Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje prasowe

Pochwały dla kierowców autobusów

Pochwały dla kierowców autobusów

W ostatnich dniach do Zarządu Transportu Miejskiego spłynęły pochwały na zachowanie kierowców autobusów.

Dla każdego kierowcy jednym z najważniejszych obowiązków jest dbanie o bezpieczeństwo pasażerów. A wzajemna życzliwość i pomoc osobom poszkodowanym to zachowania pożądane nie tylko w komunikacji miejskiej.

Jest nam niezmiernie miło, że mieszkańcy Warszawy doceniają zachowania kierowców miejskich autobusów, którzy udzielają pomocy innym.

Uprzejmy kierowca linii 103

W dobie złych doświadczeń, nerwów i krytyki wszystkiego i wszystkich, chciałabym sięgnąć po zdawałoby się relikt przeszłości i złożyć pochwałę – napisała do Zarządu Transportu Miejskiego pasażerka warszawskiej komunikacji.

Pasażerka chwali kierowcę, który wykazał się wyjątkową empatią do osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Pan kierowca bardzo zwrócił moją uwagę i przywrócił wiarę w ludzi – pisze pasażerka. Opisuje sytuację, która miała miejsce kilka dni temu. Na przystanku autobusowym czekała osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim.

Pan wysiadł, przywitał niepełnosprawną uśmiechem, otworzył podest, wprowadził ją do środka, zapytał czy wszystko w porządku oraz na jakim przystanku wysiada – relacjonuje dalej pasażerka.

Kierowca linii 123 pomaga rannemu

Opanowaniem i fachową wiedzą z zakresu udzielania pierwszej pomocy wykazał się z kolei, inny kierowca.

Wracałem wczoraj (3 września) do domu autobusem o numerze bocznym 9315, o godz. 17.56 z Dworca Wschodniego, linia 123. Na przystanku Dworzec Wschodni upadł starszy mężczyzna, czego skutkiem było obfite krwawienie z nogi. Do akcji wkroczył kierowca powyższego autobusu, pobiegł do dyżurki po bandaż, nie bacząc na tryskającą krew owinął nogę staruszka i zadzwonił po pogotowie. Pasażerowie byli pod wielkim wrażeniem postawy kierowcy, tym bardziej, że do wypadku nie doszło w autobusie, tylko na przystanku, niezależnie od autobusu napisał do nas świadek zdarzenia.

Cieszymy się, że taka postawa kierowców autobusów została dostrzeżona i doceniona. Postawa kierowców Arrivy i PKS Grodzisk została dostrzeżona. Zarząd Transportu Miejskiego również przyłącza się do pochwał.

opublikowano 6 września 2017r.
ostatnia aktualizacja 6 września 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
RODO w ZTM kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pakiet Komunikacyjny Hit Benefit!

Pracownik chętniej wykonuje swoje obowiązki kiedy czuje, że pracodawca o niego dba i stara się odpowiadać na jego potrzeby. Zarząd Transportu Miejskiego udostępnił możliwość zakupu benefitu, jakiego na rynku jeszcze nie było. Dzięki ofercie, przygotowanej przez agenta mobilności, przedsiębiorcy mogą dofinansować swoim pracownikom zakup biletu komunikacji miejskiej. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską