Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

inwestycje

inwestycje zrealizowane

Budowa parkingu w dzielnicy Wawer

Budowa parkingu w dzielnicy Wawer

W dzielnicy Wawer, przy ulicy Widocznej 2A, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji kolejowej „PKP Wawer”, powstał parking dla podróżujących komunikacją miejską w systemie "Parkuj i Jedź".

Na parking składają się 133 miejsca dla samochodów, w tym 4 dla osób niepełnosprawnych oraz 144 zadaszone miejsca dla rowerów.

Na terenie parkingu powstał nowoczesny budynek dla obsługi. Teren inwestycji po zachodniej stronie graniczy z ul. Widoczną, wschodnią zaś granicę stanowi linia kolejowa. Od północnej strony w sąsiedztwie znajduje się stacja kolejowa, natomiast południową część parkingu zamyka obszar zieleni.

Parking został zbudowany z myślą o mieszkańcach Wawra, którzy po dojechaniu samochodem do przystanku kolejowego mogą zostawić pojazd na parkingu i kontynuować podróż koleją. Na przystanku Warszawa Wawer zatrzymuja się pociągi Szybkiej Kolei Miejskiej Linii S1, Łączące Otwock z Pruszkowem oraz pociągi Kolei Mazowieckich, z których mozna kożystać na podstawie oferty "Wspólny bilet ZTM-KM-WKD". Czas dojazdu z przystanku Warszawa Wawer do Warszawy Śródmieścia wynosi 21 minut.

Koszt inwestycji zamknął się w kwocie 3 milionów złotych.

 logoue_320_01

Powiększ zdjęciePowiększ zdjęciePowiększ zdjęciePowiększ zdjęciePowiększ zdjęciePowiększ zdjęciePowiększ zdjęciePowiększ zdjęciePowiększ zdjęciePowiększ zdjęciePowiększ zdjęciePowiększ zdjęcie

opublikowano 20 lutego 2012r.
ostatnia aktualizacja 30 września 2013r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Komunikacja miejska oczami dzieci

Komunikacja miejska oczami dzieci

Jeżdżąc każdego dnia komunikacją miejską, nawet nie zastanawiamy się nad tym, jak skomplikowany i fascynujący jest to system. Pewne rzeczy są dla dorosłych oczywiste, jak to, że tramwaj jeździ po szynach, czy to, że trzeba kasować bilety. A gdyby tak spojrzeć na komunikację miejską oczami dzieci i zastanowić się, dlaczego nie wolno przewozić krowy metrem (bo niby właściwie, czemu)? Albo dlaczego jazda tramwajem w deszczu może być niebezpieczna? Albo czym zajmuje się kowboj i co może mieć wspólnego z Warszawą? więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską