Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

inwestycje

inwestycje realizowane

Tramwaj na Tarchomin

Tramwaj na Tarchomin

Od 24 grudnia 2014 roku mieszkańcy Tarchomina mogą natomiast korzystać z 5,5 kilometrowego fragmentu linii tramwajowejna Tarchomin – odc. od metra Młociny do pętli tramwajowej „Tarchomin Kościelny” przy skrzyżowaniu ul. Światowida/Mehoffera.

tnat_542

Z pętli tramwajowej „Tarchomin Kościelny” odjeżdżają dwie linie tramwajowe:

- linia tramwajowa nr 2 w kierunku metra Młociny
- linia tramwajowa nr 17 w kierunku Służewca

 

question_01

Masz pytanie - napisz do nas

 

1. Spotkania informacyjne z mieszkańcami:

23 listopada w Urzędzie Dzielnicy Białołęka odbyło się spotkanie konsultacyjne. Jego głównym celem była prezentacja nowego układu drogowego ulicy, która zamiast trzech – jak pierwotnie planowano – będzie miała dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Każdy uczestnik spotkania mógł zgłosić swoje wnioski lub uwagi. Wszystkie zostaną bardzo uważnie przeanalizowane przez projektanta i w miarę możliwości uwzględnione w zamiennej dokumentacji projektowej. Poniżej przedstawiono rysunki koncepcji przebudowy ulicy Światowida.

Poniżej przedstawione zostały rysunki projektowe:

Uwagi do projektu można przesyłać przez stronę internetową do końca tygodnia, tj. do 29 listopada.

 

2. Dokumenty do pobrania oraz galeria:

Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Grudzień 2014 r.24 Grudzień 2014 r.Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r.

opublikowano 30 stycznia 2015r.
ostatnia aktualizacja 23 czerwca 2016r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Zima w komunikacji - dawniej i dziś

Zima w komunikacji - dawniej i dziś

- Każdego roku przed sezonem zimowym przygotowujemy dwa zlecenia na wypadek intensywnych opadów śniegu, jedno dla komunikacji autobusowej, a drugie – tramwajowej. W przypadku autobusów cały obszar objęty komunikacją ZTM został podzielony na rejony, którymi „opiekują się” pracownicy ZTM i operatorów. Dla tramwajów – w zależności od czynników atmosferycznych – zakładamy możliwość wprowadzenia stanu zagrożenia lub krytycznego. Może to wiązać się z wyłączeniami ruchu na wybranych odcinkach – wyjaśnia szef Działu Nadzoru Przewozów ZTM Grzegorz Strzelczyk. Tematem numeru lutowego iZTM są zimy w komunikacji, zarówno te obecne – lekkie i nieuciążliwe, jak i te minione – bardzo mroźne i śnieżne.  więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską