Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje prasowe

Firmy chcą kupować bilety dla pracowników

Firmy chcą kupować bilety dla pracowników

Zarząd Transportu Miejskiego proponuje pracodawcom współpracę polegającą na dofinansowywaniu przez nich biletów komunikacji miejskiej dla pracowników. Zainteresowanie firm jest spore - zgłosiło się już kilkadziesiąt podmiotów, z kilkunastoma prowadzone są zaawansowane rozmowy.

Zarząd Transportu Miejskiego chce zainteresować pracodawców promowaniem komunikacji miejskiej wśród zatrudnianych przez nich pracowników. Oferta skierowana jest do wszystkich firm zainteresowanych stworzeniem bardzo praktycznego i użytecznego programu bonusów. Współpraca polega na dofinansowaniu zakupu biletów długookresowych warszawskiej komunikacji miejskiej. Bilety kodowane są na Warszawskiej Karcie Miejskiej w biurze ZTM, w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM lub w siedzibie firmy – partnera tam, gdzie życzy sobie tego firma. Przedsiębiorca sam decyduje, na jakim poziomie dofinansuje zakup biletów. Płatność regulowana jest na podstawie faktur wystawionych na firmę, która we własnym zakresie dokonuje rozliczenia z pracownikiem. ZTM oferuje pełną obsługę - wyrobienie WKM oraz dostarczenie ich do siedziby pracodawcy.

ZTM systematycznie rozbudowuje sieć punktów sprzedaży biletów komunikacji miejskiej. Dlatego poszukuje również partnerów pośród warszawskich hoteli. To miejsca, w których pojawia się wiele osób spoza stolicy, dla których transport publiczny może być podstawowym sposobem poruszania się po Warszawie. ZTM proponuje hotelom zakup biletów, które następnie mogłyby być udostępniane gościom np. na recepcji. Chodzi w szczególności o bilety czasowe 20-minutowe oraz jednorazowe 75-minutowe. To rozwiązanie atrakcyjne zarówno dla osób przebywających w stolicy w celach biznesowych, jak i dla turystów.

ZTM zaprasza do współpracy wszystkie zainteresowane podmioty. Więcej sprzedanych biletów to wzrost liczby korzystających z komunikacji miejskiej, a tym samym mniej samochodów w mieście i czystsze powietrze.

opublikowano 7 lutego 2018r.
ostatnia aktualizacja 13 lutego 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Metro zmienia Warszawę

Metro zmienia Warszawę

Metro ma „właściwości miastotwórcze”. Dzielnice Warszawy, do których dociera, rozwijają się szybciej, przyciągają biznes i nowych mieszkańców. Tak było na Ursynowie i Bielanach, to samo dzieje się na Woli oraz Pradze, dlatego naszym Czytelnikom postanowiliśmy przybliżyć, co zmieniło się w stolicy po wybudowaniu centralnego odcinka II linii metra. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską