Uwaga! Ta strona wykorzystuje pliki Cookie! Szczegółowe informacje znajdą Państwo w polityce prywatności. Akceptuję politykę.

informacje prasowe

Zarząd Transportu Miejskiego z certyfikatem jakości ISO 9001

Zarząd Transportu Miejskiego z certyfikatem jakości ISO 9001

W czwartek w siedzibie ZTM odbyło się uroczyste wręczenie certyfikatu ISO 9001, potwierdzającego najwyższą jakość stołecznej komunikacji miejskiej. W uroczystości wzięła udział Prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz oraz zastępca Prezydenta m.st Warszawy Renata Kaznowska, która odpowiada m.in. za transport publiczny.

Najwyższa jakość obsługi pasażerów oraz zapewnienie jak najsprawniej funkcjonującej komunikacji miejskiej to priorytety Zarządu Transportu Miejskiego.

- Gratuluję uzyskania certyfikatu i dziękuję za pracę na rzecz transportu publicznego, który jest chlubą Warszawy i sprawia, że jest ona stolicą europejską na miarę XXI wieku – powiedziała Prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.

- Wielkie gratulacje, ponieważ wiem, jak wiele pracy kosztowało uzyskanie tego certyfikatu. Jest to zasługą nie tylko pracowników Zarządu Transportu Miejskiego, ale również przewoźników, których pojazdami codziennie podróżują mieszkańcy Warszawy – powiedziała Renata Kaznowska, zastępca Prezydenta m.st. Warszawy.

- To jest nasze święto. Dziękuję zastępcom, dziękuję pracownikom i dziękuję wszystkim audytorom, którzy badali procesy realizowane w Zarządzie Transportu Miejskiego – dodał Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego Wiesław Witek.

Przygotowania do uzyskania certyfikatu ISO 9001 Zarząd Transportu Miejskiego rozpoczął już w grudniu 2015 roku, kiedy dyrekcja podpisała Politykę Jakości. Dokument ten zawiera priorytety, którymi kieruje się ZTM przy wyznaczaniu strategicznych kierunków i celów jakościowych oraz zobowiązanie do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością. W maju 2017, funkcjonujący w Zarządzie Transportu Miejskiego  System Zarządzania Jakością osiągnął zgodność z wytycznymi najnowszej normy - PN-EN ISO 9001:2015-10.

Zakres certyfikacji obejmuje jakość organizacji i nadzoru nad realizacją usług przewozowych, obsługi pasażerów oraz przewozu pasażerów, czyli proces zewnętrzny, nadzorowany przez ZTM.

W Zarządzie Transportu Miejskiego, poza prowadzonym audytem wewnętrznym, został przeprowadzony audyt przez pracowników Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Specjaliści potwierdzili najwyższą jakość procesów przeprowadzanych przez Zarząd Transportu Miejskiego. Certyfikat przekazany na ręce Dyrektora ZTM Wiesława Witka przez Prezesa Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji nie tylko potwierdza spełnienie przez Zarząd Transportu Miejskiego wymagań najnowszej normy PN-EN ISO 9001:2015-10, ale także poświadcza wysokie standardy działania w zakresie planowania, organizacji i nadzorowania publicznego transportu zbiorowego na terenie m. st. Warszawy i aglomeracji warszawskiej.

Powiększ zdjęciePowiększ zdjęciePowiększ zdjęcie

opublikowano 13 lipca 2017r.
ostatnia aktualizacja 13 lipca 2017r.

zaplanuj podróż

kalandarz
kanał rss ZTM w mediach społecznościowych

newsletter

Warszawa stawia na tramwaje

Warszawa stawia na tramwaje

Każdy mieszkaniec Warszawy i każdy turysta, który przyjeżdża do stolicy, chciałby podróżować po mieście szybko, wygodnie, bezpiecznie i bez stania w korkach. Jak to zrobić, kiedy po mieście porusza się coraz więcej samochodów, a ulic i obwodnic tak szybko nie przybywa? Jak spowodować, by w centrum wielkiego miasta był mniejszy hałas i można było przejść się na spacer? Dlatego Warszawa od kilku lat stawia na transport szynowy i nie jest to tylko puste hasło, ale strategia, która jest systematycznie realizowana.  więcej

Inwestycje i programy współfinansowane przez Unię Europejską