jak będzie funkcjonowała komunikacja miejska podczas szczytu NATO?
  • Parkingi P+R podczas szczytu NATO
  • Lepiej być gigantem niż monsterem
  • Remont torowiska w al. Jana Pawła II
  • Warszawska Polityka Mobilności – inne podejście do transportu w mieście
  • 21 lat wozimy turystów (cz. I)
  • Wąskim torem przez miasto Piekarczyka

iZTM 6 (100)

  • Ja, Pasażer
  • Komunikacją miejską na Orange Warsaw Festival
  • Wgraj e-hologram na pikniku
  • Informujemy o awariach wind na stacjach metra
  • Ekologiczne parkowanie na Młocinach
  • Sto razy iZTM
  • Łodzianka w Warszawie
  • Z Ząbek do „Mordoru” w godzinę 10 minut z czterema przesiadkami
  • Historia pewnego „francuza”
  • Od transportu buraków po Jantar Express. Koleją wąskotorową po Żuławach i Mierzei Wiślanej (część II)
  • Regulamin konkursu „Komunikacyjne podróże”

iZTM 5 (99)

  • Miasto i Transport
  • Rozbudowa II linii metra rozpoczęta
  • Piętrus w Warszawie
  • Wyznaczamy Kiss and Ride. Jak korzystać z nowych stref?
  • Autobus na Odolanach – zapraszamy do udziału w konsultacjach
  • Wypłynęliśmy na wiślane fale
  • „Transport w miastach powinien być przede wszystkim zbiorowy”
  • Warszawski ruch zbadany
  • #Warszawa2030
  • Metro jedzie dalej
  • Zielone autobusy Warszawy
  • Tramwajem w obu kierunkach
  • Zielone tory
  • Z Błonia do Warszawy
  • Węzeł obowiązkowy
  • Tramwaje wróciły do Olsztyna
  • Z Sochaczewa do Warszawy szybkim autobusem
  • Tramwajem konnym przez las
  • Od transportu buraków do Jantar Expressu. Koleją wąskotorową po Żuławach i Mierzei Wiślanej (część I)

iZTM 4 (98)

  • (Z) rowerem po Warszawie
  • Ja, Pasażer! Zostań bohaterem iZTM
  • Wyniki ankiety - co się zmieni w iZTM?
  • Tak mógłby wyglądać Dworzec Południowy
  • Weekendy bez autobusów na Nowym Świecie i Krakowskim Przedmieściu
  • 800 do Palmir
  • Nowy POP na Dworcu Centralnym
  • Będzie więcej kontroli
  • Rowerem w komunikacji miejskiej
  • Sto tysięcy podróży rowerowych na dobę
  • Było, ale nie minęło - sprawdzamy rowerowe inwestycje 2015
  • O tramwajach w getcie

iZTM 3 (97)

  • Karta Warszawiaka. Jak ją wyrobić? Jak przedłużyć jej ważność?
  • Rozstrzygnięty konkurs na kolejne stacje II linii metra
  • Umowa na 100 autobusów podpisana
  • Kilkaset barier mniej
  • E-hologram wgrasz w biletomacie
  • Raz w roku rozliczamy podatek, więc raz w roku potwierdzamy także uprawnienia do Karty Warszawiaka
  • Jak przedłużyć ważność lub uzyskać Kartę Warszawiaka?
  • Jak Warszawa poszukiwała tramwaju idealnego
  • „Lekkie metro” w Porto
  • Kolejny krok ku dorosłości

iZTM 2 (96)

  • "Rozliczamy" komunikację miejską
  • Komunikacja jedzie an ferie
  • Łatwiejszy dojazd do metra i szkoły
  • Fryderyk Chopin na WKM
  • Wpływy z biletów większe o prawie 50 mln zł
  • "Rozliczamy" komunikację miejską
  • W poszukiwaniu autobusu idealnego
  • Tramwajem z miasta do fabryki
  • Nie daj się...

iZTM 1 (95)

  • Komunikacyjny 2015 i 2016
  • Stawiamy na jakość
  • Wspólny Bilet na lata
  • E-9 połączy Białołękę z Metrem Marymont
  • Zapraszamy do nowego POP-u na stacji metra Nowy Świat-Uniwersytet
  • Komunikacyjny 2015
  • Nowe linie w nowym roku
  • Więcej POP-ów, biletomatów i... kontrolerów
  • 2016 - rok inwestycji
  • Warszawskie „akwaria” (cz. II)
  • Jak w Krzywym Rogu tramwaj stał się metrem
  • Świąteczne zmiany

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Elektrycznie znaczy ekologicznie

Elektrycznie znaczy ekologicznie











Warszawa została sygnatariuszem Inicjatywy Wdrożenia Zeroemisyjnych Autobusów, ale rozwiązania proekologiczne w warszawskiej komunikacji miejskiej są wdrażane już od jakiegoś czasu. Po stołecznych ulicach jeżdżą autobusy elektryczne, a ich udział w taborze będzie się zwiększał. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską