Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

inwestycje

inwestycje realizowane

Tramwaj na Tarchomin

Tramwaj na Tarchomin

W dniu 26 lutego 2017 r. dokonano oficjalnego otwarcia nowego odcinka trasy tramwajowej na Tarchomin. Dzięki zrealizowanym robotom wydłużono kursowanie tramwajów o dwa nowe zespoły przystankowe: Štefánika i Nowodwory (przystanek końcowy).

Obecnie trwają przygotowania do realizacji kolejnego etapu inwestycji, tj. odcinka od Nowodworów do Winnicy wraz z budową nowego skrzyżowania ul. Światowida z ul. Modlińską. Aktualnie prowadzone są prace projektowe nad zamienną dokumentacją dla układu drogowego ul. Światowida na odcinku od ul. Trakt Nadwiślański do ul. Poetów (Winnica). Równolegle trwają przygotowania do ogłoszenia przetargu na dokumentację projektową budowy skrzyżowania ul. Światowida z ul. Modlińską, która stanowić będzie ciąg dalszy dla ww. projektu zamiennego. Zakończenie inwestycji planuje się na koniec 2019 roku.

tnat_542_new_542

Z pętli tramwajowej „Tarchomin Kościelny” odjeżdżają dwie linie tramwajowe:

- linia tramwajowa nr 2 w kierunku metra Młociny
- linia tramwajowa nr 17 w kierunku Mokotowa

Z krańca "Nowodwory" odjeżdżają tramwaje linii nr 2 w kierunku metra Młociny.

question_01

Masz pytanie - napisz do nas

Dokumenty do pobrania oraz galeria:

Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Grudzień 2014 r.24 Grudzień 2014 r.Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r. Postęp prac - listopad 2014 r.

opublikowano 30 stycznia 2015r.
ostatnia aktualizacja 19 maja 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Warszawa stawia na tramwaje

Warszawa stawia na tramwaje

Każdy mieszkaniec Warszawy i każdy turysta, który przyjeżdża do stolicy, chciałby podróżować po mieście szybko, wygodnie, bezpiecznie i bez stania w korkach. Jak to zrobić, kiedy po mieście porusza się coraz więcej samochodów, a ulic i obwodnic tak szybko nie przybywa? Jak spowodować, by w centrum wielkiego miasta był mniejszy hałas i można było przejść się na spacer? Dlatego Warszawa od kilku lat stawia na transport szynowy i nie jest to tylko puste hasło, ale strategia, która jest systematycznie realizowana.  więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską