Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje prasowe

Zarząd Transportu Miejskiego z certyfikatem jakości ISO 9001

Zarząd Transportu Miejskiego z certyfikatem jakości ISO 9001

W czwartek w siedzibie ZTM odbyło się uroczyste wręczenie certyfikatu ISO 9001, potwierdzającego najwyższą jakość stołecznej komunikacji miejskiej. W uroczystości wzięła udział Prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz oraz zastępca Prezydenta m.st Warszawy Renata Kaznowska, która odpowiada m.in. za transport publiczny.

Najwyższa jakość obsługi pasażerów oraz zapewnienie jak najsprawniej funkcjonującej komunikacji miejskiej to priorytety Zarządu Transportu Miejskiego.

- Gratuluję uzyskania certyfikatu i dziękuję za pracę na rzecz transportu publicznego, który jest chlubą Warszawy i sprawia, że jest ona stolicą europejską na miarę XXI wieku – powiedziała Prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.

- Wielkie gratulacje, ponieważ wiem, jak wiele pracy kosztowało uzyskanie tego certyfikatu. Jest to zasługą nie tylko pracowników Zarządu Transportu Miejskiego, ale również przewoźników, których pojazdami codziennie podróżują mieszkańcy Warszawy – powiedziała Renata Kaznowska, zastępca Prezydenta m.st. Warszawy.

- To jest nasze święto. Dziękuję zastępcom, dziękuję pracownikom i dziękuję wszystkim audytorom, którzy badali procesy realizowane w Zarządzie Transportu Miejskiego – dodał Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego Wiesław Witek.

Przygotowania do uzyskania certyfikatu ISO 9001 Zarząd Transportu Miejskiego rozpoczął już w grudniu 2015 roku, kiedy dyrekcja podpisała Politykę Jakości. Dokument ten zawiera priorytety, którymi kieruje się ZTM przy wyznaczaniu strategicznych kierunków i celów jakościowych oraz zobowiązanie do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością. W maju 2017, funkcjonujący w Zarządzie Transportu Miejskiego  System Zarządzania Jakością osiągnął zgodność z wytycznymi najnowszej normy - PN-EN ISO 9001:2015-10.

Zakres certyfikacji obejmuje jakość organizacji i nadzoru nad realizacją usług przewozowych, obsługi pasażerów oraz przewozu pasażerów, czyli proces zewnętrzny, nadzorowany przez ZTM.

W Zarządzie Transportu Miejskiego, poza prowadzonym audytem wewnętrznym, został przeprowadzony audyt przez pracowników Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Specjaliści potwierdzili najwyższą jakość procesów przeprowadzanych przez Zarząd Transportu Miejskiego. Certyfikat przekazany na ręce Dyrektora ZTM Wiesława Witka przez Prezesa Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji nie tylko potwierdza spełnienie przez Zarząd Transportu Miejskiego wymagań najnowszej normy PN-EN ISO 9001:2015-10, ale także poświadcza wysokie standardy działania w zakresie planowania, organizacji i nadzorowania publicznego transportu zbiorowego na terenie m. st. Warszawy i aglomeracji warszawskiej.

Powiększ zdjęciePowiększ zdjęciePowiększ zdjęcie

opublikowano 13 lipca 2017r.
ostatnia aktualizacja 27 lipca 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Odkorkuj się i jedź

Odkorkuj się i jedź

Każdy kierowca dobrze wie, co to znaczy stać w korku. Minuty mijają, wskazówki zegarka tykają „coraz głośniej”, a kolumna samochodów przesuwa się powolutku w kierunku kolejnych świateł. Spóźnienie do pracy, do lekarza czy na spotkanie jest w takiej sytuacji niemal pewne, a przecież, po dojechaniu na miejsce, trzeba jeszcze gdzieś zaparkować auto w centrum miasta. Nerwy, hałas, spaliny - tego wszystkiego można uniknąć, wybierając komunikację miejską. Tylko co zrobić, jeśli się mieszka poza Warszawą? W takiej sytuacji doskonałym rozwiązaniem są parkingi "Parkuj i Jedź", które istnieją w stolicy już dziesięć lat. więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską