Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

inwestycje

inwestycje realizowane

Tramwaj na Tarchomin

Tramwaj na Tarchomin

W dniu 26 lutego 2017 r. dokonano oficjalnego otwarcia nowego odcinka trasy tramwajowej na Tarchomin. Dzięki zrealizowanym robotom wydłużono kursowanie tramwajów o dwa nowe zespoły przystankowe: Štefánika i Nowodwory (przystanek końcowy).

Obecnie trwają przygotowania do realizacji kolejnego etapu inwestycji, tj. odcinka od Nowodworów do Winnicy wraz z budową nowego skrzyżowania ul. Światowida z ul. Modlińską. Aktualnie prowadzone są prace projektowe nad zamienną dokumentacją dla układu drogowego ul. Światowida na odcinku od ul. Trakt Nadwiślański do ul. Poetów (Winnica). Równolegle trwają przygotowania do ogłoszenia przetargu na dokumentację projektową budowy skrzyżowania ul. Światowida z ul. Modlińską, która stanowić będzie ciąg dalszy dla ww. projektu zamiennego. Zakończenie inwestycji planuje się na koniec 2019 roku.

tnat_542_new_542

Z pętli tramwajowej „Tarchomin Kościelny” odjeżdżają dwie linie tramwajowe:

- linia tramwajowa nr 2 w kierunku metra Młociny
- linia tramwajowa nr 17 w kierunku Mokotowa

Z krańca "Nowodwory" odjeżdżają tramwaje linii nr 2 w kierunku metra Młociny.

question_01

Masz pytanie - napisz do nas

Dokumenty do pobrania oraz galeria:

Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Grudzień 2014 r.24 Grudzień 2014 r.Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r.

opublikowano 30 stycznia 2015r.
ostatnia aktualizacja 19 maja 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Kolej grodziska wczoraj i dziś

Kolej grodziska wczoraj i dziś

Linia grodziska, chociaż liczy sobie niespełna 30 km długości, pełni niezwykle ważne zadanie, bo jeżdżą po niej pociągi, które codziennie dowożą do pracy w stolicy tysiące ludzi. Remont to doskonała okazja, żeby przybliżyć wszystkim zainteresowanym charakterystykę tej linii. Warto również pamiętać, że ten odcinek torów jest bardzo ważny z punktu widzenia historii kolei w Polsce. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską