Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje prasowe

POP-y Ratusz Arsenał i Marymont do przebudowy

POP-y Ratusz Arsenał i Marymont do przebudowy

Dwa Punkty Obsługi Pasażerów na stacjach I linii metra zostaną przebudowane. Zarząd Transportu Miejskiego poszukuje firmy, która zaprojektuje i wykona roboty remontowe w POP-ach na stacjach Ratusz Arsenał i Marymont.

Punkt Obsługi Pasażerów na stacji Ratusz Arsenał znajduje się przy jej południowym wejściu, a POP na Marymoncie - w przejściu podziemnym. Są tam odpowiednio 3 i 2 stanowiska kasjerskie. Dzięki przebudowie zostaną one dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - każde ze stanowisk będzie wyposażone w system głośnomówiący, a część także w pętle induktofoniczne dla osób niesłyszących.

Zyskają także pracownicy Punktów Obsługi Pasażerów. Powstaną tam zaplecza - oddzielne pomieszczenia socjalne oraz szatnie. Przebudowa poprawi zatem warunki pracy w obu POP-ach. Całość ma zostać wykonana do końca listopada.

W 21 Punktach Obsługi Pasażerów odwiedzający mogą m.in. zasięgnąć informacji o komunikacji miejskiej, kupić bilety, doładować Warszawską Kartę Miejską i wgrać na nią e-hologram, odwołać się od wystawionych wezwań za jazdę bez ważnego biletu a także składać skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania Warszawskiego Transportu Publicznego.

Większość POP-ów jest na stacjach metra, w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Na I linii metra są to stacje: Imielin, Służew, Politechnika, Centrum (dwa punkty), Świętokrzyska, Ratusz Arsenał, Dworzec Gdański, Plac Wilsona, Marymont i Młociny. Na II linii metra POP-y można znaleźć na stacjach: Rondo ONZ, Świętokrzyska (niezależny od punktu przy I linii), Nowy Świat – Uniwersytet, Stadion Narodowy i Dworzec Wileński. Trzy Punkty Obsługi Pasażerów są też na warszawskich dworcach: Wschodnim (Lubelska), Centralnym i Zachodnim. Punkt taki funkcjonuje również na Lotnisku Chopina, w Centrum Handlowym Blue City i jeden przy ul. Żelaznej 61, gdzie mieści się główna siedziba Zarządu Transportu Miejskiego.

Większość POP-ów działa w dni robocze, za wyjątkiem wybranych, które otwarte są także w weekendy. Szczegółową informację o godzinach pracy poszczególnych punktów można sprawdzić na stronie: http://www.ztm.waw.pl/pop.php?c=500&l=1.

opublikowano 10 lipca 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Komunikacja miejska po godzinach

Komunikacja miejska po godzinach

Warszawski Transport Publiczny to wygodny sposób na dotarcie do pracy, szkoły, po zakupy, do urzędu, kina czy lekarza. Codziennie każdy pasażer może się o tym przekonać. Można jednak wyjść poza schemat i spojrzeć na komunikację miejską jako ciekawy obiekt badań naukowych czy arenę do bicia rekordów. Tak właśnie potraktowały transport publiczny osoby, o których piszemy w najnowszym numerze. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską