Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje prasowe

Padł smartfon? MZA pomoże

Padł smartfon? MZA pomoże

200 ładowarek USB, w sumie aż 400 gniazdek, w których można doładować swój telefon, tablet czy inny sprzęt elektroniczny. Tak już jest w stołecznych autobusach spod znaku największego polskiego operatora komunikacji miejskiej. Miejskie Zakłady Autobusowe wychodzą naprzeciw potrzebom swoich pasażerów, którzy boją się utraty dostępu do swoich urządzeń.

Mieszkańcy stolicy używają swoich elektronicznych gadżetów tak często, że niejednokrotnie wystarczy doba, aby bateria w smartfonie całkowicie się rozładowała, a ten podczas podróży się wyłączył. Miejskie Zakłady Autobusowe chcą pomóc swoim pasażerom. W pierwszych 200 autobusach zainstalowano ładowarki, do których można podpiąć kabel ze złączem USB. Każde urządzenie posiada dwa porty, co umożliwia korzystanie z nich jednocześnie dwóm pasażerom.

Ładowarki USB zostały zainstalowane w 200 pojazdach z zajezdni „Ostrobramska” (to około 2/3 taboru tego oddziału) dzięki zaangażowaniu środków własnych Spółki. To dopiero pierwszy etap wdrażania nowego udogodnienia dla naszych pasażerów. Ładowarki USB znajdą się bowiem we wszystkich zamawianych obecnie autobusach dla Miejskich Zakładów Autobusowych. To oznacza, że w ciągu roku w naszych pojazdach Warszawiacy będą mogli korzystać z co najmniej 160 kolejnych portów USB.

Przypomnijmy, że MZA oferuje swoim pasażerom również inne elektroniczne udogodnienie – w ponad 1000 autobusów Spółki można korzystać z bezpłatnego, bezprzewodowego internetu, a instalacje Wi-Fi znajdą się również we wszystkich zamawianych obecnie autobusach.

opublikowano 5 lutego 2018r.
ostatnia aktualizacja 13 lutego 2018r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Metro zmienia Warszawę

Metro zmienia Warszawę

Metro ma „właściwości miastotwórcze”. Dzielnice Warszawy, do których dociera, rozwijają się szybciej, przyciągają biznes i nowych mieszkańców. Tak było na Ursynowie i Bielanach, to samo dzieje się na Woli oraz Pradze, dlatego naszym Czytelnikom postanowiliśmy przybliżyć, co zmieniło się w stolicy po wybudowaniu centralnego odcinka II linii metra. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską