Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje

Jeżeli chcesz regularnie - co miesiąc - otrzymywać od nas wszystkie najważniejsze informacje dotyczące komunikacji miejskiej na swoją skrzynkę pocztową, podaj nam swój adres e-mail. Newsletter to rodzaj biuletynu, który zawiera zebrane informacje o zmianach i nowościach a także sygnalizuje zmiany na kolejne dni.

W zwrotnym mailu otrzymasz link aktywacyjny, który należy kliknąć aby zasubskrybować newsletter.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

Administratorem danych jest Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dystrybucji newslettera iZTM. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do danych oraz poprawiania treści danych osobowych go dotyczących. Podanie danych jest dobrowolne.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera – wystarczy że klikniesz link, znajdujący się w mailu z potwierdzeniem subskrypcji.

iZTM 9 (115)

  • Kolej grodziska wczoraj i dziś
  • Modernizacja linii grodziskiej. Zmiany w komunikacji
  • Nowy buspas w Alejach Jerozolimskich
  • Zmiany w komunikacji po wakacjach
  • Od 1 września podróż za jeden uśmiech
  • Nowy POP czeka na pasażerów
  • Charakterystyka linii „grodziskiej”
  • Aglomeracja jest ważna, ale z Tłuszcza pociąg też musi dojechać
  • Uważać na wszystko, dużo spać i umieć majsterkować
  • Kolejowa rewolucja zaczęła się w Warszawie

iZTM 8 (114)

  • Elektrycznie znaczy ekologicznie
  • Kolejnych dziesięć elektryków dla stolicy
  • Budowa II linii metra. Zmiany w komunikacji tramwajowej na Woli
  • Zarząd Transportu Miejskiego z certyfikatem jakości ISO 9001
  • Wycieczka po Warszawie w weekend? Najwygodniej z ZTM
  • Otwarcie mostu Śląsko-Dąbrowskiego
  • Warszawa przystąpiła do unijnej Inicjatywy Wdrożenia Zeroemisyjnych Autobusów
  • Warszawiacy doceniają autobusy elektryczne
  • Nowy Ursus dla Warszawy
  • Ikarus, czyli przybysz z nieba

iZTM 7 (113)

  • Warszawa stawia na tramwaje
  • Wakacyjna komunikacja i zmiany remontowe
  • Karty Ucznia dostarczone, można już odbierać
  • Tramwajem przez sześć warszawskich dzielnic
  • Nowe biletomaty na Bielanach i Mokotowie
  • Zabytkowym tramwajem przez Warszawę
  • Tramwaj na Nowodwory to dopiero początek
  • Warszawa „stawia na szyny”. Jak można wyjaśnić to hasło?
  • Brętowo PKM: Jedyny taki przystanek w Polsce
  • Piękna czerwona świnia

iZTM 6 (112)

  • Komunikacja miejska oczami dzieci
  • Komunikacja zastępcza w czasie modernizacji linii Warszawa – Grodzisk
  • Nowa taryfa – nowe możliwości
  • Konferencja Miasto i Transport 2017
  • Jubileuszowy wzór karty miejskiej na 25-lecie ZTM
  • Łatwiejsze przesiadki do II linii metra dzięki P+R Trocka
  • Krowa nie może jeździć metrem. Ale czy na pewno?
  • Rodzice potrafią zapomnieć dziecka z tramwaju
  • Co wiemy o komunikacji?
  • 80 lat pociągów elektrycznych do Grodziska

iZTM 5 (111)

  • Odpocznij i baw się nad Wisłą
  • Radni zdecydowali: bezpłatne przejazdy dla uczniów i tańsze bilety
  • Piechotą po Krakowskim Przedmieściu i Nowym Świecie
  • Zostaw samochód na ekologicznym parkingu
  • Wisło, wróciliśmy!
  • Zagraniczni turyści zazdroszczą nam widoków
  • Co? Gdzie? Kiedy? Zapraszamy na pokłady statków WLT
  • Dzielnica Wisła - podszewka codziennej Warszawy
  • Warszawa w wirze Roku Rzeki Wisły
  • Jak to na Wiśle bywało, czyli śledzie w beczce i piękne parowce

iZTM 4 (110)

  • Komunikacja pod specjalnym nadzorem
  • Budowa stacji Płocka II linii metra
  • Nowy przystanek na Kasprzaka, zmiany na Elekcyjnej
  • Kwietniowe weekendy bez tramwajów na Kijowskiej i Woronicza
  • Nowe Biletomaty na Ursynowie i w Wilanowie
  • Komunikacja pod specjalnym nadzorem. Dla dobra naszych pasażerów
  • Nowa jakość w zarządzaniu komunikacją miejską
  • „Oczkiem” na Pelcowiznę

iZTM 3 (109)

  • Kobiety w komunikacji
  • Tansze i nowe bilety - zmiany w taryfie
  • 318 - nowa linia na Solcu i Powiślu
  • Karta Warszawiaka - jak ją wyrobić, jeśli jeszcze nie rozliczyliśmy podatku
  • „Dwójką” do Nowodworów
  • „Rolą szefów jest wyznaczanie jasnych celów”
  • Czy to na pewno centrala ruchu ZTM?
  • Na stacji metra nigdy nie jesteś sam
  • Trzeba trzymać fason
  • Wydzielona droga dla autobusów BRT w Manchesterze

iZTM 2 (108)

  • Zima w komunikacji - dawniej i dziś
  • Bezpłatna komunikacja dla uczniów
  • Gdzie ustawić biletomaty?
  • Uważaj, wysiadanie na jezdnię
  • Budujemy parking na Młocinach
  • Większy POP na stacji Centrum i nowy na Politechnice
  • Komunikacja z rekordem
  • „Śnieżna zima” - zlecenia na wszelki wypadek
  • Zimowe przedpołudnie na Woronicza
  • Zima w tramwajach zaczyna się latem
  • Współpracowaliśmy z kółkami rolniczymi
  • Zima stulecia. Heroiczna walka ze śniegiem

iZTM 1 (107)

  • Przybliżamy komunikacyjny 2017 i podsumowujemy 2016
  • Nowy rok – zmiany w rozkładach i nowe przystanki
  • Pomożemy na dworcach
  • Od 9 stycznia przesiadamy się na przystanku GRODKOWSKA
  • Tramwaj na Gocław z decyzją środowiskową
  • Specjalna WKM na 150-lecie Warszawskich Tramwajów Konnych
  • Patriotyczna gra komunikacyjna – zakończenie pierwszej edycji
  • Po pierwsze jakość
  • Zmiany tras, komunikacja zastępcza – pracowity rok w przewozach
  • Rok nowości: POP-y, biletomaty, mundury dla kontrolerów
  • Rok inwestycji
  • Jaki był komunikacyjny 2016

iZTM 12 (106)

  • Autobusy prywatne od 25 lat po mieście mkną
  • Jak zmienić na lepsze komunikację miejską na Białołęce? Zapraszamy do udziału w konsultacjach społecznych.
  • Lepszy dojazd na Domaniewską
  • Parking na Niedźwiadku czynny przez całą dobę do końca marca
  • Patriotyczna gra komunikacyjna potrwa dłużej – do 15 grudnia
  • Dwa razy więcej stojaków rowerowych na Młocinach
  • Certyfikowani operatorzy
  • Arriva na tydzień przed wyjazdem
  • Mobilis w trasie od 122 dni
  • Wszystko zaczęło się pomiędzy placem Hallera a Marcelinem – na linii 376

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Kolej grodziska wczoraj i dziś

Kolej grodziska wczoraj i dziś

Linia grodziska, chociaż liczy sobie niespełna 30 km długości, pełni niezwykle ważne zadanie, bo jeżdżą po niej pociągi, które codziennie dowożą do pracy w stolicy tysiące ludzi. Remont to doskonała okazja, żeby przybliżyć wszystkim zainteresowanym charakterystykę tej linii. Warto również pamiętać, że ten odcinek torów jest bardzo ważny z punktu widzenia historii kolei w Polsce. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską